20ers die zwanger willen worden.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door linnie89, 7 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Penguin

Penguin Actief lid

9 apr 2010
    495
    0
    0
    THNX Nikske!

2. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Dankje meis.. liefffffff!

gaat nu weer beter met me, ga me vanmiddag is lekker verwenne door me nagels te laten doen :D

Weet nu alleen niet meer zo goed hoe mijn vruchtbare dagen te berekenen... nu ben ik on geworden op dag 35..

3. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Graag gedaan ;)

4. JoHe

JoHe Niet meer actief

meh, ff een dipje.
    voorlopig koopcontract gekregen om door te lezen.
    staat in dat ze 692 euro per jaar aan gemeente belastingen kwijt zijn.
    en 220 pm aan nutsbedrijven:(
    denk dat ik voor vrijdag kierewiet ben.

5. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    692 per jaar valt nog best mee meis!! Wij betalen 62 p.m. (dat is ruim 744 p.j.)!!

Er komt altijd heel wat bij in zo'n koopcontract, lees het gewoon rustig door. Alles komt goed ;)

xxx

6. JoHe

JoHe Niet meer actief

ga ff de koekjestrommel plunderen, comfortfood :D
    ff gedachte op 0

7. Debski

Debski Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.502
    0
    0
    Koerier
    Maastricht
    He meis ... dat had ik ook hoor, t/m week 6 merkte ik bijna niks maar deze week ... pffff!
    Gewoon lekker genieten inderdaad, het komt zeker wel allemaal goed hoor!!
    En tegen de tijd dat je wel kwaaltjes hebt denk je .. was het nog maar zoals in het begin ;) haha

8. Debski

Debski Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.502
    0
    0
    Koerier
    Maastricht
    Hoi meid ja een huis kopen is niet niks he ... wij wonen in een huurhuis maar zijn ook 220 pm aan nutsbedrijven kwijt hoor
    Komt allemaal goed, als wij het kunnen redden kunnen jullie het ook! ;)

9. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    nutsbedrijven? Gemeentebelastingen? Ik weet niet of ik nu niet goed ben ingelezen, maar woon nu ruim 2 jaar in mn koophuis, betaal 130 pm voor onze beide levensverzekeringen (was vanwege onze banen een eis om af te sluiten) en verder 660 aan hypotheek. gemeentebelasting betaal ik per jaar, waterschap is 230, gemeente 270. wat zijn die nutsbedrijven dan??

ikhebjelief: ik denk dat je bruin verlies van je ei is, maar het kan natuurlijk ook zijn dat je lijf nog aan het schonen is na die lange periode dat je niet ongi bent geweest. Ik heb de laatste dagen ook nog steeds bruinverlies gehad, terwijl het niet echt ongi was en het kan ook nog niet mn ei zijn.
    Ik denk dat jij best baat hebt bij ovu testen, doe je die al?

10. Debski

Debski Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.502
    0
    0
    Koerier
    Maastricht
    @ Sahi Nutsbedrijven is het gas en elektra ;)

11. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    @Sahi ja die heb ik toevallig wel gedaan, en vorige keer bij mijn cyclus van 112 dagen toevallig gespot haha!

Heb net toevallig de clear blue gebruikt met smiley maar echt negatief hoor..
    denk idd dat me lichaam zich schoon aan het maken is ofzo..!!

12. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    debski: ooooww ja logisch. die zijn bij mij best pittig, 150 gas elektra, 40 water pm. dus 190 per maand... :O schrik best nu ik dit zo neerzet, maar we hebben het goed hoor, financieel!

ikhebjelief: ja zo'n schoonmaak zou ook best kunnen. tsja, ik kan niet bij je naar binnen kijken, dus weet t ook niet, helaas.

13. JoHe

JoHe Niet meer actief

eten, douchen en naar de bank...ben pas laat terug. Straks naar schoonouders en bij een vriend eten:D

14. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    #2994 miss C, 6 aug 2010
    Laatst bewerkt: 6 aug 2010
    whaaaa kan me vanaf vandaag officieel bij jullie aanmelden Bekijk bijlage 91721
    hoe is het verder met jullie?!

15. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Miss C: welkom :D

@ Hier: Gister de intake van moeders voor moeders gehad, maar daar kon ik helaas niet aan meedoen. Door mijn rugoperatie in 2008 mocht ik niet meedoen.
    Daarna ben ik lekker met mijn mannetje door de Baby-dump gelopen, even weggedroomt bij al dat leuke babyspul.

Liefs
    xx N.

16. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    huh, ze hebben toch alleen je HCG nodig? Dus wat maakt die rugoperatie nou uit? Het zal vast een goede reden zijn, maar die kan ik zo niet bedenken.
    hoe voel je je verder?

Miss C: welkom!

17. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Ik ben geopereerd aan een tethered cord syndroom, dit is een gesloten open ruggetje. Ze hebben dus een stuk van mijn beenmerg afgehaald, en doordat je hier vaker ontstekingen aan kunt krijgen en deze ontstekingscellen via de urine naar buiten komen mocht ik er niet aan meedoen...

Tsja ik heb nog nooit een ontsteking gehad, maar begrijp het wel van ze. Ochja ik heb mijn best gedaan, jammer dat ik niet mee kan doen, maar het is geen ramp natuurlijk.

18. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Verder voel ik me trouwens echt prima! Alleen ontzettend vermoeid en rugpijn, maar buiten dat kan ik soms nog steeds niet bevatten dat ik echt zwanger ben.

Denk dat dat pas na de eerste e cho echt komt :)

19. Penguin

Penguin Actief lid

9 apr 2010
    495
    0
    0
    @Miss C, welkom, misschien dat anderen je al kennen maar ik nog niet, vertel eens wat meer over jezelf en je zwangerschapswensen..

@Nikske, idd je hebt je best gedaan! En heb je je kunnen bedwingen om niks te kopen? Of al allemaal dingetjes gekocht? Ik heb het vaak bij babyschoentjes, die vind ik zoooo schattig, van die nike's ofzo. Denk dat dat de eerste aankoop gaat worden als ik ooit zwanger zal zijn.. hihi

Ik ben hier een beetje brakjes. Moest gisteren een wedstrijd tennissen maar liep allemaal een beetje uit.. mocht daardoor pas om half 11 de baan op en we waren pas om half 1 klaar, toen nog een drankje en was pas om kwart over twee thuis....

Gr. Linda

20. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    aha! Tsja balen dat je niet mee kan doen, maar het maakt verder voor jou eigenlijk niet uit natuurlijk, hoe hard dat ook is.

mooi dat je je goed voelt! Nog even aftellen tot je intake en eerste echo!!

Deel Deze Pagina