hihi ja inderdaad het gaat heel snel!!! ik voel me goed, gewoon normaal eigenlijk ik ben er ook minder mee bezig nu en ben wat nuchterder, dus misschien ligt het wel daaraan. ik test pas volgend weekend!! dus dan ben ik zowiezo een paar dagen overtijd.
ik ben er ook met vlagen wat minder mee bezig geweest afgelopen maanden maar zie het resultaat hihi laten we dan hopen dat je volgend weekend een knalstreep heb ik duim!!
ja dat hoop ik ook. ook voor jou natuurlijk want jij mag ook bijna testen!! ach wij zitten nu in onze 2e ronde dus mij hoor je nog niet klagen hoor, al ben ik liever vandaag als morgen zwanger maar ja.
Hay meiden, Leuk om zo met elkaar te praten. Het is ook beter om er niet zo mee bezig te zijn, al valt dat niet mee als je graag zwanger wilt worden! Hoop voor ons allemaal dat we niet te lang hoeven te wachten op goed nieuws Groetjes!
dankjewel meid! Ja dat is ook zo! als je graag zwanger wilt worden dan wil je liever meteen zwanger zijn! Ik had in het begin dat ik stopte met de pil... ik ben zo zwanger.. maar toch niet.. nadat ik hier op het forum ben gaan lezen, heb ik er zoveel van op gestoken omtrent het hele zwanger worden!
hey mar, gezellig dat je komt kletsen! hoeveelste ronde is dit voor jullie? hoi mar, kom je ook gezellie mee kletsen? je mag over 2 dagen testen zie ik! spannend!! mijn duimen draaien!
merci merci, kan het bijna niet geloven! en me vriend ook niet ze. wel heel mooi cadeau voor ons 4j samen zijn!
Gefeliciteerd!!! Ga er maar lekker van genieten en vannacht in je dromen kun je al lekker gaan shoppen voor de kleine! Fijn weekend allemaal!
ik teste vandaag 2x met 2 verschillende testen heeeeeeeeeeeeeeeeeel licht posi! had wel gedronken voordat ik ze beide teste morgenochtend hoooooopelijk duidelijker ben nu al in de zenuwen hoor pff xx
weer heeeeeel licht streepie pfff heb ik ook niks aan heh ahhaha mn temp van 37.2 klopt nie helemaal ik was die avond nog uit bed geweest en de hele nacht wakker van het hoesten(verkouden) en veel gezweet ook. vandaag temp gewoon weer 36.9 zoals 2 dgn terrug ben nu ook al beter
Hallo dames! Misschien beetje vroeg nog, maar ik kom hier ook graag meekletsen want morgen gaat hier de pil de deur uit! Ben zelf 25 en mijn vriend 32 en we gaan voor ons eerste prinsje/prinsesje. Ik kan haast niet wachten, maar ik moet mezelf toch af en toe afremmen want het kan nog wel even duren voordat het zover is natuurlijk. Ik heb niet alle berichten gelezen, maar volgens mij mag ik al iemand feliciteren, toch? Bij deze dan!
Hoi meiden, Ik kom me ook ff hier melden! Ben 28 en mijn vriend 32. @ Testje: Gefeliciteerd!!! Ik ben in september 2009 gestopt met de pil en had in december een positieve test. Heb 3 weken geleden een curretage ondergaan omdat het hartje niet meer klopte. Nu zit ik dus te wachten op mijn eerste menstruatie na de curretage!