20ers die zwanger willen worden.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door linnie89, 7 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavanJayden

MamavanJayden Actief lid

13 feb 2008
    251
    1
    18
    @ Naomi: Oh meid wat spannend! Ik hoop dat het raak is voor je!

@ Flappie: Ik hoop op een positieve ovulatietest voor je.

Ik kan ook echt niet wachten op mijn eisprong hoor! We zijn stiekem dit weekend al naar burgerhout geweest :)
    Ik heb al een leuke kinderwagen gezien. Dus dat is alleen nog een kwestie van bestellen tegen die tijd haha. Het was weer heel erg leuk om daar te zijn en ik kan gewoon echt niet wachten tot het zover is!!

2. flappie00

flappie00 Bekend lid

28 dec 2009
    788
    0
    0
    verkoopmedewerkster
    leuk he om al vast van alles te doen

dank jullie wel voor het hopen nog steeds niks gevonden wel super veel slijm toen ik op de wc zat d8 dat ik het niet meer had :$:(

wachten duurd lang he als je op de wachtbank zit hoop dat het wachten beloont word

3. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    meiden de test was net helaas negatief!!!
    morgenochtend met de ochtendurine nog eens een poging doen! ik was namelijk al vaak geweest voordat ik teste dus ja veel hcg zal er niet meer in gezeten hebben;)

4. HierBenIk

HierBenIk Lid

14 jan 2010
    33
    0
    0
    Ik ben 24 en mijn vriend wordt in mei 28

Zijn bezig voor ons eerste wondertje en zitten nu in ronde 3 :)

5. Esj

Esj Lid

22 feb 2010
    5
    0
    0
    kinderopvang
    Limburg
    hallo ,

Ik ben Esj 23 en mijn vriend is 28
    Wij willen heel graag 'n kindje en zijn nu bezig vanaf Okt. 09
    Tot zover nog niks, maar we blijven hopen!

31/28/34/31/..

6. flappie00

flappie00 Bekend lid

28 dec 2009
    788
    0
    0
    verkoopmedewerkster
    welkom in dit topic en suc6 met zwanger worden

7. babymei

babymei Actief lid

9 jan 2007
    273
    0
    0
    Administratief medewerker
    Noord Holland
    Nou meiden testen had geen zin want toen ik smorgens uit kwam was ik al ongi....
    Helaas op naar ronde 6.
    ( Dacht dit keer toch echt dat het raak was) Nou ja volgende keer beter!
    Zijn er trouwens nog meiden naar de negenmaanden beurs geweest? Ben voor het eerst in 3 jaar nu niet geweest, maar hoor van vriendinnen dat het wel wat tegenviel, wat vonden jullie?
    Nieuwe meiden welkom
    klussers momenteel, success?
    xx babymei

8. flappie00

flappie00 Bekend lid

28 dec 2009
    788
    0
    0
    verkoopmedewerkster
    ik ben niet geweest

mensen ik heb een vraagje aan jullie
    heb alweer slijm maar echt heel veel maar me ovutest was negatief kan ik me ei verwachten binne nu en 2 dagen? heb vanmiddag ook last van me buik gehad

9. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    #629 naomi123, 22 feb 2010
    Laatst bewerkt: 22 feb 2010
    @babymei: ja ik ben naar de 9maandenbeurs geweest, en hij viel inderdaad behoorlijk tegen!!!!
    balen dat je ongi geworden bent zeg!!!

10. WLE

WLE Niet meer actief

Vond de beurs ook goed tegen vallen zeg!

hier nog steeds wachten en wachten..
    maar denk niet dat iets wordt deze maand, volgende ronde beter 8)

11. Perry

Perry Niet meer actief

he meiden
    hoe is het hier?

Ik heb een vraagje, heb waarschijnlijk (of eigenlijk weet ik het wel zeker) blaasontsteking weten jullie misschien of dit het zwanger worden kan tegengaan?? zoiets heb ik volgens mij is gehoord! wordt er een beetje onzeker van hihi!

xx

12. Perry

Perry Niet meer actief

EN en en en en??? :D

13. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Volgens mij niet hoor..

Beterschap!

14. Perry

Perry Niet meer actief

truus, dankjewel :)
    Heb net de ha gebeld voor de uitslag en ja inderdaad een flinke blaasontsteking pff :(

15. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Aah bah! :(

Beterschap, ik weet hoe vervelend het is..

16. MamavanJayden

MamavanJayden Actief lid

13 feb 2008
    251
    1
    18
    @ Perry: Sterkte meid!

17. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    @ Perry : Beterschap !

18. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    Hallo allemaal...

Misschien dat jullie eens een mening over mijn verhaal kunnen geven?
    Ik ben precies 20 jaar, we hebben sinds 2008 een huis (gekocht). Mijn man, waar ik vorig jaar mee getrouwd ben is 27 jaar, we zijn nu 4 jaar bij elkaar.

Nou is het zo dat ik ongeveer op mijn 18e al een keer dacht dat ik zwanger was, maar dit was (toen gelukkig) niet zo. Mijn nichtje was op dat moment net zwanger en heel erg blij, deed mij erg pijn doordat ze ook nog eens zei dat ik misschien niet zwanger zou kunnen raken, omdat ik een prikkelbaar darm syndroom heb, waardoor ik regelmatig laxeermiddelen slik. Vandaar dan ook dat de pil niet altijd even goed werkt en voor rubbertjes ben ik allergisch, dus dit is ook geen optie.

In september 2009 ben ik zwanger geweest zonder het geweten te hebben, pas toen ik een miskraam heb gehad, waarvoor ik bij de vrouwenarts heb gelopen, omdat dit was gaan ontsteken. Na de buitenwereld toe doe ik net of het me niks doet, maar na al dit gedoe en elke keer de teleurstelling begint bij mij een kinderwens te ontstaan.

Daarbij denk ik ook dat je niet al te laat moet beginnen, misschien dat het dan helemaal niet lukt. Nou is 20 ook wel jong, toch voelt het voor mij goed aan om een kindje te krijgen. Hoe mijn man hierover denkt weet ik niet en ik vraag me af of hij hier wel positief op reageert. Wel leuk om te zien dat er meer mensen zijn die bewust jong beginnen!:)

Hoop snel een reactie te krijgen..

Groetjes carlien

19. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    BTW: sinds september 2009 ben ik niet meer aan de pil, dit had de vrouwenarts mij voor 2 maanden geadviseerd, maar ben er nog niet aan begonnen. Want ik behoorlijk veel last gehad van het ontpillen, puisten, zweetaanvallen, heel raar gevoel. Echte rotzooi! de pil. Maar goed sinds dat ik gestopt ben heb ik meer energie dan daarvoor.. Dus dat is in ieder geval positief. :D

20. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Carlien, 20 is wel jong maar als jij vind dat je er klaar voor bent moet je ervoor gaan. Ik zou je man er wel bij betrekken en het samen bespreken. Waarom zou hij hier niet positief op reageren? Jullie zijn toch al een poosje bij elkaar en hebben huisje, boompje en beestje ;)

Vervelend dat je zo'n last hebt van je darmen en dat je zonder het te weten zwanger bent geweest wat eindigde in een miskraam. Naar mijn idee heb je de miskraam nog niet helemaal verwerkt omdat je zegt: "Na de buitenwereld toe doe ik net alsof het me niks doet". Natuurlijk doet het je wat en het is niet niks! Het is niet erg als je emoties toont..daar ben je nou eenmaal mens voor!

Ik hoop dat je hier iets aan hebt...

Deel Deze Pagina