20ers die zwanger willen worden.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door linnie89, 7 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Perry

Perry Niet meer actief

haha nee daar heb je gelijk in ;)
    ow heerlijk vakantie....

2. Pringel

Pringel Niet meer actief

Haha die vakantie komt na 2 weken keihard klussen (in huis mensen in huis :') ) in de avonden en in de weekenden, daarnaast werkt mn vriend 40 uur per week en ik 40/45 uur per week.
    Dus denk dat we beide behoorlijk toe zijn aan vakantie na die 2 weken :p plus dan kan mooi alles bezorgt worden, witgoed, bank etc..
    En ff lekker bijkomen..

3. Perry

Perry Niet meer actief

dan hebben jullie die vakantie zeker dik verdient!!
    :D

4. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    He perry hoe is het met jou?

5. Perry

Perry Niet meer actief

hee meissie, gaat goed!! hoe gaat het met jou? en de kleine purk? :D

6. mii1989

mii1989 Bekend lid

15 feb 2010
    625
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heej perry.!
    Hb vandaag mijn ouders verteld.. en ja ze waren zo blij !! gelukkig :) blijer dan ik verwacht had ..

7. Perry

Perry Niet meer actief

hee mii :D

ahh dat meen je!!! wat super meid!!
    Blijer dan blij dus hihi!! echt geweldig. :D:D

8. mii1989

mii1989 Bekend lid

15 feb 2010
    625
    0
    0
    NULL
    NULL
    :D:D

9. Perry

Perry Niet meer actief

gelukkig maar meissie!!
    hoe gaat het met je?

10. testje

testje Actief lid

6 okt 2009
    192
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey, ik ga me er ook bij zetten. Ik ben 20 en mijn vriend 28. vorig jaar een huisje gekocht. Nu hebben we huisje, tuintje en we gaan voor het kindje.

Ben gestopt sinds juli met de pil en nu 9dagen overtijd. hopelijk raak!

Succes aan de rest

11. Perry

Perry Niet meer actief

testje...
    Gezellig! huisje, boompje en een beebje hihi! :D

9 dagen overtijd? heb je wel al getest??

spannend!!

12. testje

testje Actief lid

6 okt 2009
    192
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja eerste keer heb ik al getest 2dagen voor nod, maar was neg. dan heb ik een week later nog eens getest (zondag) en was weer neg.

Ik hoop dat mijn hcg waarde nog te laag is..

13. Perry

Perry Niet meer actief

ik duim voor je meid!!

14. BlackAngel

29 jan 2010
    69
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mii fijn dat je ouders blij waren... dat is een hele opluchting he... heb je nog veel last van je kwaaltjes ???

15. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Ik ben 28 (Jippie,mag nog meedoen met de 20ers :)) en ga woensdag mijn laatste pil innemen!!
    Ow..ik ben echt al een beetje zenuwachtig hoor!
    Ik heb altijd gehoopt om voor mijn 30e mama te zijn,het klokje tikt langzaam verder :)

Succes iedereen!

16. Dominique24

17 mrt 2010
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

ik zou ook graag mee willen kletsen met jullie.
    Ik ben 24 jaar en wil ook graag zwanger worden. Op10 maart ben ik bij de gyneacoloog geweest. Ik heb clomid gekregen omdat mijn cyclus heel onregelmatig is. Nu verwacht ik mijn ovulatie tussen 20 en 28 maart. Ik hoop dat ik met behulp van ovulatietesten de juiste dag kan bepalen. Ik vind het zo spannend allemaal!

Ik hoop dat ik op dit forum ervaringen kan delen met jullie.

Groetjes! :)

17. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    Hallo,
    ik ben ook twintiger (22). heb al 2 kindjes maar we willen graag gaan voor de 3e. maar ik heb ook een verschrikkelijke cyclus, is het raar als ik nu ook al naar de huisarts ga voor medicijnen om t regelmatig te maken, en toch ok vruchtbaar blijf? dus clomid zeg maar.. mn jongste is namelijk nog maar 8 maanden.

18. Dominique24

17 mrt 2010
    22
    0
    0
    NULL
    NULL

Ik zou wel naar de huisarts gaan.
    Het kan nooit kwaad. De huisarts kan je doorverwijzen naar de gynaecoloog. Als je daar het probleem voorlegt (onregelmatige cyclus), kan ze met jou de mogelijkheden bespreken.
    Ik heb ook een onregelmatige cyclus en heb clomid gekregen. Ik ben er erg blij mee en hoop dat ik zo mijn ovulatie kan bepalen.
    Ik wens je veel succes!

19. Pringel

Pringel Niet meer actief

DAMN.... gister zulk leuk nieuws, kunnen donderdag sleutel halen van ons huisje, krijgt mn lief gistermiddag telefoon van zn ex, bureau jeugdzorg heeft de kleine man van 3 weggehaald (wel om een reden, maar zet ik niet openbaar neermaar aangezien mn vriend geen voogdij heeft (dit zou binnenkort weer voor de rechter komen) heeft hij dus ook geen enkel recht, krijgt hij weinig tot geen info...

Eind maart komt er een zitting over de uk, dus voorlopig is ons hoofd waarschijnlijk wel ff ergens anders dan bij klussen. En mn lief wil nu voor volledige voogdij gaan over die kleine, als dat mogelijk is...

Jeetje wat voel ik me beroerd zeg.. mn vriend is ook behoorlijk over zn zeik..

Wel te horen gekregen dat de kleine man vanacht goed geslapen heeft en vanmorgen aan het spelen was, dat scheelt iets, gister wisten we niets, en te weten dat zo een klein ventje door vreemden van de creche gehaald word en naar vreemden toegebracht word, zonder papa en mama in de buurt of wie dan ook die die kent.

20. BlackAngel

29 jan 2010
    69
    0
    0
    NULL
    NULL
    mmm dat is inderdaad geen prettige gedachten... ik hoop voor jullie dat hij de voogddij gaat krijgen... en dat jullie weer wat rust krijgen... dan kan je je daarna weer gaan concentreren op klussen... succes

Deel Deze Pagina