20ers die zwanger willen worden.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door linnie89, 7 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debski

Debski Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.502
    0
    0
    Koerier
    Maastricht
    @ Linnie kan een goed teken zijn meid, hoop het voor je ;)

@ Sahi Blaasontsteking is nooit leuk, hoop dat het niets is!!

@ Ikhebjelief Hoe is het meid? Al bijna klaar met verhuizen?

@ Nikske en all WE HEBBEN VANDAAG HET HARTJE ZIEN KLOPPEN :D
    Vandaag intake gehad bij mijn lieve verloskundige en ondanks dat ik morgen mijn "echte" inwendige echo pas heb wilde ze toch even via de buik voor me kijken en ja hoor .... een klein frummeltje met een tikkend hartje!! Wat was het genieten!! Kan niet wacht tot morgen, dan weten ook eindelijk hoever ik ben, de verloskundige dacht toch dat ik iets korter zwanger ben!

2. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    OW debski wat een geweldig nieuws!!!! Nu verheug ik me nog meer op mijn echo :D

Gefeliciteerd meis met dit goede nieuws, ben onwijs blij voor je. :)

xxx

3. Debski

Debski Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.502
    0
    0
    Koerier
    Maastricht
    Nik het was super!! Over 8 daagjes mag jij he?
    Ze heeft het voor mij ook gedaan omdat ik vertelde dat vrienden van ons een miskraam hebben gehad... dat maakte mij ook bang!
    Maar na vanochtend kan mijn dag echt niet meer stuk! :D
    En voor jou komt het ook helemaal goed meid!! Zeker weten ;)

4. Penguin

Penguin Actief lid

9 apr 2010
    495
    0
    0
    Wat gaaf!! Meiden geniet ervan!!

Gr. Linda

5. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Meteen aan de bel trekken met blaasontsteking meis!!

Debs tof van je echo!!! En ja klopt mijn nichtje kreeg zelfs bij 5 maanden pas buikje.. eerder vin ik ook leuker hihi..

Bios niet meer geweest.. ga morgen we gaan naar Salt.. spannende film.. wilde mijn liefje step up niet aan doen ennnn een vriendin van me heeft nog een bios bon en heeft me mee gevraagd dus ga wel met haar!

Ow eneee meiden ook bij mij vanaf stoppen pil (*)(*) groter en ook gevoeliger.. schenk er maar weinig aandacht aan want maak mezelf gek met alle soorten kwaaltjes die me doen denken dat ik misschien wel zwanger ben.

Nou meiden ga gauw een paar toossies maken en lekker smulle en kletsen benee.. kom morgen weer effies spieken of er weer nieuwtjes zijn.

Allen fijne avond & truste voor strakkies.. LiefssSjors

6. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    meiden ik weet dat ik met een blaasontsteking meteen actie moet ondernemen. heb het al vaker gehad dat het al opgestegen was. ik ging toen naar de dokter voor rugklachten :| oeps... de klachten zijn nu al iets minder, dus ik twijfel. ik denk toch dat ik veel te veel op mn lijf let... vanmorgen om 6 uur klaar wakker. dat had ik de laatste keer.... toen was ik zwanger zeg maar... Ben bang en hoopvol tegelijk, heel emo, heel irritant. mn vriend wordt gek van me, want hij merkt dat ik mezelf zo gek loop te maken. hij krijgt dan ook weer hoop, maar hij wil gewoon afwachten. pff... wat kunnen mensen zichzelf vermoeien he?

nikske: ik kan me voorstellen dat je dat bang maakt. ik was juist helemaal niet bang, toen ik bij de decembermama's zat, had zoiets van; mij zal zoiets niet gebeuren. en toen juist :( durf dan niet meer zo goed op mezelf te vertrouwen...
    wat zal het ontzettend mooi zijn om een kloppend hartje te horen en zien zeg!!! Ik gun het je zo en ik vind gewoon dat het goedkomt bij je!

debs: geweldig!!!

7. Penguin

Penguin Actief lid

9 apr 2010
    495
    0
    0
    Heej meiden!

Ik ga m'n hart weer ffies luchten hier:
    Ben gewoon haast een beetje zenuwachtig, hihi, echt vaag, sinds gisteravond continue 'een gevoel' in mijn buik.. rechtsonder, iemand een idee wat dat kan zijn?

Ik wil het heeeel graag iig volhouden t/m zondag om niet te gaan testen maar beter nog woensdag of donderdag...

Hopelijk blijft dit zonnetje het hele weekend schijnen dan kan ik lekker leuke dingen doen en er niet zo over nadenken..

Iedereen een heel fijn weekend!

Gr. Linda

8. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Hey meis

Het is vaak zo dat meiden zich te gek maken met allerlei kwaaltjes doordat ze opeens heel erg op hun eigen lichaam letten. Maar dat kan ook niet anders, als je een wens hebt dan wil je die in vervulling laten gaan en het liefst zo snel mogelijk. LOGISCH!!

Nou meis,, ik hoop voor je dat je ons snel goed nieuws mag brengen!!

xxx

9. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Hey meis

Ik weet niet wat het kan zijn, maar ik duim in ieder geval volop voor je!!

* duim duim duim*

xxxx

10. Debski

Debski Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.502
    0
    0
    Koerier
    Maastricht
    Dag dames,
    jeetje wat is het rustig hier zeg, ben ik 3 dagen niet hier geweest en dacht veel te moeten bijlezen maar nee hoor :)
    De echo vrijdag is prima gegaan, ik blijk alleen niet zo ver als ik had gedacht, ben 4 dagen korter. ALs ik 12 weken ben krijg ik nog een echo en dan zouden ze echt goed kunnen zien hoever ik nou ben! Ben benieuwd dus!

Hoe is het met jullie verder??

@ Linnie Ik heb ook geen idee meid, hoop dat je snel duidelijkheid hebt!!

11. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Ik zou graag mee willen kletsen op jullie topic.
    Leuk om te zien dat er nog meer meiden van mijn leeftijd zijn die gaan voor een kindje.

Ik ben catharina en ik ben 25 jaar. Zit nu in de 1e ronde voor ons eerste kindje. Ik vind het erg leuk maar ook best eng.
    Tot nu toe nog niet ongi geworden deze maand, maar ik denk dat ik het nog ga worden.
    Ik ben pas een paar maanden gestopt met de pil, dus mn cyclus is nog niet helemaal regelmatig ;)

12. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    ja nu weer allemaal andere kwaaltjes, irritant hoor. ik probeer er zo min mogelijk aan te denken. bij mijn ouders veel problemen, waar ik mezelf maar even mee ga bemoeien, dat zorgt wel voor afleiding, ook al is het niet leuk. maar dan gaan die dagen tot NOD wel snel denk ik...

13. maregmo

maregmo Actief lid

12 mei 2010
    327
    35
    28
    Vrouw
    Persoonlijk begeleider
    Zuid-holland
    Zoooo dames, ik ben al lang niet meer geweest om ff te kletsen bij jullie!!!
    Ik zit nu in spanning... kriebels in mijn buik, ik voel me anders dan normaal. Heel raar, maar heb het gevoel dat het deze ronde wel eens raak kan zijn. Mede doordat we goed geklust hebben en ik ook mijn ei heb gespot (denk ik). Niets is zeker he, dus laat ik eerst maar eens die posi test in handen krijgen. Hoop het echt :D!

Verder merk ik wel dat ik echt enorme mood swings heb nu in de tijd van eisprong tot NOD. Vriendlief de deur uitgejaagd, die is nu even niet blij met mij! Dat wachten wordt me soms even teveel en dan ben ik zo gevoelig voor alles. Gelukkig belt hij net om me mee uit eten te nemen, dus dat maakt het wel goed :) lief....

Hier alle zwangere lekker aan het genieten, de buiken groeien al zo te lezen en te zien... echt super leuk, kan niet wachten om met jullie mee te kletsen over de kwaaltjes. ;)

De andere meiden ook in spanning, hopelijk hebben we deze maand allemaal een posi test, ik duim voor jullie en natuurlijk ook een beetje voor mezelf :p

14. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Hey meiden...

Tis idd stilletjes hier..

@catharina Welkom meid! Spannend 1e kindje & 1e ronde ;) Hoe oud is jou vriend als ik vragen mag?

@Debski Fijn dat je echo oke was meis.. nou mag je dus over een week of 4 weer? Of lees ik niet goed? Haha.. nou ja wel leuk in ieder geval. Kan je nog eens jullie kleine wonder bewonderen!

@ALL
    Jullie nog leuke ideetjes voor een cadeau voor mijn liefje.. we zijn 1 sept saampjes jarig en wil eigenlijk is iets heeeeeeel anders cadeau doen.. jullie nog bijzondere, speciale, grappige blabla.. eehhh iemand een tipje? (hoop natuurlijk een positieve test te kunnen geven:D)

xxxSjors

15. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    Goede morgen dames!!!
    Het is alweer een tijdje geleden dat ik hier ben geweest!!!
    Ik ben woensdag over gegaan naar onze nieuwe woning!!
    En hier hebben we nog geen internet of tv!!! Vraag me af hoe ik dat ga overleven haha aangezien mijn telegoonnook niet echt mee werkt!!!
    Zaterdag hebben we onze vrijgezellenfeest gehad het was echt super!!!! Ik kom steaks wel effe posten wat we allemaal gedaan hebben ik ga nu naar mijn werk toe!!!
    Liefs!!!

16. Penguin

Penguin Actief lid

9 apr 2010
    495
    0
    0
    HOI meiden!!

@Maregmo, laat woensdag maar een geluksdag zijn, babbel en ik hebben dan ook onze NOD!!! Veel succes!

Vind best knap van mezelf nog niet getest! Nu wil ik eigenlijk ook tot woensdag wachten, maar of me dat gaat lukken... Borsten zijn vandaag lekker gevoelig, maarja we wachten af!!

@Debski, fijn dat de echo goed was, en geen tweeling gezien dus? Dan bewaren we die maar voor Nikske, @Nikske had jij niet de 20e je echo? Spannend!

@Sjorsjette, dit jaar had ik voor vriendlief manchetknopen besteld en die vielen erg in de smaak. Dan moet jouw vriend natuurlijk wel een pakken/overhemdenman zijn of het leuk vinden voor een mooie gelegenheid. Ze waren zilver en daarin onze beide eerste letters erin gegraveerd. Op het sluitinkje aan de achterkant staat op beide nog -xxx- linda gegraveerd.

@Sahi, heel veel succes! Is het geen blaasontsteking geweest/geworden?

@catharina, welkom!!

Ik tel de dagen, uren, minuten af!!

Gr. Linda

17. Penguin

Penguin Actief lid

9 apr 2010
    495
    0
    0
    @Ikhebjelief, bijna tegelijk met posten, ik ben erg benieuwd naar je avonturen bij je vrijgezellenfeestje dus ik kom zometeen nog wel even langs. Gr. Linda

18. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    ikhebjelief: fijn hoor, lekker aan het settelen!! Dat het nieuwe huisje je maar veel geluk mag brengen!

linnie: nee later geen klachten meer gehad die er op lijken, dus ik laat het allemaal maar even voor wat het is. Ik ben veel te gefocust op mn lijf, om gek van te worden. dus gewoon nog even een weekje afwachten (wat heeeel moeilijk is).

19. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Whaha dus die tweeling word voor mij bewaard?? Nou meiden ik denk dat het er gewoon 1tje is hoor...

Vrijdag (20e) inderdaad onze eerste echo, en ik kan echt niet wachten... Ik hoop dat alles goed zit!

20. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Linnie: nog even wachten tot je mag testen * duim duim duim *

Deel Deze Pagina