20ers die zwanger willen worden.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door linnie89, 7 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kismoo1987

12 aug 2009
    24
    0
    0
    Hoi Perry,

Wij hebben het wel tegen onze ouders vertelden die vonden het heel leuk en zijden dat als wij vonden dat wel er klaar voor waren dat we het zeker moesten doen.:)
    Maar verder zijn de mensen niet echt positief.:(

Ja we zijn eigelijk gelijk begonnen,
    nouja gelijk is ook niet helemaal waar we hebben nog 2maanden veilig geklust omdat je veel over ondpillen hoord.
    Maar zijn in september echt begonnen.:)

groetjes kismoo

2. Perry

Perry Niet meer actief

Dat is dan wel een leuke reactie van jullie ouders...gelukkig maar.
    Wij hebben het aan mijn mam verteld omdat ik ook vaak met vragen zit en dan stel ik ze aan haar :) & aan mijn vriend zijn mams hebben we het ook verteld, ze viel stil en zei meteen '' jullie zijn nog zo jong, waarom nu al en niet nog even van het leven genieten?'' :xGRR dat is weer zo een typische rot reactie... dit gaat ze toch ook niet zeggen als ze haar klein kind vast heeft... haha

Okéy dus nu 6 maandjes aan het klussen voor een kleine...
    spannend he :D

3. Perry

Perry Niet meer actief

Haha! hier idem, ook zo een moeite altijd gehad met het slikken van de pil, onwijs misselijk :$ moest ook inderdaad altijd iets bij drinken of eten... :p

4. Ukkepukkie

Ukkepukkie Niet meer actief

Idd, die opmerkingen van "nog van het leven genieten" "jullie zijn nog zo jong":x Bleeh!!

Al moet ik zeggen dat sommige mensen ook wel zitten te vissen hoor.. Maardan zeggen wij ook gewoon nee.. Anders krijg je steeds die vragen of je al zwanger bent enz, zit ik ook niet op te wachten;) Onze ouders weten ook nog niet dat wij voor een wondertje bezig zijn.. Mijn moeder zal het wel heel erg leuk vinden denk ik, maar mijn vader zou denken.. Ownee nu word mijn meisje echt groot!! :D Hahahaha..

5. Ukkepukkie

Ukkepukkie Niet meer actief

Haha dat probleem ken ik.. Ging altijd bijna over mn nek als ik dat ding in nam..:p

6. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    hihi ja dat is toch erg!!! zo een klein rot ding en dat nog niet in kunnen slikken. zit echt tussen mijn oren denk ik;)

7. Perry

Perry Niet meer actief

Jaaa verschrikkelijk he die opmerkingen!! :x

Inderdaad, als iedereen het van je weet dan continu die vragen haha
    daarom zeggen wij ook juist helemaal niks...

vermoeden je ouders ook niets? ik kon ook niet mijn mond houden tegen mams ze wil heel graag oma worden, en ja hoe makkelijk is het dan dat ze een beetje kan helpen als je vragen hebt... haha was erg moeilijk om mn mond te houden ;):p

8. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    en van die opmerkingen als nog van je leven genieten nu het nog kan e.d. vind ik vreselijk!!!! al krijg ik ze gelukkig bijna nooit te horen. ik ontken ook altijd dat we bezig zijn hihi. en als ze vragen wanneer er een kleine komt zeg ik altijd: ja dat weet ik nog niet hoor, nu in ieder geval nog niet.

haha mn ouders weten nu wel anders maar ja:p

9. Perry

Perry Niet meer actief

naomi, jaa walgelijk! agh het gaat op een gegeven moment je ene oor in en andere oor weer uit haha!

Haha je ouders weten het nu wel? :p

10. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    ja net alsof je geen lol kan hebben MET kind!! lijkt me juist wel, al moet je je soms aanpassen.

ja mijn ouders weten het sinds gisteren:) had een gedicht voor mn vriend geschreven en die hebben we gisteren laten lezen aan mijn ouders. ze vonden het geweldig dat ze wisten dat we ervoor gingen en waren weer apetrots:):)
    bij mijn zus wisten ze het ook! ze vond het dus apart dat ik ook ermee kwam haha.

me pa die was ff sprakeloos en wist niet goed wat hij moest zeggen behalve leuk haha. echt weer een mannen reactie:p

11. Perry

Perry Niet meer actief

Ja precies, waarom wachten toch?
    Ja tuurlijk zul je je wel aan moeten passen met sommige dingen, maar daar kiezen we helemaal zelf voor hihi!!
    Sommige reacties kan ik gewoon niet uitstaan!!
    Een meisje hier uit de stad die werd zwanger de reactie van mijn schoonzusje was zo raar, nog veel te jong en bla bla bla, en nu loopt ze zelf met een kindje onder der arm! Pfff dat snap ik dan niet haha!

Ahh das geweldig toch! :D Had je zus het ook verteld?
    haha ja een typische mannen reactie! :p

12. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    nee inderdaad zulke dingen snap ik dan ook niet!!
    ja mijn zus had het ook van te voren al gezegd tegen mijn ouders, is voor hun ook wel leuk dan weten ze dat wij hun vertrouwen!!!

13. Perry

Perry Niet meer actief

jaa inderdaad!! dan worden jullie straks overladen met kado's :p

14. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    hah dat zal wel mee vallen denk ik, totdat ik zwanger ben dan zal ze waarschijnlijk regelmatig met iets aan komen zetten.
    ach eerst maar eens zwanger zien te worden.

15. Perry

Perry Niet meer actief

Gelijk heb je! :D

16. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    zijn jullie al lang bezig??
    wij zitten nu in onze 1e ronden en ik kan volgende week testen (als ik niet ongi ben geworden)
    vind het wel spannend want dan moet ik een test gaan kopen hahahaa, ben een muts hoor

17. Perry

Perry Niet meer actief

wij zijn in oktober 2009 gestopt met de pil.. eerste paar maanden zijn we er heel erg mee bezig geweest, daarna waren er wat probleempjes een en eigenlijk stond alles even op een laag pitje... tot een paar maandjes terug zijn we weer vollop bezig :) heb net mn ongi achter de rug dat wordt weer even afwachten..(grrr wat haat ik dat wachten haha)

Voor jou ook spannend dus :) mijn duimen draaien alvast!
    extra spannend voor jou, door je 1e ronde..

Hahahaha vind jij dat ook zo erg test kopen? :p

18. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    leuk dat jullie er dan nu weer helemaal voor gaan:)

ja wachtten is vreselijk!!! ik moet nu nog een weekje en wat kan dat lang duren zeg hihi. ben ook echt aan het kijken voor namen haha, meisjes naam wisten we al nu heb ik eindelijk een leuke jongensnaam gevonden.

hopen dat het duimen draaien werkt:) ben wel als sinds eind november gestopt met de pil maar 30 januari hebben we de condooms ook weg gedaan (helemaal happy).

ja een test kopen vind ik vreselijk, heb er al eens 1 gekocht omdat ik dacht dat het raak was haha. ik schaamde me ogen van mn hoofd!!!!! maar ja zal toch moeten testen na mn NOD. wil de kruidat 2 voor 5 euro dus kan niet online bestellen.

19. Perry

Perry Niet meer actief

jaaaa wat kan een week dan lang duren he! als we de tijd nou is vooruit konden draaien haha!

Hihi leuk is dat he, die namen uitzoeken, wij hadden ze al uitgezocht voordat we bezig gingen voor een beebje! *SCHAAM* hihi :p

laten we inderdaad hopen dat het helpt..:)
    wou jij er eerder voor gaan dan je hubby of?

Haha ik ken het gevoel, ik stuur meestal vriendlief op pad haha! of we kopen ze ergens waar we niemand kennen... :p
    nee indd daar heb ik ook wel is voorgekeken bij de online shop van de kruidvat...misschien allemaal een mail heen sturen haha!

20. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    haha ja een mail dat we die online willen bestellen!!! dan is die drempel een stuk lager!

ja ik wilde eerder dan mn vriend die wist elke keer weer een reden om het even uit te stellen. dan was ik nog niet klaar met school, dan had ik geen werk, dan zaten we midden in een verbouwing en nu had hij geen smoesjes meer:p hij zei alleen: ik ben er nu ook klaar voor hihi.

Deel Deze Pagina