Lieverd, Alweer 5 jaar geleden hebben wij elkaar leren kennen, We hebben amper aan elkaar hoeven te wennen. Het was voor mij gelijk liefde op het eerste gezicht, Ik ben dan ook gelijk voor jou gezwicht. Al 5 jaar lang houd ik van jou, En elke keer als ik jou zie denk ik nog steeds wow. Mijn gevoelens worden alleen maar sterker voor jou, Vandaar dat ik ook zoveel van jou hou. Je weet nooit hoe een relatie zal lopen, Maar 1 ding is zeker, ik zal nooit bij jou weglopen. We wonen nu 2,5 jaar in ons mooie huis, En daar is alles nu helemaal pluis. Na een hele grote verbouwing, Is het nu een hele andere aanschouwing. Het heeft bloed, zweet en tranen gekost, Maar dat is nu allemaal opgelost. We zitten nu helemaal op onze plek, En daarmee kregen we een nieuw onderwerp voor ons gesprek. We willen graag verder met ons leven, Toen hebben we besloten om aan onze wens toe te geven. Na veel geduld te moeten hebben zijn we er dan nu echt klaar voor, En krijgt onze babywens gehoor. Nu moet het geluk nog naar ons toe komen, Voordat wij ons 1e wondertje mogen verwelkomen. Lieverd, wat er ook zal gebeuren, Ik zal altijd van je houden!!!! Ik ben echt heeeeeeeel erg blij met jou, En ik hoop dat dit nooit meer veranderen zou!!!!!!!!!!!! Heel veel liefs Je meisje
Lieverd, Alweer 5 jaar geleden hebben wij elkaar leren kennen, We hebben amper aan elkaar hoeven te wennen. Het was voor mij gelijk liefde op het eerste gezicht, Ik ben dan ook gelijk voor jou gezwicht. Al 5 jaar lang houd ik van jou, En elke keer als ik jou zie denk ik nog steeds wow. Mijn gevoelens worden alleen maar sterker voor jou, Vandaar dat ik ook zoveel van jou hou. Je weet nooit hoe een relatie zal lopen, Maar 1 ding is zeker, ik zal nooit bij jou weglopen. We wonen nu 2,5 jaar in ons mooie huis, En daar is alles nu helemaal pluis. Na een hele grote verbouwing, Is het nu een hele andere aanschouwing. Het heeft bloed, zweet en tranen gekost, Maar dat is nu allemaal opgelost. We zitten nu helemaal op onze plek, En daarmee kregen we een nieuw onderwerp voor ons gesprek. We willen graag verder met ons leven, Toen hebben we besloten om aan onze wens toe te geven. Na veel geduld te moeten hebben zijn we er dan nu echt klaar voor, En krijgt onze babywens gehoor. Nu moet het geluk nog naar ons toe komen, Voordat wij ons 1e wondertje mogen verwelkomen. Lieverd, wat er ook zal gebeuren, Ik zal altijd van je houden!!!! Ik ben echt heeeeeeeel erg blij met jou, En ik hoop dat dit nooit meer veranderen zou!!!!!!!!!!!! Heel veel liefs Je meisje Ik heb 't even rood aan gevinkt! Maar ik zou steeds weglaten en die laatste zin iets aanpassen, want 't klinkt in mijn oren een beetje raar. Misschien dat andere nog aanvullingen hebben. Voor de rest heb ik geen opmerkingen... Wel erg lief trouwens... Is je vriend romantisch aangelegd?
oww dat valt nog mee ik dacht dat er mee fouten uitgehaald zouden worden. ja hij is best romantisch aangelegd, meer als ik ik kreeg van hem wel eens vaker een lief gedicht met een bos bloemen ofzo dus nu wilde ik een keer iets doen wat hij niet verwacht van me. ik wel er dan ook 5 kadotjes bij zoeken, voor elk jaar dat we samen zijn eentje.
@ G89 : Jaa is ook wel zo .. probeer er nog een beetje sceptisch over te zijn .. anders is de teleurstelling weer zo groot :S
Ik heb inderdaad het gevoel dat het best wel eens raak zou kunnen zijn. Ik voel me heel anders! Ben moe, heb pijn in mijn rug en met vlagen misselijk. Maar ik probeer mijn hoofd koel te houden. We zitten pas in de 2e ronde en ik heb het idee dat ik het TE graag wil en daardoor die klachten heb. Maarja... Zeker weten doen we het nog niet natuurlijk!
ja je lichaam kan je goed voor de gek houden! dan maar flink duimen draaien en hopen dat het raak is!
ja idd lichaam kan je goed voor de gek houden kijk maar ik was overtuigt dat ik zw was maar tegendeel bewijst Bekijk bijlage 50050
@Lovepeet, Kl*te!! Klap komt dubbel zo hard aan als je al zolang bezig bent en er van overtuigd was dat het raak was. Had je graag een 2e streepje gegund!
lovepeet, balen zeg weer een nega test!!!!!! hopen dat jullie deze ronde meer geluk hebben! rammel, dank je wel heb er ook echt even voor moeten gaan zitten maar ja dan heb je ook wat he
Ik heb ook een pendel van Astrid, die zeg zwanger in mei 2010 van een jongen. Maar er zijn wel veel met Maart inderdaad..
Tnx Honeyy morgen is het eindelijk zo ver en heb dan ook mijn ei heel toevallig Hopen dat het gewoon raak is deze maand Liefs brenda
ik ben 22 en man lief is 33 we gaan ook voor ons eerste khoop dat het deze maand raak is mijn NOD was 4 februarie
@lovepeet: balen zeg... Vooral als je het stiekem wel verwacht... Maar je bent nog niet ongi geworden toch? Dus het kan nog.. @Essiegio: Jeetje zeg, verschrikkelijk! Veel sterkte! @Naomi123: mooi gedicht! Daar zal je vriend zeker blij mee zijn!