20ers die zwanger willen worden.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door linnie89, 7 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.057
    885
    113
    Hier ook een twintiger die zwanger wil worden! :D
    Ben op dit moment 25 en hoop op mijn 26e voor het eerst moeder te mogen worden!

2. JoHe

JoHe Niet meer actief

ik laat jullie wel wat weten.
    natuurlijk weer op van de zenuwen.

3. Debski

Debski Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.502
    0
    0
    Koerier
    Maastricht
    He Doortje welkom hier en wat geweldig dat je ook moeder wilt worden. Het is de mooiste baan van de wereld!
    Wens jullie heel veel succes met zwanger worden en houdt ons op de hoogte he! ;)

4. Penguin

Penguin Actief lid

9 apr 2010
    495
    0
    0
    Doortje welkom!

Johe veel succes met het wachten tot maandag!

Debski voel jij je alweer wat beter?

Gr. Linda

5. Debski

Debski Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.502
    0
    0
    Koerier
    Maastricht
    He Linnie

Ja hoor gelukkig voel ik me niet meer down ofzo, de moeheid die blijft wel maar ja is ook wel normaal, nog een weekje of 6 dan is het hopelijk over en heb ik weer meer energie ;) Verder nog steeds nul klachten, het is zo vreemd he dat je eigenlijk Zo weinig kan merken van een zwangerschap! Gelukkig weten we over 2 weekjes of alles goed zit, dan zal ik ook wat meer kunnen genieten denk ik! :D

En hoe voel jij je meid? Gaat het een beetje?

6. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    @doortje welkom hier!! het is hier heel erg gezellig! en leuk om mee te kletsen!!
    Vroeger toen ik klein was en ze vroegen aan mij wat wil je later worden dan was het : Mama :)

@Johe spannend meid!! hopelijk kan alles geregeld worden en kunnen jullie lekker klussen in het huisje, maar bedenk het neemt veel stress met zich mee hihihihi!!

@Nikske,hoe is het met jou meid?
    Begint het al een beetje door te dringen nu!!:D Het is wel spannend he!!?

@All
    Ik heb wéér nieuws hihih, ik blijf aan de gang zoveel veranderingen in mijn leven joh dat is niet normaal!!
    Ik ga terug naar mijn oude werkgever!!
    Ik ben daar in mei met een niet zo'n leuke actie weggeaan (van hun kant) ik kreeg geen vast dienstverband! en ikw as het daar niet mee eens, en nog veel meer mensen niet..!
    Na wat over en weer te hebben gemaild en gister een gesprek te hebben gehad mag ik per 23 aug terug komen!!:D
    Ik krijg dan eerst weer een 6 mdn contract (kon niet anders) en daarna een vast dienstverband..!

Alleen ikz it nu wel in dubio, als ik zwanger raak in die 6 mnd dan vlieg ik er gegarandeerd weer uit..:( maar aan de andere kant, het is wel mijn droom he..!!
    Lastig,lastig!!

Verder zijn we in het huisje al heel erg ver, de woonkamer is nu helemaal af,inclusief zeil!
    En boven de slaapkamer is af maar daar moet nog vloer komen, 1 kamertje laten we helemaal kaal voor evt de baby haha...en de andere kamer moest nog geverfd worden en sausen en vloer en dan zijn we al een heel eind..
    De gang word volgende week behangen!

Zo dit was het wel weer een beetje, ik ga even aankleden en opruimen want de makelaar komt zo hierheen om ons huis te koop te zetten!

Liefs voor iedereen! knuffels! xxx

7. Debski

Debski Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.502
    0
    0
    Koerier
    Maastricht
    He Ikhebjelief .. wat een geweldig nieuws weer!! Ik zou er gewoon voor gaan hoor want je weet nog helemaal niet of je in die 6 maanden zwanger zult raken! En als je eenmaal je vast contract hebt kunnen ze niets meer doen ;)
    Gewoon genieten meid, is toch geweldig wat allemaal in je leventje gebeurd nu!! :D

8. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    @debski ja idd de info die ik deze week heb gehad kunnen mijn hersenen niet meer aan, ik moet alles opschrijven!!
    Maar me leven word nu alleen maar beter!
    en ach misschien idd raak ik in die 6 mnd niet eens zwanger en We zien wel hoe het gaat lopen!!
    Weet alleen dat ik erg happy ben!!
    Heb trouwens van me ouders zeil gekregen, en van me schoonouders krijgen we een vaatwasser en van me zus heb ik behang voor in de gang gekregen!
    Moet zeggen we hebben echt veel mensen die ons helpen!! vind het zo lief allemaal!!
    Als alles achter de rug is geven we voor de mensen die ons geholpen hebben een BBQ of als het slecht weer is een etentje thuis..Chineesje ofzo weet ik veel haha!

Morgen krijgen we de trouwkaarten, kan ik me eigen daarop storten moet een hele lading schrijven hihihih!!
    Hoe voel jij je vandaag deb?

xxx

9. Penguin

Penguin Actief lid

9 apr 2010
    495
    0
    0
    @Debski, gaat met mij weer een stukje beter. Gisteren kwam onverwachts nog een vriendin langs en s'avonds even een hapje meegegeten met mijn ouders..
    Vriendlief heb ik net al aan de telefoon gehad, hij was weer in NL, moest alleen nog eerst naar een andere afspraak en is dan als het goed is rond 16:00 uur weer thuis..
    19:00 uur hebben we de condeolance, net een mooi stukje gemaakt wat ik ga meenemen, rozen met vrouwenmantel op oase en omdat het een golfer was (en wij hem daar ook van kennen) heb ik er enkele golfballen tussen gestoken en een mooie kaart bijgemaakt.. Op die kaart moet alleen nog wat geschreven worden, daar heb ik vanmiddag nog voor..
    Daarnaast verwacht ik vandaag of morgen ook een positieve ovulatietest dus eigenlijk zou het wel handig zijn om vandaag te 'klussen' maar weet niet of dat er van gaat komen, of juist wel...

@Ikhebjelief van harte gefeliciteerd! Goed nieuws zeg. En idd kan toch alleen maar positief uitpakken, je hoeft nu niet te solliciteren en kan de aankomende zes maanden lekker werken en verdienen voor jullie nieuwe huis en mocht je wordt zwanger dan komt je droom komt uit. En misschien dat het iets verzacht als het zwanger worden nog niet lukt dat je wel daar kan blijven werken... Contractverlenging moet toch al vaak maand van te voren, dus dat gaat snel.

Gr. Linda

10. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Hai meiden,

Ik heb even een kwakkel weekje achter de rug.. veel hoofdpijn, erg moe, duizelig enz. Gaat nu al iets beter dus dacht hup gauw is kijken bij de meiden! Heb bovendien vandaag mijn nod.. vanmorgen een digitale test gedaan van ClearBlue Maar helaas negatief!

Probeer positief te blijven want er zijn nog geen
    rode duivels gespot.. denk zondag weer testje doen... wat denken jullie???

@Linnie.. wat een naar nieuws trouwens meis.. beetje laat maar toch nog sterkte!

@ Nikske.. meis heb je leuke nieuws helaas nu net pas gelezen.. maar GEFELICITEERD!!!!!!

Oeh.. ben nou dus effies kwijt aan wie ik wat wilde tiikken.. mijn hoofd toch nog beetje een zeef.. ik las iets over toch een baan bij oude werkgever.. ook feli meis.. solly dat ik effies niet meer weet nu ik tik wie hoe en wat!!! SCHAAM ME DIEP!:)

Oh.. nou ik ga nog gauw even een bakkie doen.. kom strakjes weer even spieken.

liefssSjors

11. Penguin

Penguin Actief lid

9 apr 2010
    495
    0
    0
    Heej meiden!

En sjorsjette nog geen rode duivels?

Ik heb het vermoeden dat m'n ei eraan komt, gisteren nog negatieve ovu test, wel 'geklust'... Vanmorgen had ik een enorme steek in m'n buik dat ik echt ffies moest liggen en met een minuutje was het toen weer over....

Hier in NH is het weekend regenachtig begonnen hoop dat het nog wat beter wordt, maar ik heb deze keer maandag ook nog vrij en gaan we gezellig met vrienden naar Noordwijk.. vandaag een opruimdagje en morgen een chilldagje.. heerlijk..

Jullie ook fijn weekend, nog leuke plannen?

Gr. Linda

12. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Nikske wat een super nieuws!! Gefeliciteerd!!!

Linnie: wat heftig zeg! Sterkte!

hier afgelopen dinsdag NOD en het was inderdaad ROOD... :( Nu pas tijd om er weer over na te denken en ik baal toch weer behoorlijk. En vriendje is pas volgende week zondag weer thuis, dus ben bang dat deze maand ook niks wordt. Vorige maand was hij een weekendje weg en toen hadden we het vlak voor vertrek en direct toen hij terug was weer gedaan en dat was dus ook niet genoeg. Dus kan niet geloven dat het nu wel zou moeten kunnen...
    Toch raar dat het niet lukt, terwijl we ons uitleven rondom mijn ei en dat terwijl het de vorige keer zo makkelijk ging (maar 1 of 2 keer seks gehad die maand)... Ik snap dat nooit helemaal... Ben zo bang dat het bij ons voorlopig niet gaat lukken of misschien zelfs helemaal niet. Bah!

13. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Hai Linnie,

Hier nog niets rods gespot.. zit te twijfelen of ik nu al test moet doen... :(:(:(

Om nog even terug te komen op je vraag betreft weekend plannen... wij hebben gister in de tuin gewerkt. Mijn Lover is een hoekbank van steigerhout aan het maken verder een verjaardag gehad (trouwens een tante die bij het hallo zoenen zei (met hand beeetje op me buik); is er wat??? Oeiiii ik wist niet hoe ik kijken moest! hahaha Maar eh verder vandaag ook nog beetje in de tuin meuten, niet veel bijzonders.

Zo'n steek waar je het over had herken ik, heb ik ook 1x gehad best havy kort maar krachtig! Fijn dat het klussen bij jullie wel gewoon doorgaat hih.. toi toi toi meis! Ik ga even kijken of ik nou test ga doen of niet;)

LiefssSjors

14. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Wel moed blijven houden meid! Begrijp dat het af en toe onbegrijpelijk is en moeilijk maar niet opgeven!

Wij hadden ook verwacht en gehoopt dat het makkelijker/sneller zou lukken omdat we eerder door de pil heen zwanger zijn geweest. (zat toen dan helaas niet goed, was niet in de planning maar wel gewenst) Nu ook evt ronde 9 in.. tenzij vandaag of aankomende dagen een positieve test. Mijn nod was vrijdag, test was toen negatief.. en twijfel nu of ik vandaag nog een test moet doen of dat ik nog langer moet wachten.

LiefssSjors

15. Penguin

Penguin Actief lid

9 apr 2010
    495
    0
    0
    Spannend Sjorsjette, laat het wel weten als je test!
    Misschien nu beter om het morgenochtend te doen, ochtendurine is beter + net nog dat dagje! Succes!

Gr. Linda

16. JoHe

JoHe Niet meer actief

eindelijk maandag... ga om half 10 naar het huis kijken.
    Ik laat jullie straks wel iets weten.
    :D

17. Penguin

Penguin Actief lid

9 apr 2010
    495
    0
    0
    Spannend!! Je bent er nu!!
    Veel succes!

Gr. Linda

18. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    ik duim voor je!!

19. Debski

Debski Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.502
    0
    0
    Koerier
    Maastricht
    Ben benieuwd Johe ;)

20. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Hey meiden

Hier gisteravond laat terug gekomen van een weekendje Zeeland. Het was heerlijk!! Ben overladen met cadeautjes voor de kleine en mijn zusje is nu al een apetrotse tante :)

Debski: wat fijn dat je je weer wat beter voelt meid.

Ikhebjelief: wat een vervelende situatie is dat geweest met je vorige huisarts. Ik begrijp je twijfels wel over het zwanger worden in de komende 6 maanden, maar meis je hebt nooit 100% zekerheid of je ergens kunt blijven. Dus ik zou als ik in jouw schoenen zou staan mijn droom niet opzij schuiven. SUCCES!!

Lin: hoe gaat het met jou meis??

JoHe: hoe staat het ervoor met het huis??

Sjors: balen van je kwakkelweek zeg :( Bedankt voor je felicitatie :D

(sorry als ik iemand vergeten ben!!!!)

xxx

Deel Deze Pagina