Hier ook een jonge 20er. Ik ben 22, volgende maand 23 en mijn man 29. Afgelopen augustus zijn we getrouwd. Eind mei heb ik mijn laatst pil geslikt en sindsdien niet meer uit mezelf ongesteld geworden. Loop nu dus ook al sinds begin dec. bij de gyn en kan binnen nu en 5 dagen met clomid starten. Iemand van jullie hier ervaringen mee? Groetjes, Bo
@ Carlien: Heb het er eens met je man over. Natuurlijk is 20 jong, maar jong moeder zijn heeft ook een hoop voordelen. En als jullie eraan toe zijn moet je het lekker gewoon doen. Ik zelf was 18 toen ik bewust zwanger raakte. Wij voelden ons er klaar voor en gingen ervoor. Nu ben ik 23 en mijn vriend 30 en is ons zoontje alweer bijna 5. Nu willen we voor een 2e gaan.
hey meis ik wil je niks wijsmaken hoor maar gister dacht ik ook me blaas te voelen en nu blijk ik vandaag me ei te hebben gevonden na 26 dagen
hee meiden !! Hoe gaat hij hier? er word wel wat afgekletst zeg!! paar dagen niet op mn comp geweest en moet nu echt veeeeeeeel pagina's bijlezen.. 10x sorry maar heb ze niet allemaal terug gelezen.. erg he? Maar vertell hoe gaat het hier met jullie? nog zwangere erbij? :d hier in de nacht van 14 op 15 febr. ongi geworden.. 3 dgn te vroeg..mjaa dat zou kunnen toch? nu op naar ronde 11.. geen zin meer om nog voor zwanger of beebje te gaan.. gewoon verstand op nul en klussen wanneer we willen niet omdat het moet.. eventjes een stop.. Liefs xxx
perry@ vervelend zeg van je blaasontsteking....hoop dat de anitbiotica snel werkt!! Volgens mij kan het het zwanger worden niet in de weg zitten hoor, ik hoor namelijk ook best veel dat zwangeren vrouwen vaak blaasontstekingen hebben....
bloemetjes; Ik heb een flinke blaasontsteking, ze hebben me daarom eerst een andere kuur meegegeven van 3 dagen, daarna weer opnieuw urine inleveren en dan krijg ik waarschijnlijk nog een antibioctica...pff wie weet hoe lang die blaasontsteking er al is...nooit opgemerkt eigenlijk. nee inderdaad had het al aan de ha gevraagd die zei ook dat een blaasontsteking niks kan tegenhouden qua zwangerschap gelukkig hihi!! hoe issie met jou??? Flappie dankjewel Hon hehe ben je er weer eindelijk haha Je hebt helemaal gelijk hoor, gewoon klussen wanneer jullie willen, het wordt een een gegeven moment echt Moeten he.... frustrerend Hoe gaat het verder met je?? morgen hans textiel? hihi!! Knuffies
Perry@ hoop dat het snel over is! Ben 2jaar geleden geopereerd omdat ik steeds blaasontstekingen had en inderdaad je kan er veel last van hebben. Met mij alles goed ga zo lekker 4dagen naar turijn even lekker de gedachten op nul. Wens je heel veel beterschap en dat het snel weg is! Xxx
ohh dat meen je! wat hebben ze gedaan dan? nu geen last meer van? ahh heerlijk zeg 8) inderdaad lekker gedachten op nul. even genieten, helemaal gelijk! hihi jij een fijne vakantie, spreken elkaar weer al je terug bent. neem je wat zon mee terug? dankjewel meissie Knuff
Ik trouw met mijn vriend waar ik 4jaar bij ben, 5juni 2010, en dan knippen we mijn strip van de pil door en gaan we voor ons eerste kindje :d Mijn vriend is 23 en ik 22. Groetjes! xxx
hoi, ik ben 27 word dit jaar 28,wij zijn nu een maand bezig voor ons eerste kindje, ik hoop echt volgende week niet ongesteld te worden,voel me al wel een dag of drie heel moe en misselijk met vlagen, maar mijn lijf zal me wel voor de gek houden:x,want ik geloof nooit direct zwanger te zijn,dus, groetjes ris.
@WLE: ik zie dat je vandaag negatief getest hebt... Jammer.. Maar je weet nooit joh.. afwachten maar.
@ Blackangel: Wat knap dat je nog niet getest hebt! Ik zou dat niet volhouden haha. Ik duim hard mee!
als mijn nod uitblijft wil ik proberen nog een week te wachten... word namelijk erg depri als een test weer negatief is.. dus wil dat proberen niet meer te doen.. maar ik vind het ook heel knap van mezelf hoor