Sorry meid, maar ik zie alleen op predictor een streepje. Het kan zijn dat hij vals positief heeft aangegeven, maar ik zou gewoon maandag even naar de huisarts bellen. k 2v5 geeft eigenlijk altijd de juiste uitslag. Hoeveelste ronde is dit voor jullie en hoeveel dagen voor NOD zit je?
@ospiri: de bovenste is inderdaad positief, maar aangezien het predictor is zou ik het niet vertrouwen! de kruidvat geeft inderdaad altijd een juiste uitslag! is een hele gevoelige en goede test. die van cb weet ik niet hoe ik die af moet lezen, die ken ik nl niet. als de kv negatief aan geeft zou ik ervan uit gaan dat hij negatief is. morgen inderdaad maar ff naar de HA voor de zekerheid! ben benieuwd meid of het nu raak is of niet!
Bedankt meiden. Ik kwam er net achter dat ik de cb verkeerd gelezen heb, dacht dat een streep positief was maar het moet een kruis zijn Nu een beetje down dus.. Maar dinsdag naar de ha dus dan hopelijk meer info. Gekke blijft dat ik symptomen hou en nog steeds niet ongesteld ben geworden. NOD weet ik niet omdat het de eerste ronde is.. Mag misschien ook niet klagen dus maar het is alsnog een teleurstelling als je eerst denkt dat het raak is en daarna misschien toch weer niet. Ik hou jullie op de hoogte!
dit is je 1e ronde.. dan kan het zijn dat je nog moet ontpillen en dat kan langer duren dus geen zorgen dit komt gewoon door het ontpillen ik zou even afwachten
hallo, ik ben 29 en wou graag mee willen kletsen. ik heb al een zoon maar het gezin is nog niet compleet dus we gaan voor nummer 2. kijken of het op een natuurlijke manier ook gaat lukken. ik zit nu in ronde 3
Ben vorig jaar september al met de pil gestopt, daarna condoom gebruikt dus ontpillen zou toch al gebeurd moeten zijn. Ongesteld worden is bij mij nog wel eens een paar dagen verschillend, ik ben het nu iig nog niet... We wachten af en succes allemaal. Gr. Linda
Hallo iedereen, Ik ben 24 jaar en me vriend word volgende week dan 28 jaar. Wij gaan nu ook beginnen voor onze 1e wondertje. Ben gestopt met de pil op 7 april. ben sinds gister ongesteld geworden. Dus vanaf eind volgende week gaat het spannend worden. We hopen dat het snel 'raak' is maar we zijn wel nuchter genoeg om te weten dat het even kan duren...
succes angela! ik ben 23 en mijn vriend 28. wij zijn sinds december gestopt.nog niet zwanger helaas. Ik had er wel rekening mee gehouden dat het ff zou duren maar had wel gedacht dat ik nu al wel zwanger zou zien..hou er dus idd echt rekening mee dat het minstens een half jaar kan duren...is het eerder dan valt het alleen maar mee!
Hey Niki86 dank je wel Ja ik hou daar ook zeker wel rekening mee, anders word je alleen maar teleurgesteld en je krijgt anders ook zo'n 'moetje' sex en dat willen we niet... tuurlijk hoop je wel steeds dat het 'raak' is maar ik kijk er niet van op als het niet 1,2 gebeurd zeg maar.... En wat je zegt, als het wel eerder gebeurd is valt het idd mee Spannende tijd zo he haha, moet je wel zeggen, je heb wel weer wat gezonde spanning in je relatie, vind je niet?
Voor alle meiden die zwanger zijn: GEFELICITEERD!!! Geniet er lekker van!! Ik heb ook een feestje te vieren...ben gisteren eindelijk ongesteld geworden na mijn curettage..het heeft bijna 7 weken geduurd!! Sorry..ik heb niet alles terug gelezen. Heb het echt heel erg druk!
ik ben zelf na mijn zwangerschap niet meer aan de pil of andere voorbehoedsmiddelen gegaan. het is echt afwachten. je doet net mee met de loterij heb je deze maand nou eindelijk eens prijs. ik hoop het voor jullie allemaal dat het snel zo ver mag zijn. ik weet het ik heb al een schat van een zoon. de meeste hebben hun theorie exame echt wel gehaald nu de praktijk nog haha
Beste meiden, Ik ben 23 jaar (Juli 24) en ben sinds 01 april, nee het is geen geintje, gestopt met de pil. Geen idee hoelang het gaat duren,maar we hopen dat het snel raak mag zijn! Groetjes.
hoi, ik ben 23 word over 2 weke 24..ben vanaf 1 feb met de pil gestopt..dit word ons eerste kindje. en ik kom trouwes uit brabant..nog meer meide hier uit brabant??:d
@angel86: welkom!! hier ook iemand uit brabant alle andere nieuwe ook welkom!!! dat het maar snel raak mag zijn voor iedereen!