20ers die zwanger willen worden.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door linnie89, 7 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Perry

Perry Niet meer actief

Oke dankjewel hihi! Ik denk persoonlijk dat iedere dag beter is als om de dag, dan heb je lijkt mij toch de meeste kans haha :)

Nou inderdaad, zolang er maar plezier beleefd wordt tijdens het klussen hahaha :p

2. mii1989

mii1989 Bekend lid

15 feb 2010
    625
    0
    0
    NULL
    NULL
    hahah jah idd..!
    mijntes denkt ook dat het wel komt.. haha
    maar zijn nog maar kort bezig..! dus snap het wel..!
    had normaal ook altijd vaker zin dan me vriend nu ben ik gestopt met de pil is de zin een beetje weg is dat vreemd?

3. mii1989

mii1989 Bekend lid

15 feb 2010
    625
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat kan ..! ik weet het ook niet hoor.. :S ik probeer van alles wel ;) vind het ook wel leuk omte klussen ;)

4. Perry

Perry Niet meer actief

mii dat is niet vreemd hoor, dat hoor je vaker, ik heb er ook in het begin last van gehad, erg vervelend voor vriendlief haha!

5. mii1989

mii1989 Bekend lid

15 feb 2010
    625
    0
    0
    NULL
    NULL

vriendlief vind het wel best .. ik wou normaal wel 3x per dag nu is het gelukkig wat rustiger hihi.. heeft het niet eens door denk ik .. :)

6. Perry

Perry Niet meer actief

haha dan heb je het getroffen ;)

Hier merkte vriendlief het wel degelijk, zelfs als ik toen aan klussen dacht werd ik al misselijk heel raar. Gelukkig nu ook niet meer hoor haha! vriendlief happy hihi

7. Liekj

Liekj Niet meer actief

hahaha wie weet merkt ie het idd niet eens ;)
    nah, dan heb je in ieder geval een goed excuus om elke dag seks te hebben, als je dat eerst ook deed ;)

Hoe doen jullie dat met alcohol? Drinken jullie gewoon?

Ik ben gestop met roken en aangezien ik uit brabant kom is het afgelopen dagen carnaval geweest en heb ik wel gedronken, denk erover om helemaal te stoppen met drinken!

8. mii1989

mii1989 Bekend lid

15 feb 2010
    625
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is wel minder hb ik niet.. ik kan ook geen nee zeggen hoor.. want vind klussen leuk dus als die zin heeft dan doe ik mee!! krijg vanzelf wel zin .. maar ben nu niet zovaak meer degene die het probeert haha

9. mii1989

mii1989 Bekend lid

15 feb 2010
    625
    0
    0
    NULL
    NULL

Ik rook wel.. maar drink niet.. roken wil ik pas als ik weet dt ik zwanger ben mee beginne om aftebouwen ben te verslaafd om nu al te stoppen

10. Perry

Perry Niet meer actief

Liekj;

Ik drink ook nog wel is graag een borrel mee, maar eigenlijk alleen in de weekenden... volgens mij moet dat wel kunnen toch? ik weet het eigenlijk niet hihi!

11. mii1989

mii1989 Bekend lid

15 feb 2010
    625
    0
    0
    NULL
    NULL
    zo heb ik 2x deze week filet american gegeten mag toch nog wel .. vlgens mij ben ik nog niet zwanger dus..?

12. Perry

Perry Niet meer actief

mii; hihi ik rook ook nog steeds, FOEI haha :p wel minder eerst was het een pakje per dag, nu berperk ik het tot een paar. gaat me goed af moet ik zeggen haha

13. Perry

Perry Niet meer actief

Mag je dan geen filet american eten als je zwanger bent?? :$:$:$

14. mii1989

mii1989 Bekend lid

15 feb 2010
    625
    0
    0
    NULL
    NULL
    rook een pakje zware shag per dag bijna oepss..

15. mii1989

mii1989 Bekend lid

15 feb 2010
    625
    0
    0
    NULL
    NULL
    NEEE!!! Dat is een van de ergste dingen geloof ik !!!

16. Perry

Perry Niet meer actief

Hihihi agh zolang je nog niet zwanger bent moet het niets uitmaken... ik vind die onzin die erover geschreven wordt roken vermindert je vruchtbaarheid, hoe vaak ik wel niet meisjes heb zien lopen roken en daarna achter de kinderwagen liepen haha!

17. mii1989

mii1989 Bekend lid

15 feb 2010
    625
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry bedoelde het niet zo raar..! hihi..

Maar mensjes.. ik ga! ff eten maken en vriendlief gaat even computeren..
    Veel suc6!

18. Perry

Perry Niet meer actief

Ohhhhh echt waar??:$ Daar had ik geen idee van *shame on me*
    Ik ben ook zo dol op filet american en osseworst.... bye bye verslavingen haha

19. Perry

Perry Niet meer actief

Haha nee joh ik bedoel alleen maar te zeggen dat er vaak wordt gezegd roken vermindert de vrichtbaarheid maar volgens mij is dit klinklare onzin denk je niet? :)

20. Liekj

Liekj Niet meer actief

denk ook dat het vantevoren wel meevalt, maar ik probeer denk ik toch maar om niet meer te drinken... en dat gaat me tegenvallen denk ik haha (drink ook alleen met een feestje, maar denk dat hetme dan wel tegenvalt)

vlees eet ik bijna niet, dat scheelt en roken vond ik ineens helemaal niet meer lekker! Hoop dat het bij jullie ook zo gaat lopen :D:D dat is toch wel makkelijk!

Mii eet smakelijk!

Deel Deze Pagina