Hey meiden, Hier een limburgse 20er die ook graag zwanger wil worden. Wij zijn sinds febr 2009 aan het klussen voor ons eerste wondertje en zitten sinds deze maand in de MMM. Hubby heeft minder goed zaad helaas en vanochtend hebben we een samenlevingstest gehad. Hier is helaas geen enkele zaadcel gevonden , dat kan meerdere oorzaken hebben: Er is ook een uitstrijkje gemaakt voor baarmoederhalskanker. Die uitslag krijg ik bij het volgende gesprek. Nu moet ik doorgaan met ovu testen en dan 4x bloedprikken en dan 11 mei hebben we weer een gesprek. Nou ik heb niet al jullie 113 pagina's terug gelezen, maar ik hoop dat ik het vanaf hier een beetje kan gaan bijhouden
Hoi allemaal, Ik ben 22 jaar en ook wij proberen ook sinds 5 maanden zwanger te raken... Ik hoop dat het deze maand lukt Veel suc6 allemaal!
welkom nikske en elisia!!! nikske: balen meid dat je man minder goed zaad heeft! hopelijk mag het heel snel raak zijn voor jullie!
ha meiden ik kom hier ooke ven een kijkje nemen. Ik ben 26 en we zitten nu in onze derde ronde voor onze eerste. In de 2e ronde was ik zwanger. Helaas is dat bij 6 weken uitgelopen in een miskraam. Door een acute blindedarmontsteking en de daarop volgende operatie. Ben nu nog herstellende. Hebben nog neit geklust ( niet echt behoefte aan) Maar had vandaag een posi ovutest. Misschien dat ik het vanavond ga proberen. Maar twijfel nog
Hier nog een jonge mama uit Brabant! Ik ben in Januari 25 geworden. Wij hebben een zoontje van 14,5 mnd en ben nu 30,5 week zwanger van de 2e!! Alle meiden die er voor gaan... Heel veel succes!!! Liefs...
Hoi Meiden, Ben even een paar daagjes weggeweest maar nu weer terug. Ik denk dat mijn 1e ronde clomid mislukt is, moest vrijdag voor fm en ze maakte de echo maar zag geen 1 eitje zitten, dus nu morgen ochtend nog een echo en dan hoor ik definitief of deze ronde is mislukt of niet. Zo ja dan ga ik gelijk starten met primolut om menstruatie op te wekken en dan ga ik clomid 100 mg slikken in plaats van 50 mg. Dus wel een beetje balen had gehoopt dat het gelijk zou aanslaan...
@ Mellak, Dat is inderdaad balen!! Het is altijd rot als je een uitslag krijgt waar je niet op hoopt. Ik duim voor je dat er morgen wel een eitje te zien is!!
Hoi, Ik ben een beetje onzeker/in de war etc. Mijn vriend en ik hadden op 1e paasdag (4 april) voor het eerst sex zonder condoom omdat we er voor willen gaan. Toen had ik al zoiets, dit keer wordt het toch niets want ik zou al bijna weer ongesteld moeten worden... Maar nu twee weken later ben ik het nog steeds niet. Was altijd redelijk regelmatig ongesteld zo'n 28 en max 32 dagen.. Zowiezo was ik het 8 februari, die van maart weet ik niet meer exact maar ondertussen is het 70 dagen na 8 feb en nog steeds niet ongesteld en volgens mij daarvan iets van 40 dagen na vorige keer..... Afgelopen donderdag een test gedaan maar die was negatief.... las nu nog iets over: dan testen 19 dagen na de keer sex dus dat zou pas de 23e zijn..... Ik wacht maar af..... Gr. Linda PS. van mijn afbeelding hieronder zal nu wel niks meer kloppen......
@Linnie Begrijp ik nu dat je dus eigenlijk pas de 23 kan testen? Dat is toch nog wel even? Dan kan het ook wel zo zijn dat je daarom nu nog negatief test. Denk ik hoor. Weet niet hoe de andere meiden er over denken.
Ja als dat wat ik had gelezen klopt... Maar afgelopen donderdag was ik dus ook al over tijd en had s'avond een feestje waarbij ik een wijntje wilde drinken als het niet zo was en geen wijntje als het wel zo was (scheelt ondervragingen en excuses). Die 19 dagen zal wel een maximum mogelijk zijn (stond in de gebruiksaanwijzing van de kruidvat zwangerschapstest).. Kan het ook zo zijn doordat je er meer mee bezig bent dat je daardoor langer doet over ongesteld worden? Gr. Linda
Ja dat is zeker zo. Daardoor vertraagd alles zeg maar en duurt het langer totdat je ongi wordt. Maar ja ik kan me voorstellen dat je er mee bezig bent. Je wilt toch weten wat er aan de hand is. Wil je graag nu al zwanger zijn? Of heb je zoiets van, het had nog wel even mogen wachten.
@ Nijnonijntje Ik zou het al heel graag willen. Maar het is inderdaad wel lastig, en iedere keer maar kijken of er al wat in m'n onderbroek zit etc etc
Als je over een paar dagen ngo niet ongi bent, dan toch nog even een testje ertegen aan gooien zou ik zeggen. Als die negatief is wacht je nog een week. Dan nog een testje en als die nog nega is, zou ik even overleg plegen met de ha.
Hoi allemaal!! Hier iemand van 23 die in januari gestopt is met de pil!! Volgend jaar gaan we trouwen dus we vonden het een mooie aanleiding om de pil ook de deur uit te doen. We zitten nu in rode 5, ik ben namelijk net ongi geworden.. Dus met frisse moed gaan we verder!! Ik ga vanaf nu proberen het reilen en zeilen hier te volgen, want er staat al te veel om te lezen Verder hoop ik voor iedereen dat jullie wens om zwanger te worden snel uit mag komen!!! greetz
Hoi meiden ik ben er ook weer...naja nog steeds. Mijn nieuwe nod is 14 mei... nog meer meiden hier die rond deze datum zitten? Xx
Mijn nieuwe NOD is ook rond 14 mei heb deze datum ook net geplaatst op NOD mei forum. Dus we zitten in hetzelfde schuitje