He meiden, Ik ben 23 en mijn vriend 28 wij zijn nu langer dan een jaar bezig, en lopen zins kort in het ziekenhuis dus erg spannend allemaal..... wens jullie allemaal heel veel succes
hoi hoiiiii!!!!!!!!!!! ben ik te oud???? 28 hahaha das nog onder de 30 he?? ik ben in januari gestopt met de pil en als mn cyclus al een beetje goed loopt zou ik eigenlijk volgende week ongi moeten worden maar dat hoop ik natuurlijk niet....hoopdat de ongi een tijd de deur uit blijft hahaha. ik leef nog wel gewoon zoals ik leefde met de pil anders maak ik mezelf helemaal gek en dat wil ik niet zodra ik weet dat ik zwanger ben is het nog vroeg genoeg om me aan het verboden lijstje te houden t kan nog wel jaren duren (dat hoop ik echt niet)maar je weet het maar nooit. maar roken deed ik al nooit en af en toe als ik echt zin heb een drankje in het weekend dat doe ik nu nog wel maar zodra het zover is stop ik. ik wil iedereen veel geluk wensen en hoopdat er veel mooie wondertjes dit jaar op de wereld mogen komen en onthoud 1 ding.........blijf vol liefde en plezier klussen en ga je zelf geen dingen verplichten om het te moeten doen anders is de lol er snel af en het moet juist ontspannend zijn!!!!!!!
Goed gezegd... Leuk dat er zoveel jonge meiden moeder willen worden. Ik zelf heb altijd al gezegd dat ik jong kinderen wilde.. Nu hoop ik ook dat dit gaat lukken.. Ik zit vol goede moed af te tellen tot mijn NOD! Hopelijk is het deze maand raak!! En dat hoop ik voor jullie allemaal..
He dames Ben 25 en wordt novenber 26. Mijn man is 29 en wordt dit jaar 30. Ik ben gestopt met de pil in mei 2009. Heb ondertussen al 2 miskramen gehad. De eerste was in juli en de tweede was afgelopen december. Hoop nu echt dat het raak is voel me zwanger...moet 19 februari ongesteld worden. groetjes
Ik word volgende maand 21 en we zitten nu bijna een jaar in de MMM. Vriendje is 26. Morgen is mijn NOD dus we zullen zien..
hey meiden Ik ben brenda 22 jaar mijn vriend is 27jaar en we Zitten in de 4e ronde van ons eerste kindje. Dit jaar gaan we trouwen! en hopen met zijn drietjes of viertjes mag ook We zitten op dit moment flink in de spanning want we zitten te wachten op de uitslag van ons zaadonderzoek ( is al 2 weken geleden gedaan) maar we krijgen dinsdag pas de uitslag van de gyn zelf omdat er afwijkingen waren Hopen dat het allemaal mee valt! Meiden allemaal heel veel succes en leuk om zo'n topic te openen! Liefs brenda
Hallo!! Ik Ben 20 en mijn vriend is 27 samen hebben wij1 kindje en zijn. Bezig voor een 2e, succes allemaal
hier nog een 20-er ik ben 23, en mijn vriend is 26, eind oktober gestopt met de pil (wat een rommel eingelijk!) en nu in ronde 4
Wij gaan ook binnenkort beginnen, heb een afspraak bij de gyn omdat ik pco heb. Ben benieuwd naar wat die gaat zeggen.
Nou nog een 20-er er bij! Ik ben 21 en mijn vriend 24. We zijn nu 18 maanden bezig voor een eerste kindje. In juli 09 heb ik een miskraam gehad met 5,5 week. Na een paar gesprekken had ik m'n vriend eindelijk zo ver om de stap naar de HA te zetten, maar sinds deze maand krabbelt hij toch weer terug. Ik wil er niet te veel over zeuren, want zijn prestatie vermogen ligt er hoog bij hem, vooral omdat zn zaadjes al traag van begrip zijn. Dit is 3 jaar geleden vast gesteld. Deze maand zal niets worden, want hebben niet goed geklust. We hebben alleen 3 dagen voor mijn eisprong geklust, dus 't zal wel weer niets worden! Mn NOD is 18 feb... Afwachten.. Leuk hoor zo'n jong topic.
Erg veel jongeren hier! Gezellig Ik ben zelf net 24 en mijn man is 27 we zijn nu 3 maanden bezig voor ons eerste kindje en we hopen natuurlijk dat het snel raak zal zijn!
hee meiden! Het valt me mee dat er zoveel 20-ers zijn Brenda; spannend dat zaad onderzoek mn duimen draaien voor je!! G89; ik dacht ook dat dat niet zou kunnen en heb een onderwerp geopend met die vraag ( was rond mn ei ziek en dus weinig puf om te klussen ) maar 2 dgn voor mn ei geklust en 2 dgn erna.. veel meiden zeiden dat je dan toch heel vruchtbaar bent en dat je dan nog kans heb! dus wie weet test je wel posi! :d altijd moed blijven houden! Word gezellig druk hierow liefs xx
Nou dan moet mij hier ook maar even melden... Ik ben 24 en mijn vriend is 25. De kinderwens is er al jaren maar pas sinds vorig jaar augustus ben ik gestopt met de pil... Morgen testen... spannend!!!! Zie hieronder ook mijn tempkaartje!!!
Zo het word al goed druk hier, gezellig @2g4e, spannend morgen je NOD. Hoop dat je een mooie posi test hebt morgen!!