20ers die zwanger willen worden.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door linnie89, 7 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WLE

WLE Niet meer actief

noami? hoe was de negen maanden beurs? ik twijfel om vanavond nog even te gaan.

2. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @WLE: ja op zich heel erg leuk, maar ik kon niet goed rondkijken omdat mn zus en tantes mee waren:p dus ik moest me heel erg inhouden en deed net of het mij niet veel deed hihi.

er waren een aantal kamers om ideen op te doen, standjes met shirts/rompertjes e.d., en een hoop speelgoed en dergelijke.
    op zich wel leuk dus, als je lekker rond kan lopen en naar hartelust kunt kijken haa.

3. katriena01

19 jan 2010
    36
    0
    0
    HEey lieve meiden,,

ik heb het de rest niet verteld, nog steeds niet, en gfa dat ook niet doen, pas als ik 13 weken zwanger zou zijn ( mits ik het kan verbergen hahaha)

Ben er ff tussen uit geweest, maar ik ben er weer,,
    carnaval he meiden;) niks aan te doen.

de 12de ben ik ongesteld geworden snik snik
    dus we moeten weer flink klussne
    maar dat vinden we niet erg,
    ik vind et wel erg dat als ik uit het raam kijk (we wonen in de stad) en mensen zie lopen met een zwangerschapsbuik, kinderen of tasjes van de prenatal dat is neit echt leuk
    Mijn zus is ook bezig met zwanger worden, zij heeft het wel gewoon verteld aan iedereen, ik ben zo helemaal niet, want dan krijg je echt dat bemoeizuchtige gedoe van aaa ben je al zwanger,? katrien je moet na de dokter je moet vragen wat het kan zijn dit en dat en daar hou ik echt niet van.

Ook mijn zus heb ik et niet verteld en dat is om de reden dat mijn zus nogal jarloers kan zijn en dan zou zeggen van : Kat dat zou ik nog niet doen je bent nog jong dit en dat, en dat ze het al helemaal niet leuk zou vinden als ik eerder zwanger zou zijn als haar.

Dames ff iets anders..
    ik ben de 12de ongsteld geworden, maar 2 dagen en toen helemaal niks meer maar wel gewoon vaak gemeenschap met me vriend gehad en nou eb ik gisteren of eergisteren ( nogal met de dagen in de war de laatste tijd)
    een lichte bloeding gehad (lichtroze)
    Nu ben ik aan het twijfelen wat ik meot doen, testen of juist niet,, en dan kan er wel gezecht worden van kat je bent net ongesteld geweest,, jaaaa oke maar goed zelfs als je zwanger bent kun je ongesteld worden.

Ikhoop jullie mening te krijgen

Liefs Kat

4. MamavanJayden

MamavanJayden Actief lid

13 feb 2008
    251
    1
    18
    @ Katriena: Moeilijk meid. Ik zou even afwachten tot mijn volgende ongie. Heb je symptomen of niet?

5. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    perry@ hoop dat je je vandaag beter voelt!!

6. MamavanJayden

MamavanJayden Actief lid

13 feb 2008
    251
    1
    18
    Fijn weekend meiden! Nog plannen? Behalve klussen ;)

7. babymei

babymei Actief lid

9 jan 2007
    273
    0
    0
    Administratief medewerker
    Noord Holland
    Hoi meiden,
    zou graag met jullie mee kletsen, ben 27 jaar en moeder van een dochtertje van 2,5 jaar. Ook wij zouden graag nog een kindje willen, we zijn nu bezig met ronde 5 en me NOD dag is morgen, heb afgesproken met me vriend dat we morgen avond samen gaan testen, had wel de afgelopen dagen het idee dat ik zwanger was, pijn in me rug, gevoelige borsten nou ja alles wat ik de vorige keer ook had, helaas vandaag een beetje afscheiding, ben dus bang dat het dit keer niet gelukt is, nou ja we zullen zien.

8. dnise

dnise Fanatiek lid

16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam
    jij ook fijn weekend!! iedereen trouwens!

nou jah behalve werken :x

idd veel klussen

en een goeie stapel wasgoed wegwassen :D

9. katriena01

19 jan 2010
    36
    0
    0
    Ik ben heel moe, en regelmatig misselijk.

Lieve meiden ik heb even jullie hulp nodig,
    Soms heb ik na de gemeenschap en soms heb ik `s ochtends
    een flinke misselijkheid.

Weten jullie wat dat is??
    maak me er soms best zorgen over, want dan heb ik super gemeenschap gehad met me vriend en dan even later ben ik flink misselijk,, kunnen jullie me raad geven of eventuele oorzaken?

Liefs,,

10. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Nou dat klinkt best raar eigenlijk! Ik zou niet weten wat het zou kunnen zijn, heb het ook nog nooit meegemaakt. Anders misschien ermee naar de HA?

11. flappie00

flappie00 Bekend lid

28 dec 2009
    788
    0
    0
    verkoopmedewerkster
    hier ook weer een 20ger

en ben 23 en word in april 24

12. flappie00

flappie00 Bekend lid

28 dec 2009
    788
    0
    0
    verkoopmedewerkster
    Liefs,,

@katrina als de pendels het goed hebben zijn wij snel aan de beurt en krijgen we bijde een jonge :)

13. WLE

WLE Niet meer actief

Goedemorgen!
    De negen maanden beurs was niet heel veel aan.
    Gelukkig had ik de kaartjes gratis gekregen!

14. Perry

Perry Niet meer actief

wle was het niets de 9 maandenbeurs?
    wees blij dat je dan de kaartjes gratis had hihi!

15. katriena01

19 jan 2010
    36
    0
    0
    haha dat zou toch geweldig zijn;)
    laten we hopen dat de pendels het goed hebben
    Liefs

16. WLE

WLE Niet meer actief

Nee het is echt meer voor als je al weet of jongen of meisje wordt en als je de uitzet wil kopen enz. ;):(

17. Vlinder1982

Vlinder1982 Actief lid

25 dec 2009
    135
    0
    0
    Ik vond het ook niks aan. Had ook gelukkig de kaartjes gratis. :D

Ik zit nu op dag 34. De afgelopen 2 maanden zat ik op 27 en 25 dagen. Daarvoor was het bijna altijd 31 tot en met 34 dagen. Heb de laatste dagen wel veel last van mijn buik en darmen. Mijn borsten staan op springen en heb constant het gevoel dat ik ongesteld ben of heel snel moet worden. Ik ben hetg nog steeds niet. Pfff, om gek van te worden.

18. flappie00

flappie00 Bekend lid

28 dec 2009
    788
    0
    0
    verkoopmedewerkster
    word het niet tijd voor een testje dan?

19. tam1980

tam1980 Lid

14 feb 2010
    37
    0
    0
    ik hoor er nog net bij ben nu 29 en manlief 37 :$
    hebben een zoontje van 3 jaar en nu bezig voor ons 2e kindje zitten nu in de eerste ronde 6 dagen overtyd dus afwachten maar weer succes allemaal:)

20. flappie00

flappie00 Bekend lid

28 dec 2009
    788
    0
    0
    verkoopmedewerkster
    dagen overtijd moet je niet testen dan?

Deel Deze Pagina