Op welke pagina staat de nieuwste NODlijst? Ben benieuwd hoeveel roze namen er zijn! Hier nog steeds geen ongi en ook geen duidelijke test GRMBL
Hadden we hier een NOD lijst dan? Geen idee.. Maar 2 dagen over tijd zie ik. Spannend! En wat bedoel je met geen duidelijke test, staat er wel een (vaag) streepje?
@ All: Heey meiden, Lekker hoor heb waarschijnlijk schimmelinfectie, heerlijk die jeuk en branderige pijn. Om maar niet te praten over witte dikke klonterige afscheiding. Klussen is dus nu ook echt geen doen BALEN! Kan die schimmelinfectie wat te maken hebben met zwanger zijn? Liefs x
Oh bah zeg, das echt geen pretje! Poeh kan me nog goed herinneren hoe dat jeukte zeg, niet grappig.. Balen dat jullie nu niet kunnen klussen, met een beetje geluk is je eitje al geweest. Ik weet niet of een schimmelinfectie wat te maken heeft met een zwangerschap, maar zie dat je op CD15 zit dus denk niet dat daar nu al wat over te zeggen valt.. Afwachten, afwachten en nog eens afwachten
Meiden, ik ben gisteravond ongesteld geworden. Nieuwe ronde, nieuwe kansen Ben niet zwaar teleurgesteld gelukkig
Jaaa, ach ik weet het niet.. Op mijn 1e test die ik op de 10e heb gedaan dacht ik heeeeeel licht wat te zien. Maar ik heb op de 11e en 13e nog een keer getest en daar zag ik OF niks, of nog steeds vaag. Ik denk dat ik het voor WIL zien . Ga ervanuit dat ik niet zwanger ben. Ik wacht nu op de rode duiveltjes, hoop dat ze snel komen, die krengen!
Nou deze week eitje. Ben heeeeel benieuwd of het lukt. Maarja moet nog tot 2 maart geduld hebben om het te weten. Hoop het zo zou toch echt geweldig vinden als het in ronde 1 raak mag zijn. Maar flik duimen. En zijn er al mensen zwanger geworden laatste week?
@linnie: hihi dat weet ik nog niet kan over 8 dagen testen!! jij kan vandaag lekker klussen!!! heeft hier iemand nog aan valentijn gedaan?? ik heb prachtige oorbellen gehad van titanium!!!!!!!! en vriendje was blij met zijn cadeaus maar vond het gedicht dat ik geschreven had voor hem echt helemaal geweldig!!!! mijn ouders hebben het gedicht ook gelezen dus die weten nu dat wij bezig zijn voor een wondertje!!! ze waren mega enthousiast en konden er niet over op houden haaha. hier nog mensen getest??
Hey meiden! Het is weer maandag Nog steeds die baggersneeuw. Ik ben het zooooo zat he! Strakjes weer even werken. En ik hoop dat ik vandaag of morgen ongesteld moet worden, des te eerder kunnen we beginnen. Ik vind het wel erg spannend hoor. Maar ik heb er weer zo´n zin in. Weer gezellig naar de verloskundige, een mooi rond buikje krijgen en vooral heeeerlijk genieten! Alleen zal Jayden wel wat minder ruig met me moeten gaan doen Hij kan af en toe zo op me springen en me gebruiken als klimrek haha. Dat moet dan maar even minder worden. Dus we gaan flink ons best doen en dan hoop ik dat ik in april een leuk verjaardagscadeautje voor hem heb
@ Angela, meid jammer hoor! Maar nieuwe maand nieuwe kansen inderdaad! @ Linnie, veel succes met je ei deze week!
Dat was vast wel een heel leuk valentijn cadeautje! En wat leuk dat je ouders ook zo enthousiast waren.
hee Meiden ! Daar ben ik weer ..! Pff heb gisteravond een miskraam gehad vroeg me af of jullie weten wanneer je cyclus weer begint ? Is dat nu al . of moet je hier na nog ''echt'' ongi worden ?? Pff zucht *
@rachell: Sterkte meid!!!!! wat vreselijk, hoever was je al? het enigste voordeel is dat je weet dat je zwanger kan raken, hopen dat het snel weer mag lukken en de kleine zich dan beter vast houdt!!!!
zie dat je al een kindje hebt!! nogmaals heel veel sterkte ermee!!!! en volgens mij begint je cyclus gelijk weer en word je niet nog een keer ongi, maar zeker weten doe ik het niet.
Thanks Naomi.. ! Jaa ik was nog maar 5 weken .. maargoed.. je went al snel aan het idee.. ik was al naar duokinderwagens aan het kijken .. pff daar wacht ik dus een volgende keer echt wel mee!
ja maar 5 weken, zijn er toch weer 5 geweest! en je gevoelens spelen daar echt wel gelijk op in, en voelen zich er weer helemaal klaar voor. je bent inderdaad aan het idee gewend geraakt en dan wordt het je weer afgenomen. *dikke knuffel*