meiden, ik mag morgen bloed laten prikken, omdat ik al 10 dagen overtijd ben en nog neit ongesteld. Daarnaast had ika fgelopen zaterdag pas een positieve test. Zondag en gisteren was die helemaal negatief. Echt zo wit als sneeuw en vandaag had ik weer een licht streepje. Heel raar. Duimen jullie voor me. Kan alle steun gebruiken.
Jeetje Nijnonijntje wat spannend!! Ik ga heeeeeel hard voor je duimen! Raar idd van die testen, wel en niet positief... Gr. Linda
Dankjewel linnie.... Weet iemand hier toevallig hoe lang het duurt voordat je uitslag krijgt met bloedprikken hiervoor?
Helemaal geweldig meid, kan me dat ook nog herinneren bij de 1e, alles lekker aanschaffen, nu heb ik dat dus helemaal niet, heb nog helemaal niks gekocht want ja we hebben alles toch al Soms baal ik daar wel es van hoor dat het nu een beetje langs me heen gaat dat ik zwanger ben, ben er echt nauwelijks mee bezig! Hoop maar dat we over 11 weken als we weten wat het wordt wel leuke (meisjes)spulletjes kunnen gaan kopen
@ nijn: veel sterkte! Dat ligt aan je huisarts, ik las vorige week van mensen dat ze er een week op moesten wachten, maar ook iemand die de uitslag de vorige dag al had, dus ik zou het even vragen. @ johe: wat vervelend voor jullie! Waarom is het niet gelukt?
Dankjewel meiden. Nou ik hoop in ieder geval dat ik de uitslag snel krijg. Hoop dat ze me dat in het ziekenhuis kunnen vertellen.
Nijn wat spannend!!! Wij als huisarts hebben de uitslag altijd dezelfde dag laat in de middag nog binnen, maar het kan ook 1 tot 2 werkdagen duren. Meestal laten ze je er niet zolang op wachten Ik duim voor je!! xxx
O jee... ik heb altijd zo'n hekel aan dat soort telefoontjes, het lijkt ook altijd wel alsof ze proberen het allemaal zo moeilijk mogelijk te maken. Veel succes in ieder geval!
even een ego berichtje: hier nog steeds onduidelijk of ik wel of niet zwanger ben. ik verwachtte het enorm, maar gisteren een negatieve test. maar ook nog steeds geen ongi. misschien door de zenuwen, maar misschien nog te vroeg getest. NOD was wel gisteren, maar dat komt omdat ik mijn originele cyclus aanhield. ik werd vorige maand een dag te laat ongesteld, dus misschien moet ik het wel vandaag worden. of misschien is mijn cyclus 29 dagen geworden en moet ik het morgen pas worden. ik heb in ieder geval totaal geen ongi gevoelens, dus morgen testen we met ochtend urine. ik vond de test gisteren al vaag, maar vriendje zegt dat ik het te veel hoop, waardoor ik dat vind. tsja zou best kunnen....
@Sahi Meid ik ben al 11 dagen overtijd en heb ook nog geen duidelijkheid. Had pas afgelopen zaterdag een licht positieve test. zondag en maandag weer negatief en gisteren en vandaag weer licht positief. Ben vandaag bloed gaan prikken. Hoop dus op meer duidelijkheid deze week.
Sahi, balen van je onduidelijkheid zeg. Hopenlijk ben je gewoon zwanger Nijn, ik zie in je onderschrift dat je morgen of overmorgen pas de uitslag krijgt. Pfff dat zal lang wachten zijn. Mijn duimen maken in ieder geval overuren voor jullie Nou wat een drama hier. We willen graag een last minute vakantie beoken, maar we moeten rekening houden met het plaatsen van onze nieuwe deuren en kozijnen, we moeten in onze vakantie nog naar de verloskundige, en door de zwangerschap en verbouwing hebben we natuurlijk een bepaald budget. Nu hadden we mooie reizen gezien naar Cuba, Jamaica enz enz maar daar heb je vaccinaties voor nodig en die mag je niet als je zwanger bent. Dus dat gaat al allemaal niet door. Nu hebben we nog 2 reizen, 1 naar cyprus en de ander naar spanje. Als dit niks word geef ik het op!! Nou morgen gaan we in ieder geval een dagje naar Scheveningen en 's avonds naar de musical Mary Poppins, ben benieuwd
@Nikske en debski Ik krijginderdaad morgen of vrijdag de uitslag. Ik hoop oook dat dat dan zo is en dat ze het niet over het weekend heel tillen, want dat wordt echt neit uithouden voor mij ben ik bang dan.
Hai Meiden... Heb het effies goed druk gehad met de eerste school daagjes.. maar leef nog hihi heb weer een leuke klas met uitdagingen @Johe wat balen van je nieuws meis *knuff* @Sahi wanneer ga je weer testen meis? @Nijn.. spannend meis.. hoop voor je leuk nieuws morgen! Duim voor je @ALL Ow meiden ik kan verders weer niet wachten tot de dagen voorbij gaan. Hoop zo op een leuk verjaars cadeau! Maar ben bang dat ik te vroeg test. In de war door laatste cyclus LiefssSjors
lief dat jullie zo meeleven dames! Ik stond op om te testen en op de wc begon mn ongi Ik voelde het totaal niet aankomen, dus baalde enorm. Vriendje was er ook behoorlijk stil van, dat raakte me ook best wel. Ik wil nu eventjes niet meer op ZP actief zijn, sowieso tot volgende NOD. Ik ben nu gewoon door de spanningen te laat of in ieder geval is mn cylcus veranderd (ik ga nu maar even uit van 29 dagen vanaf nu). Dat kan best eens met spanningen erom heen te maken hebben. Ik ga het dus maar even proberen los te laten allemaal, anders lukt het straks allemaal niet vanwege de stress... Jullie zien me sowieso wel weer verschijnen als ik zwanger mag zijn Johe: ik hoop dat het allemaal toch gaat lukken met je droomhuisje!! nijn: hopen dat jij snel duidelijkheid krijgt. Ik hoop voor je dat je zwanger blijkt te zijn!! nikske en debski: lekker genieten van jullie zwangerschap! voor iedereen die ik ben vergeten: sorry! hoop voor iedereen op een zwangerschap waar je lekker van kan genieten!
Heej Sahi, Idd wat balen zeg!!! Ik snap je beslissing om het iets rustiger aan te doen. Heeeel veel succes de aankomende ronde. Gr. Linda
Balen Sahi!! Wens je veel sterkte en heel veel succes deze maand, hoop dat we je snel zwanger weer mogen verwelkomen hier