Meiden, Ik heb de uitslag binnen. Die was helaas niet goed. Ik heb een hcg waarde van onder de 2 in mijn bloed en ik moet er nu eigenlijk al dik boven zitten. Ik was er al bang voor. De assistente moest nog wel even met de ha overleggen. ( ze overleggen echt aan de lopende band hier bij ons) En ik moet tegen 11 uur weer bellen, maar ja, daar zal wel niks bijzonders uitkomen he. Het is dus afwachten totdat ik ongesteld word zeg maar. @Sahi Balen meid.... Ik moet ook wachten totdat mijn ongi eraan komt. En wil er nu ook minder mee bezig zijn anders blijft die straks ook nog uit door de stress en dan voel ik meheelmaal rot. Tot snel meis. Hoop dat je snel zwanger mag zijn. Dikke knuffel.
Nijn, heb je de HA al terug gebeld? ik heb goed nieuws: probleem 1 en 2 bijna opgelost. maar hebben nog steeds nummer 3 die nog geregeld moet worden. duim voor verlenging.
Laatste update hier. De ha verwacht dat ik binnen nu en een aantal dagen ongesteld ga worden. Als dat niet zo is, dan moet ik volgende week terug komen en waarschijnlijk een echo laten maken.
@Sahi (als je het nog zal lezen) succes meis, net als de anderen snap ik het. @Nijn, balen meis! @Johe, wat fijn voor je positieve ontwikkelingen! Hoe ist verders met je? @all Hier de tijd aan het uit zitten. Ben al klaar met de lessen maar moet nog op school blijven voor een vergadering. LiefssSjors
Ik ben op mn 19de zwanger geraakt, perongeluk, maar ben onderhand al wel 20 Ik wilde al kinderen vanaf een hele jonge leeftijd, maar ik wilde bewust eraan beginnen na me 23ste, maar helaas ongelukjes zitten in kleine hoekjes inderdaad.. Ben door de pil heen zwanger geraakt.. ik slikte mycrogynon 20 na de bevalling ga ik mooi weer een spiraal zetten, kijken of dat nou wel weer goed gaat Vorige spiraal had ik erg veel last van..
gaat wel. alleen zeer irritant dan ik al zolang op mijn ongi zit te wachten. maar denk dat ik teveel het stressen ben met de woning enz.
Veel stressen kan idd invloed hebben jah Hou jij niet van de sauna of iets? Gewoon is effies lekker relaxe (kan natuurlijk ook met iets of ergens anders) Ik heb ook lopen stressen door het snelle verhuizen, werk-reis naar USA voor me werk en pogingen zwanger te worden.. allemaal tegelijk. Ik persoonlijk hou enorm van sauna maar stel het al uit vanaf stoppen met de pil. Dit omdat ik elke keer dacht ja wat nou als ik zwanger ben Na 8 maanden ben ik gewoon wel gegaan, voelde me eerst ongemakkelijk maar genoot al snel van het relaxen Hoop dat jij ook snel rust zal vinden meis! LiefssSjors
Ik ben het helemaal met Sjorsjette eens!! Ben toevallig gisteren naar de sauna geweest en het was heeeeerlijk. Zou eerst met een vriendin heen gaan maar er kwam voor haar iets tussen wat ze echt niet af kon zeggen. Ik had me zo verheugd op de sauna (het relaxen) dat ik zoiets had van, sch... aan dan ga ik lekker in m'n eentje. Dat was helemaal toppie en echt zoooo relaxed!! Niet alleen de sauna's etc maar daarnaast heerlijk op het dakterras gelegen, een half boek uitgelezen (neem ik thuis nooit de tijd voor), d'r was ook nog een bios met heerlijke stoelen en daar een film gekeken. Ik was er om 12:00 en was pas om 21:30 thuis, echt super!! Een aanrader!! Gr. Linda
Sahi: wat balen meis Nijn: ik had zo'n goede hoop voor je Ik hoop dat het snel weer raak mag zijn. JOHE: wat fijn dat er schot zit in de zaak met het huisje, hopenlijk komt het allemaal goed Miracle: welkom & gefeliciteerd met je zwangerschap. Nou even een berichtje van deze kant voordat ik mijn koffers ga inpakken.. Nou gister zijn we naar het reisbureau gegaan, en wij vertreken morgen voor 8 dagen naar Griekenland. Nog even lekker met z'n tweetjes genieten. Net klaar bij het reisbureau willen we vertrekken naar scheveningen, rijd er WEER iemand tegen mijn auto aan is al de 2e keer in een half jaar. Splinter nieuwe auto en dan gebeurd je zoiets.... Weer een dikke deuk, en geschatte schade is 1000. Gelukkig was het niet onze schuld, maar is toch weer veel geregel enzo. Daarna dan toch naar scheveningen, en het was echt leuk. De musical Mary Poppins was super!! Vandaag heftige dag op het werk, we werden bedreigd door een patient dus daar moest politie enzo bijkomen. Ik ga nu een uurtje plat en dan koffers inpakken. Lieverds ik spreek jullie na mijn vakantie!! Liefs xxx
@Nikske Ja jammer he, maar ja niks aan te doen. Jij in ieder geval een hele fijne vakantie Johe, hoe is het met jou meid? Hoe ging het regelen? Hoop dat het goed gaat meis.
@Nikske, balen van je auto idd en dat met een bedreigende patient ook niet fijn. Zet het allemaal van je af en geniet van je vakantie, maar dat gaat vast lukken!!! Bij JoHe staat idd niet meer actief, plaatje weg etc, misschien dat ze haar profiel ofzo heeft opgezegd... maar dan zou ze toch nog wel ffies afscheid hebben genomen ofzo... misschien gewoon een foutje van ZP... @nieuwe welkom! Fijn weekend allemaal meiden! Gr. Linda
Hoi dames, hier even snel een berichtje van mij.. Ik ben bewust heel weinig op zp, puur omdat k er even helemaal doorheen zit. Ik trek het gewoon even niet om hier te zijn... hoop dat alles goed met jullie gaat! Liefs van deze kant
Lieve Ikhebjelief, Kop op, focus je lekker op je bruiloft en ga daar enorm van genieten!! Knuffel Linda
@ikhebjelief Ik begrijp eht meid. Focus je maar lekker even op je bruiloft, want dat is ook heel leuk Komt goed... en wij zijn er hier voor je als je er weer aan toe bent om op zp te komen. @Niskse Fijne vakantie morgen... Hier nog steeds neit ongesteld Raar hoor dit wachten.
@Ikhebjelief Rustig aan meis... zoals de anderen zeggen; we zijn er voor je als je er weer bent! Denken wel aan je en duimen voor je @Nijn, balen dat wachten meis... hoop dat je gauw af bent van onzekerheid! @Nikske... Wat F*ck van die bedr+botsing!! Geniet lekker van je vakantie en tot gauw. LiefssSjors