20ers die zwanger willen worden.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door linnie89, 7 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maryam86

Maryam86 Bekend lid

17 mrt 2010
    527
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Ik kom me ook even melden. Ik ben 23, mijn man 38, en we gaan samen voor ons eerste kindje.

We zijn 3 jaar getrouwd en heb afgelopen vrijdag mijn spiraaltje laten verwijderen.

Mijn menstruatie is nog niet echt op gang gekomen, af en toe wat lichte bloedingen, dus heb nog geen idee hoe mijn cyclus werkt :).

Ik hoop dat het snel raak is!

2. Pringel

Pringel Niet meer actief

Dank je!! Hopen wij ook, nu eerst maar ff opnieuw blij worden om ons huis, die kleine maakt het nog steeds goed, goed gegeten geslapen en gespeelt, dat scheelt een heel hoop zorgen!!
    En dat klussen komt wel, maar echt erg enorm actief me bezig zijn word toch beetje lastig nu.

3. Black Angel

Black Angel Actief lid

23 jul 2008
    221
    0
    0
    wie weet slaat het juist nu wel aan nu je er even niet bij bent met je gedachten... dat hoor je wel vaker he... geniet lekker van je huisje... en het komt allemaal wel goed met de kleine

4. kismoo1987

12 aug 2009
    24
    0
    0
    hoi hoi,

zijn er nog meer meiden die rond 29maart mogen testen??
    ik mag 29 maart testen kan niet wachten duurt zo lang voor het zo ver is.

Had afgelopen weekend meest vruchtbaredag en heb gister heftige steken gehad links en nu een op geblazen gevoel.
    Hoop zo dat het nu wel raak is als we in julie nog niet zwanger zijn gaan we de molen in van onderzoeken en overige mogelijk heden.

maar miss hier nog meer meiden die rond de zelfde datum mogen testen.

Groetjes en iedereen heel veel geluk

5. Maryam86

Maryam86 Bekend lid

17 mrt 2010
    527
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh spannend!

Ik hoop voor je dat het raak is, die medische molen zou je het liefst iedereen willen besparen :(. Heb er zelf gelukkig nog niet mee te maken gehad, maar wel gezien in mijn omgeving, niet gemakkelijk!

Zit je dan nu al bijna op het jaar?

6. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @kismoo: jaaa ik mag de 26e testen!!! dus ook einde van de maand pas!! nog 1,5 week dan weten we meer, spannend hoor.
    vooral voor jullie!! hoop dat het raak is voor je en niet de mmm in hoeft!!!

7. kismoo1987

12 aug 2009
    24
    0
    0
    hoi, naomi123

Leuk 3dagen eerder dan ik nou zal hard voor je duimen hoor.:p
    vind jij de dagen ook zo lang duren ineens hahaha.;)

ik hoop dat het voor die tijd lukt maar goed we zien het wel wil der nog niet te veel over na denken.
    en nog even lekker genieten.

groetjes kismoo

8. Giltje

Giltje Niet meer actief

Ik ben 22 en woon same met mijn vriend (29) we zijn bezig met ons eerste kindje =3 De pil is begin maart de deur uit gegaan :)

9. Black Angel

Black Angel Actief lid

23 jul 2008
    221
    0
    0
    volgens mijn temp kaartje heb ik dinsdag de 16e mijn ei gehad... dus nu is het dan maar plaats nemen op het wacht bankje... ik haat wachten ;)..... hoe staat het er bij jullie voor dames het is zo stil hier de laatste dagen

10. Pringel

Pringel Niet meer actief

Loop al twee dagen met licht ík moet ongesteld worden' buikkramp rond, en mn afscheiding is nu slijmerig?rekbaar lol hoe noem je dat. Dus als alles mee werkt komt er misschien komende dagen nog een klusbeurt aan. Verder gister sleutel onze eigen casa gekregen, mijn god wat smerig is het :( het schoonmaken gaat waarschijnlijk meer tijd kosten dan het opknappen.
    De kleine van mn vriend gaan we nu een ander kamertje toekennen, aangezien de kans dat mn vriend voogdij krijgt en hij wellicht bij ons komt een stuk groter is, dus van het kleinste kamertje is hij (in gedachte) nu verhuist naar demiddelste kamer. De kleinste kamer houden we zolang de baby factory in mn buik nog niet werkt als rommel kamer (vaste pc daar stofzuiger strijkplank etc.) en gaan we ook nog niet opnieuw behangen enzo, stel het is over aantal maanden wel raak dan ga je het toch opnieuw behangen etc.
    badkamer is ook n drama :( geen enkele voeg is nog schoon, gister flink bezig geweest met bleek maar nog geen resultaat..
    Man man best n tegenvallertje.. maja vol goede moed :') blijven we doorgaan hahaha :p

Mn ouders gister maar ff ingelicht dat we toch wel beetje bezig zijn voor n baby, nou zacht gezegd waren ze niet echt verbaast haha , mn moeder zei tegen mn pa, zie je heb het gezegt!! Maar ze reageerde allebei positief, mn moeder in woorden en mn pa door niet uit zn dak te gaan :p
    Ach ze hebben al drie kleinkinderen, als mn vriend de voogdij krijgt hebben ze er een 4e bij, en als bij ons alles werkt binnenkort een 5e :p nou wat wil je als opa en oma nog meer :)

Hoe gaat het bij de rest allemaal???

11. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @kismoo: nee ik vind de dagen juist voorbij vliegen, maar dat komt ook omdat ik het idee heb dat het niet raak is deze ronde ;)

@dawo: flink klussen dan want je ei komt eraan!!!
    jammer dat het huis zo vies is!
    leuk dat je het je ouders verteld hebt, die van mij reageerde inderdaad ook zo net als die van jou hihi.

12. Pringel

Pringel Niet meer actief

ik heb er nu geen last meer van, betekend dat nou dattie geweest is, of dattie nu bezig is :') hahaha snap er ook geen drol van :p
    We hebben gister en eergister geklust.

Volgens 2 ovulatie bereken dingen zou het of 20 maart of 21 maart zijn, maar zou ik dan vanavond of morgen moeten klussen? gedoe allemaal ook :')

13. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    uhmmm om de dag klussen was het beste hoor ik altijd ;)
    dus als je gister nog geklust hebt dan morgen weer! dan zijn de zaadjes weer van goede kwaliteit ;)

en ik heb geen idee of ie dan geweest is of nu bezig is. ik snap er zelf ook maar weinig van. weet alleen dat je nu 'moet'' klussen hahaha.

14. Pringel

Pringel Niet meer actief

Ja i know, alleen de eerste dag om het om de twee dagen klusprogramma te beginnen :p hahah, kregen we echt verpletterend nieuws, dus toen stond ons hoofd er absoluut niet naar. En eergister hadden we zin.. en Gister eig. niet maar toen was dat rekbare spul dr.. en nu ben ik de weg kwijt :')

Ff heel viezig vraagje maar ben ik de enige hiermee?? Ik en mn vriend deden het altijd met condoom (bespaard hoop rommel) en nu natuurlijk niet meer.... dat is logisch, maar mijn god heb ik een een of andere chemische reactie op mn vriend ofzo :') het ruikt smorgens na sex nou niet bepaald naar bloemetjes... zacht uitgedrukt! Terwijl voorheen kwam de hele boel in n condoom terecht en dan was het gewoon normaal...

15. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    hihi herkenbaar!!!
    het ruikt inderdaad alles behalve naar bloemtjes ;)

denk dat het kan komen omdat het bed waarschijnlijk vies/nat is en je daar dan nog in slaapt! meestal leggen wij er een handdoek onder, dan blijft het bed schoon en je gooit de handdoek in de was en klaar is kees, geen vies bed meer na het klussen dus ook de geurtjes zijn minder (al vind ik het nooit fijn ruiken hihi)

16. Pringel

Pringel Niet meer actief

Tot nu toe snel genoeg geweest met zakdoekjes :') dus bed schoongehouden haha :p
    Maja smorgens ga je toch ff naar t toilet... maar ben blij dat ik niet de enige ben hahaha

17. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    ja als je dan naar de wc gaat is het zo een muffe lucht hahaah, heb altijd het idee dat ik er dan weer alles uitplas haha.

ik moet ervandoor!! veel klusplezier nog ;)

18. kismoo1987

12 aug 2009
    24
    0
    0
    @naomi123 nou ik had de afgelopen dagen juist heel erg het gevoel dat het wel eens raak zou kunnen zijn. ook last van mijn borsten normaal eigelijk nooit
    maar vanochtend was dat gevoel in eens helemaal weg.

19. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    hmmmm ja ik heb ook 2 dagen last van mn borsten gehad maar inderdaad ook opeens weer weg.

ach over 1,5 week weten we het :)

20. Perry

Perry Niet meer actief

naom; jij mag ook bijna testen zie ik nu.....
    Jeetje dat is snel gegaan... hihi

hoe voel je je?

Deel Deze Pagina