Gimena inderdaad spannend morgen We hopen echt op een kloppend hartje... Ik zal morgenavond zeker laten weten hoe het was!! xxx
@nikske, hoelaat moet je morgen?! (miss heb je het al gezegt maar heb ik erover heen gelezen) spannend, heel veel plezier in ieder geval!
hoop dat ik vanavond nog even kan komen spieken, heb een drukke dag vandaag. ik hoop zo voor goed nieuws voor nikske!!!
Nou meiden zometeen om 9.45 uur dus de echo... Heb de hele nacht gedroomd dat het een tweeling is, dat komt door jullie hoor!!! haha Nou als we een kloppend hartje zien dan ben ik helemaal gelukkig Ik laat het jullie weten!! xxx
Nikske, heel veel plezier en suc6 gewenst!! Hoop dat het één en al genieten + goed nieuws wordt!! Nou meiden ik heb zojuist al mijn abonnementen op andere forums 'opgezegd' (nod etc) zodat ik iets minder er mee bezig ben + dit is gewoon een veel gezelliger forum en ik vindt jullie allemaal toppers!! Ook leuk dat ook de zwangeren gewoon nog mee blijven kleppen. Gr. Linda
Hey meiden Owww wat was het mooi zeg. We hebben een stevig hartje zien kloppen en de gyn zei dat de kans klein was dit het nog mis zou gaan. Dit was een mooie gezonde zwangerschap en ik zou +- 7w2d zijn!! Ik houd mijn banner nog even op 7 weken tot de officiele termijn echo. Wij hebben onwijs lang moeten wachten op dit wondertje, maar dat is het dubbel en dwars waard geweest. Wij zijn trots!! Ik hoop dat jullie dit allemaal heel snel mogen meemaken. Liefs xx N