Meiden vinden jullie het ook allemaal zo spannend? Ben er de hele dag druk mee, ben niet van de zwangerschapspagina wegte slaan Erg he?! Of ben ik niet de enigste die daar last van heeft?
eigenlijk hoor ik hier niet helemaal meer Ik ben 24, mama van een zoontje van 2 en zwanger van de 2e!
Haha, jaa dat heb ik ook hoor, helemaal in die gekke situatie van me. Loop maar te struinen of andere dit ook hebben gehad. haha
Hallo alle maal. Ik zal me even voor stellen. Ik ben 22 en mijn vriend is 27. En zijn sinds julie 2009 gestopt met de pil omdat wij graag een kindje willen Mijn vriend heeft uit een eerdere relatie een heel lief zoontje van inmiddels alweer 4. Ik wil even kwijt dat ik het heel leuk vind dat er nu ook een form is waar je lekker met elkaar kan kletsen en ervatingen kan delen. Zelf merk dat als je in begin 20 ben je toch vaak hoord, weet je het wel zeker, zijn jullie er wel aan toen, zou je niet nog even wachten.:x Maar denk dat een hoop van jullie dat wel herkennen. Ook moet ik zeggen zijn de mensen die dicht bij ons staan heel blij voor ons zijn en niet kunnen wachten tot het zo ver is. Voor iedereen heel veel geluk en sterkte!!! En dat wel elkaar nog heel te vertellen hebben.
Hoii kismoo wat je zegt klinkt inderdaad heel herkenbaar... Wij horen ook heel vaak, zijn jullie al bezig voor kindje...wij zeggen dan nee omdat we niet willen dat iedereen weet dat we bezig zijn. de antwoorden zijn meestal ik zou ook nog maar wel even wachten tot je wat ouder bent!! ik kan me er zo kwaad om maken, waarom wachten als je zelf al weet dat je eraan toe bent... toch? Iniedergeval leuk dat je ook komt kletsen Zijn jullie meteen begonnen met klussen voor kindje na de pilstop?? xX
Hoi Hoi Ben nieuw hier! even alles bekijken Ben ook 20.. vriend is 27.. en ik ben in feb gestopt met de pil gistren hebben we officeel (valentijnsdag) besloten om het te gaan proberen maar ben al een week van de pil, Ik ga er wel vanuit dat het een tijdje gaat duren, weet niet waarom maar.. zo'n gevoel.. rook,heb overgewicht (15 kilo ong.) Zelf wil ik me er wel alvast inverdiepen, vind het leuk om er wel veel over weten, daarom zit ik hier ook even op het forum, snap nog wel weinig over de cyclus? ik weet wel dat je meest vruchtbare dag moet bereken door 1e dag ongesteldheid + 31 dagen - 14 te doen geloof ikk.. mijn laatste ong. was 4 feb begonnen afgelopen weet ik zo niet meer.. heeft iemand meer info hier over of weet je waar ik dat kan lezen.. suc6 allemaal! liefs, mii
Nou ik ben vanmiddag ongesteld geworden hoor Dus mijn NOD komt op 15 maart. Ik ben heeeeel benieuwd!! Ik krijg nu geen reacties als ik zeg dat we met een 2e bezig zijn en dat terwijl ik ook pas 23 ben. Maar dit komt omdat ik al een zoontje heb van bijna 5. Toen heb ik uiteraard wel een hoop reacties gehad. Ik trok me er niks van aan. Het is allemaal goed gekomen en heb geen moment spijt gehad dat ik zo jong moeder ben geworden. Ik denk dat ik wel één van de jongste op het schoolplein ben, maar ik heb ook daar nooit nare reacties gehad of vragen over hoe oud ik ben.
Nee hoor, ik ben ook verslaafd @ kismoo1987 en mii1989, welkom en gezellig dat jullie ook mee komen kletsen!
Bedankt! idd ik vind ht ook spannend! en ik wou nog niet zoveel mee bezig houden maar is idd verslaafd!
@ukkepukkie: ik ben ook verslaafd hoor haha @ de 2 nieuwe, welkom!! gezellig dat jullie mee komen kletsen, en natuurlijk veel plezier en succes met klussen!!
ff een vraagje hier.. weet niet dat dit mag onder dit topic.. gebruiken jullie ook foliumzuur.. en waar kopen jullie dat?
ik gebruik nog geen foliumzuur maar zit er wel aan te denken om dat te gaan kopen. zover ik weet kun je het kopen bij de etos en dergelijke. weet iemand of dat grote pillen zijn haha, had altijd al moeite met de pil!!!
haha ik weet het niet volgens mij zijn het hele kleine witte pilletjes ik had ook moeite met pil.. niet met het doorslikken maar ik werd er misselijk van ik moest er veel bij drinken en wat te eten ..vreemd of hebben daar meer mensen last van :S?
Ik zit nooit zoveel achter de computer als nu! M´n vriend vroeg al wat ik heel de tijd deed. Hij snapt niet dat ik zoveel te kletsen heb op een forum. Haha, mannen he
@naomi: foliumzuur zijn kleine platte witte pilletjes. Je kunt ze overal kopen die van mij komen bij de trekpleister vandaan.
oww bah dat is ook niet fijn, als je er misselijk van wordt. ik kon ze alleen doorslikken met wat water! je hebt ook zwanger worden van etos, daar zit foliumzuur gelijk in denk ik. zal eens googlen voor de formaat pil
hihi nou als ze zo klein zijn moet het lukken! zal morgen eens gaan shoppen. ik zag net ergens dat die etos zwanger worden capsules groot zijn en er 2 per dag moet hebben. dan maar gewoon foliumzuur