liekj haha, dat zal waarschijnlijk erg tegenvallen vooral met feestjes waar iedereen een borreltje drinkt. maar je doet het voor een goed doel Ik wou dat ik roken vies vond haha!! Ben wel overgestapt naar zelf klik sigaretten, zit iets miner nicotine enzo in als een kant en klaar pakje. Nu nog stoppen haha
Ja dan denk ik dat ik maar met de auto ga als we een feestje hebben dan kan ik niet drinken en heb meteen een goed excuus om andere mensen te vertellen als ze vragen waarom ik niet drink Ja ik vond het ook heel raar, ineens hoefde het roken niet meer zo.. hopen dat het zo blijft!! Stoppen dat komt vanzelf..
haha nou inderdaad meteen een goed excuus! Ja hopen dat het zo blijft, agh jawel komt vanzelf wel, vin het al heel wat dat ik minder rook hihi had ik ook niet verwacht dat dat zou lukken.
Rauw voedsel kan je beter vermijden zodra je zwanger bent daar valt ook filet american onder. En geen lever producten. Ik rook niet meer en ik drink niet meer sinds wij proberen zwanger te worden. Eet gevarieerd en slik iedere dag centrum vitamine pillen en mijn vriend ook.
Ik ben anderhalf jaar geleden gestopt met roken toen ik wist dat het niet heel lang meer zou gaan duren voordat we voor een baby zouden gaan. Drinken doe ik sowieso al niet. Nu alleen nog van mijn filet american verslaving af zien te komen
Ik heb vorig weekend voor het laatst een halve baco gedronken. Ik kan wel ff 9 maanden zonder denk ik. Alleen van de zomer zal ik misschien wat moeite hebben, maar dan maak ik voor mezelf toch een gezellig alcoholvrij cocktailtje! Verder rook ik niet en ben ook gestopt met red bull drinken... Dat gaat me wel aan het hart ...
hihi... wat dat betreft heb ik "geluk." Ik drink hooguit een dagje in het jaar, drink nooit koffie of iets waar cafeine in zit... heb nog nooit gerookt of n hijs genomen ofzo... lust niks "rauws" en weet ik veel wat nog meer... Ook mijn vriend drinkt amper koffie en rookt niet, hij drinkt alleen in het weekend.... En ook niet heel veel! Alleen las ik laatst ergens over kaneel... dat dit ook niet goed is, dat gebruik ik soms nog wel ergens in.... Maarjah
mandii ohh ook geen kaneel? Dat zal ik ook is opzoeken, even google'n haha! wat we wel mogen hebben en wat niet. ben benieuwd. Hoorde ook over brie dat dat ook niet goed is als je zwanger bent, kan dat kloppen? Nog zo een geweldige verslaving *YUMMIE* hihi
heb een lijstje opgezocht van de dont's tijdens je zwangerschap, brie staat er inderdaad tussen, maar kaneel niet....
idd 1e kindje heb hier in zwanger worden ook mijn verhaaltje ff geschreven 04-02-2010 gestopt met de pil
zkr weten net als ieder ander hier hopen wij dat t snel raak is maar goed hou me verder niet zo bezig met alle klus dagen etc hopen gewoon met zeeeeeeeeer regelmatig klussen vanzelf zwanger te worden ben natuurlijk net pas van de pil af dus zit nog dik in mijn ontpil fase
@dnise: welkom ja over kaneel wist ik ook, het zou weeen opwekken hihi, maar dat zeggen ze van ananas ook
Oh okee. Ananas heb ik wel van gehoord, maar wist niet dat kaneel ook dat effect kon hebben. Weer wat geleerd @Dnise, welkom!
Ik denk dat we dan beter onze mond kunnen dicht ritsen niets meer eten hahaha als de beeb nou niet wil komen met 40 weken, kunnen we altijd ananas en kaneel proberen toch? haha
kaneel schijnt juist goed te zijn voor de vruchtbaarheid. ik heb het zwanger worden handboek op me laptop staan en daar staan al dit soort dingen in. als iemand hem wil hebben dan mail ik hem wel even door stuur maar een prive bericht met je mail adres!