Hallo ik ben nieuw, en wil me ook graag aanmelden.. Ik ben net 22jaar geworden.Bijna 3jaar getrouwd.. Wij willen ook graag een kindje alleen is het zo dat ik heel extreem onregelmatig ongesteld word, dus het is moeilijk om te weten wanneer ik mijn vruchtbare dagen heb. Liefs Miems
@ Linnie : Spannend hoor...hoop voor jou dat het op goed nieuws uitloopt! Dus nu kun je over 4 dagen weer gaan testen? Ik hoop dat mijn cyclus deze maand niet al te veel veranderd is. Afgelopen periode 6 dagen overtijd, maar helaas wel na die 6 dagen ongesteld geworden. Het heeft ook behoorlijk lang geduurd voordat het weer over was.... dus geen idee of het nu deze maand rond de 30e wel weer gaat plaats vinden. Erg jammer, omdat ik zo'n mooie cyclus had en ook precies wist wanneer mijn eisprong plaats vond. Nu dus weer afwachten en op de gok klussen haha! Liefs Mar123
Hey, Ik heb ook binnenkort me eisprong, wel erg spannend, we zijn nu druk aan het 'klussen' om de dag. Net uit nieuwsgierigheid toch een ovulatie test gedaan, hier kwam een licht streepje te voorschijn maar nog niet hoe het zou moeten, kan het zijn dat het wel aan de gang begint te komen of is het dat het nog niet is? Weet iemand van jullie daar iets van???
@Miems, welkom en heel veel succes! @hier: veel geklust de laatste dagen. Volgens de ticker heb ik vandaag mijn eisprong, dus vanavond zeker nog een aan de slag Verder druk met werk, en vandaag lekker opgeruimd en een hele stapel was weggewerkt (wassen, drogen, vouwen) Lief belde net dat hij alweer onderweg naar huis is, lekker vroeg
Hey meiden, Weer even een berichtje van deze kant. @ Linnie: wat is die onzekerheid vervelend he! Ik weet nog goed dat toen ik met de pil stopte ik precies een cyclus had van 30 dagen. Toen in ronde 4 opeens 34 dagen, nou die 4 dagen overtijd zonder posi test waren een hel! Nu na 15 maanden heb ik wel vaker een licht afwijkende cyclus, maar ik snap dus precies wat je bedoeld. Hier ondertussen gelukkig een posi ovu test gehad, nu weet ik dus precies op welke dagen ik bloed moet prikken enzo. En daarna is het weer afwachten! Mijn NOD zal rond 5 mei zijn (kan eerder kan later ) xxx
Hallo, Ik ben hier ook nieuw. Ik ben 24 jaar en mjn vriend bijna 26, we zijn al 7 jaar bij elkaar. Wij willen ook dolgraag een klein wondertje! Ik heb 10 maart mijn laatste pil gehad. Ik ben nu op dag 37. Weet nu nog niet hoe mijn cyclus is. Heb op dag 20 en 30, een paar druppels bloedverlies gehad. Ook was ik misselijk en duizelig, werd vannacht zelfs wakker door de misselijkheid, en moest ook overgeven. Heb gister een test gedaan, maar deze was negatief. Nu maar afwachten tot ik ongesteld wordt!
Ja zeker spannend en al helemaal omdat we niet echt goed kunnen klussen door de diensten van mijn vriend deze dagen Het gaat dus echt om 1 lucky shot Gister posi ovu test, toen hebben we ook geklust. Vandaag ging het helaas niet (vriendlief is morgenvroeg pas om 7uur terug) Morgen zouden we even snel ergens tussendoor moeten hahaha WAT ERG !!!!!!!!
Hoi meiden, Vannacht voelde ik mijn buik al 'borrelen' (dus slecht geslapen) en ja hoor ongesteld... Ene kant einde aan de onzekerheid maar aan de andere kant natuurlijk wel superjammer... @de-niet-teruglezers: was m'n eerste ronde, vorig jaar september gestopt met pil al, altijd redelijk gelijkmatig ongesteld 28 a 30 dagen en nu was ik al op dag 38.. Bedankt voor de reacties op mijn eerdere berichtjes en op naar de volgende ronde.. Gr. Linda
Ja dat kan ik me voorstellen. Maar het is inderdaad voor een goed doel en gelukkig willen jullie eht allebei dus dan komt het wel goed. Heb je niet het geveol dat je eht nu voor niks doet zeg maar? Omdat ze eigenlijk laatst niks gevonden hebben? Sorry als je de vraag vervelend vind
Nee hoor ik vind het geen vervelende vraag! Ik heb inderdaad het gevoel dat we "het" voor niets doen nu. Ze hebben geen enkele zaadcel gevonden, niet eens een dode !! Dus waarom zou ik dan nu van die onromantische, ongezellige, snelle, "moet" sex hebben?!?! Mja als ik het niet doe voel ik me aan het eind van de maand ook schuldig dat ik niet genoeg mijn best heb gedaan...
Wat jammer Linnie, maar zoals je zelf ook al zegt is het gevoel dubbel. Kan me het helemaal voorstellen. Heb je zo'n redelijk regelmatige cyclus, ben je zoveel dagen overtijd en dan toch nog ongesteld worden.... Even een domper, maar met volle moed op naar de volgende ronde! Liefs, Mar
@ linnie is idd stevig balen hoor!! Zeker als je cyclus steeds langer wordt ook.. Ik weet niet of je wel eens mee leest op het forum lange cyclussen, daar zat ik even mee te lezen en ik zag dat ze daar etos zwanger worden slikken. Gezien daar naast vitaminen een kruid in zou zitten die helpt de cyclus in het gareel te houden. Ik weet natuurlijk niet of je dit al gebruikt of gebruikt heb en of het echt werkt dus hang me er niet aan op, maar ik dacht ik probeer ff met je mee te denken..In ieder geval veel sterkte met deze teleurstelling, rustig aan..! @ iedereen en, en, en zijn er nog spannnende dingen gebeurd? Eitjes die op springen staan Fijne dag iig
Ook geen dode? Dat is wel raar eigenlijk he. Het lijkt wel of ze de hele baarmoeder niet inkomen. Kan me voorstellen dat je nu helemaal geen zin hebt in de gemoet.... Maar ja als je het niet doet, krijg je inderdaad dat schuldgevoel weer. Lastige situatie hoor meid.
Nee ook geen dode, totaal niets. De test zal dus volgende cyclus nog eens over gedaan worden (denk ik). Maar goed we zitten weer in de spannende 14 wachtdagen!! Ben jij weer wat meer opgeknapt ondertussen?? xxx
Dat is inderdaad spannend. Je zit dus op het wachtbankje. Net als ik. Alleen ik om ongesteld te worden en jij om niet ongesteld te worden. Haha wat klinkt dat raar he Ja ben wel iets opgeknapt. Gisteren beetje een slechte dag, maar dat kan. Vanmorgen toen ik opstand voelde ik me al weer beter. Ben al wel weer veel op de been zeg maar. Ik hoop over 1,5 week weer aan eht werk te mogen.
ben ik weer meiden, maar nu met een duidelijkere test!!!! dit is een gevoeligere test van 12 (weet ff niet wat er achter hoort) in het echt nog duidelijker, duidelijk positief of niet??? volgens de testen dus ZWANGER
'naomi; Ik zeg zwanger meid, de testen zullen er niet om liegen!! Heel voorzichtig een felicitatie van mij*knuff