haha naomi jaaaaa fijn is dat dan he, babyspullen kijken zonder dat ze denken ohhh waarom? hier idem, mama die vind het geweldig om baby spul te kijken, fijn om dat te delen.
Nee ik wil nu niet meer trouwen, heb zijn achternaam nu toch al door ons geregistreerd partnerschap... En die jurk enz hoeft van mij niet zonodig
perry@ Ja inderdaad vind het erg fijn, als ik een baal dag hebt dan kunnen ze me weer lekker oppeppen!! Ja heb al onderzoeken in het ziekenhuis gehad en nu 22 febr om te kijken hoe en wat, wel heel erg spannend hoor!!
@ukkepukkie: daarom lijkt mij ger. partnerschap inderdaad ook ideaal. een klein feestje voor familie en vrienden en meer niet!!!
Hoe oud waren jullie iegenlijk dat jullie al aan kindjes dachten? hihi ukkie; jaa das inderdaad een goeie oplossing, is ook eigenlijk bijna hetzelfde als trouwen! Vriendlief heeft mij anderhalve maand (zoiets) gevraagd,om te trouwen was helemaal happy hihi keek vaak naar jurken en noem maar op, heb ondertussen mijn droom jurk gevonden hahaha
poehhh!! ik ga nu 8 jaar met mijn vriend, en ik heb altijd al geweten dat ik jong moeder zou willen worden. mijn vriend is 5 jaar ouder..... en jullie???
bloemetjes wat spannend voor jullie zeg! dus dan krijgen jullie de uitslag of?? (ik heb geen idee hoe zoiets in zijn werk gaat)
haha ja inderdaad weer wat gemeen. maar jij hebt het al gedaan en wij nog niet! het lijkt me wel gaaf zal het nog eens aankaarten bij vriendje. zou ik mogen weten hoe jullie het gedaan hebben en wat het ong. heeft gekost? perry: ik denk heel mijn leven al een kinderen haha. maar ik wil ze pas sind een goed jaar.
uhhhhh ja heel spannend!! we hebben al 1 keer eerder mijn vriend zijn sperma laten onderzoeken en die was goed. en nu hebben we het weer in moeten leveren en daar krijgen we nog uitslag van.....het probleem is bij ons denk ik dat zijn sperma heel weinig is wel goed maar weinig
wij zijn nu ruim 5 jaar samen en mn vriend is 5 jaar ouder als mij haha @bloemetjes: spannend hoor, laat je ons wel weten hoe het afgelopen is. meiden ik ga naar bed toe. ik lees morgen wel weer alles bij. weltruste alvast groetjes
Wat gaaf dat je een jurk hebt gevonden!! Bij ons kwam de kinderwens echt opzetten toen we met ons koophuis bezig waren (afgelopen mei) Maardat komt denk omdat je dan weet dat je de ruimte hebt voor een kindje enz
We wisten natuurlijk al wel veel eerder dat we kids willen, maarja als je de ruimte niet hebt is het niet handig
Wij wilde het heel simpeltjes houden.. Je moet ervoor naar het gemeentehuis (kun je een dag uitzoeken, maandag is gratis) paar weken van tevoren ga je in ondertrouw (stelt egt niks voor!) De dag: met amtenaar van burgelijkestand etc (net als trouwen dus) Ook JA zeggen, je kunt een verhaal laten voorlezen door amtenaar, je kunt ook ringen erbij doen, je moet getuigen hebben..... Foto's, en toen met hele familie thuis taart gegeten, de foto's op tv bekeken en heerlijk gedronken... Heel simpeltjes dus, maarwel hoe wij het wilde
ukkepukkie@ dat is dan toch net zo mooi!! ik heb zelf ook nooit de wens gehad om persee te trouwen, al denk ik nu wel als ik straks wel zwanger raak dan zou ik ook zoiets willen dan heb je alles in 1 keer goed geregeld!!!
lievie's, ik moet ervandoor, mijn zusje is nu bij ons, die is ziek, had der op bedje gedaan maar ze ligt te hoesten niet normaal, en heeft koorts dat arme meissie, ik spreek jullie morgen alvast weltrusten knuffies