20ers die zwanger willen worden.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door linnie89, 7 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WLE

WLE Niet meer actief

heb je al een zwangerschaps test geprobeerd? een ovulatie test kan positief aanslaan als je zwanger bent.
    of hij is gewoon nog steeds positief ik had ook twee dagen een :)

2. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    lovepeet@ ja verschrikkelijk he juist omdat je het zo graag wil......!!!!!!

3. leyshena

leyshena Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.959
    0
    0
    helpende niveau 2 in opleiding
    midden nederland
    hoi ik ben mara

8 maart word ik 26 ik ben moeder van leyshena 5 jaar.

19 maart ben ik 3 jaar getrouwd en in juni zijn we al 7 jaar samen en wij zijn bezig voor ons 2e kindje

groetjes

4. Suusje83

Suusje83 Lid

15 feb 2010
    86
    0
    0
    Hallo,

Wat een verschillende verhalen allemaal, wij zijn vanaf mei 2009 bezig. In verhouding valt het dan allemaal wel mee als ik lees dat sommige vrouwen al veel langer bezig zijn. Denk wel dat als je eenmaal bezig bent, je hoe dan ook zo snel mogelijk een kindje wilt, of je nou 2 of 20 maanden gestopt bent met de pil! Kijk stiekem ook regelmatig op internet naar al die mooie baby spulletjes!! Kan er nu alleen nog maar van dromen... ;)
    Maar goed dames, moet maar zo denken, onze tijd komt nog!!:)
    suc6 allemaal!

5. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    suusje83@ daar heb je helemaal gelijk in!! als je hebt besloten te stoppen met je pil, wil je het gewoon zo snel mogelijk......

6. Suusje83

Suusje83 Lid

15 feb 2010
    86
    0
    0
    Ja inderdaad. Heb het er regelmatig met vrienden over en we zijn het er allemaal over eens, je kunt het nog zo goed voor elkaar hebben, (financieel, leuke baan, goed in je vel, fijne relatie etc) maar kinderen neem je niet zomaar effe, hopelijk krijg je die als je veel geluk hebt!

7. Perry

Perry Niet meer actief

hee meiden, hier ook al een aantal dingetjes gekocht voor de aanstaand beeb hihi!! :) zo leuk al die kleine dingetjes! moeilijk om te laten liggen, en agh af en toe iets kopen maakt niet uit :p
    We hebben ook een wippertje van fisher price, toen we net begonnen met zwanger worden hebben die gekocht, staat nog steeds in de verpakking hihi! maar hij is zo leuk!! kan voor een jongen en een meisje.

suusje; ben het helemaal met je eens, je moet echt geluk hebben wil je een kindje kunnen krijgen, niet voor iedereen is het vanzelfsprekend! :)

8. Perry

Perry Niet meer actief

bloemetjes; he meissie hoe gaat het met jou?

9. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Suusje83@ dat heb je heel mooi verwoordt!!

Perry@ hee hier alles goed hoor was vandaag lekker vrij, en vriendlief is lekker voetbal kijken bij vrienden dus lekker het rijk voor mij alleen.......
    en hoe is het met jou???

10. dnise

dnise Fanatiek lid

16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam
    ik ook hier hoor! al lang spookt t door mijn hoofd maar nu is echt t hek van de dam!!:p

hahaha

11. TessMe

TessMe Niet meer actief

Wij zijn inmiddels al 17 maanden bezig en 1 miskraam verder. Ik probeer geduld te hebben. Al is dat soms heel erg moeilijk.

@ WLE Bedankt voor je reactie. Ik heb al 3 dagen een :) Ik wacht het weekend nog af. Kan ook zijn dat misschien me hormonen van slag zijn ofzo. Misschien duurt het daarom ook vrij lang voor een zwangerschap.

12. WLE

WLE Niet meer actief

Het schijnt wel zo te zijn dat je na een miskraam sneller zwanger kan worden.

Wij zijn pas in ronde 1 en toch zakt de moed me nu al na me schoenen.
    als ik zo lees hoe lang iedereen al bezig is dan vraag ik me af waarom zou mij wel sneller lukken :$!
    weet ook niet waarom ik dat denk heb gewoon het gevoel dat voor ons ook nog wel eens heel lang kan gaan duren.
    maar stiekem blijf ik toch hopen dat het deze maand al raak is.

beetje dubbel eigenlijk hé? ;)

13. Perry

Perry Niet meer actief

Ohhh heerlijk zeg!! :) lekker een avondje voor jezelf. goh daar kan ik jaloers op wezen zeg, haha heb eigenlijk nooit het rijk alleen :p
    nee hoor vin het wel fijn als vriendlief in de buurt is ;)
    hier gaat het goed, alleen snipverkouden :x:( alweer, ben er net vanaf pff haha!

14. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Ik heb er ook last van hoor, heb de babykamer al 3 keer opnieuw ingericht, en dit is de tweede ronde voor ons! Gelukkig kan ik er wel redelijk veel over praten met mn vriend, dus dat scheelt wel weer. En hier kan ik natuurlijk ook lekker meelezen en praten.

Ik ga dinsdag op kraamvisite. Ze heeft een meisje gekregen, dus ik ga maandag lekker tussen al dat kleine spul neuzen. Zag dat ze bij de Hema veel leuke dingen hebben, dus daar ga ik even langs, en er is daar ook een Prenatal, maar dat vind ik altijd minder. Hebben jullie nog een leuk idee om te geven, misschien iets anders dan kleding?

Ga nu weer even leren, vanmiddag tentamen! Fijne dag!

15. emily1986

emily1986 Nieuw lid

17 feb 2010
    1
    0
    0
    NULL
    NULL

Hoi,
    Ik ben 24jaar en nu 25weekjes zwanger van ons eerste kindje..
    Bij ons ging het vrij snel om zwanger te worden (binnen krap 3 maanden).
    Hopelijk bij jullie ook!!

16. linnie89

linnie89 Lid

15 okt 2009
    81
    0
    0
    NULL
    NULL
    gatver ik ben me EI kwijt.
    Ben vanaf dag 1 aan het tempen.
    maar ik kom er niet uit 3 dagen ongi geweest en 5 dagen 37 graden, daarna gezakt naar 36,7 netjes heel de tijd gebleven.
    Maar ik had me EI woensdag moeten hebben (vanuitgaande dat cyclus 25dagen is als vorigemaand) en heb nu nog niet en vandaag was temp 36,8 dus nog niet.

Snap het niet meer, laat het maar gaan denk ik blijf tempen wil wel weten of EI uberhoubt komt. maar niet meer geplande sex.

17. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    goede morgen meiden!

zo alles even terug gelezen, maar eigenlijk niets onthouden*erg hoor*

gisteren helaas niet hier kunnen zijn, want ik was naar de huishoudbeurs en de 9 maandenbeurs! wat geweldig was dat zeg, maar ook vermoeiend om van 9 uur sochtend tot 1 uur snachts bezig te zijn haha.

nog een paar daagjes dan mag ik testen, ben benieuwd!!!

18. leyshena

leyshena Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.959
    0
    0
    helpende niveau 2 in opleiding
    midden nederland

wat gek dat heb ik dus ook
    ik ben nu eigenlijk vanaf juni zeg maar hebben we besloten een 2e te willen maar echt intensief bezig ben i knu ongeveer 3 mnd in totaal denk ik verspreid vanaf juni haha

vorige mand waarschijnlijk een vmk gehad..
    eerst teste ik positief en de dag erna negatief zooooo vaag niemand begrijpt het nog eigenlijk misschien een late ei gehad die posi aangaf op de zw schaps test

nu deze maand vanaf dag 29 ineens roze stippie in de ondebroek gister en vandaag net een beetje bruin en nu is het licht slijm bruinig

zooo raaar mn nod is maandag pas alst 34dgn is en de week erop maandag als ik de cyclus van vorige maand aanhoud

we wachte rustig af

een kind krijgen is een zegen vind ik zoals eerder door andere ook gezegd is..
    bij mn eerste deed het 9 mnd voordat ik zw werd dus hopelijk hoef ik er niet zo lang over te doen

succes !!!

19. Liekj

Liekj Niet meer actief

Ik probeer positief te denken, dat het 1 jaar duurt voordat je zwanger wordt, is helemaal niet zo vreemd. Natuurlijk is het wel vervelend als je het snel wilt!

Tuurlijk wil ik ook graag snel een kindje, maar het komt zoals het komt, en als het nu nog niet komt, dan zal dat zo moeten zijn.
    Sinds ik dingen wat meer loslaat voel ik me stukken beter!
    wij zijn ook vanaf juni gestopt met de pil, maar pas aan de 2e "echte" ronde bezig. daarvoor planden we niet echt.

20. patty1989

patty1989 Lid

8 okt 2009
    55
    0
    0
    verzorgende
    Omgeving Helmond
    Ik ben 20 jaar en zwanger van ons eerste kindje . . .

Deel Deze Pagina