natuurlijk houd ik je op de hoogte fijn dat jij de streep ook ziet hahah. is toch elke keer weer een bevestiging, ik weet het ik moet genieten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Drie keer is scheepsrecht zeggen ze soms wel eens...! Ik ben gisteravond naar de film, de gelukkige huisvrouw geweest, vond ik best moeilijk om naar te kijken zeg! Helemaal een naar gevoel, niet echt een film om aan te raden als je zwanger wilt worden/bent... Verder wel enorm goed gespeeld door Carice van Houten.. Prettig weekend allemaal! Gr. Linda
Hoi meiden ik heb misschien een beetje vieze vraag, maar een aantal van jullie zijn meer ervaren dan ik en kunnen hem hopelijk beantwoorden. Ik heb sinds ik bezig ben voor een kleine, de 3e/ 4e week van mijn cyclus: waarschijnlijk na mijn eisprong veel pijn in mijn onderbuik links en rechts. Toen ik niet bezig was voor een kleintje had ik daar geen last van... waar zou dit mee te maken hebben....? Ik ben vrij nuchter dus denk niet dat ik het me verbeeld ofzo. Daarnaast: ik kan mijn eisprong niet voelen. Nu heb ik altijd in week 2/3 1 dag een vieze klodder wit slijm in mijn onderbroek. Betekent dit dat mijn eisprong net geweest is? Ik wil namelijk graag weten of dat zo is, dan weet ik wanneer ik moet klussen Ovu testen heb ik een maand gebruikt geven mij geen duidelijk signaal... sorry voor de ranzige details maar wie weet herkent iemand dit en kan mij misschien helpen! Liefs...
marije: die klodder kan vruchtbaar slijm zijn. het slimste is om zowiezo die dag en dag erna te klussen die steken kan een naderende ongi/innesteling zijn denk ik. hoop dat je genoeg weet zo @linnie: haha ja 3 keer is inderdaad scheepsrecht hier @mamavanjayden: bedankt!! morgen/vanacht mijn nod eigenlijk pffffff hoop dat er niets komt en weet ik het echt heeeeeeeel zeker hahaha. morgenochtend nog een kv 2v5 test en een cb digitaal en ga het mn ouders vertellen morgen
Ooh dat zou inderdaad ook kunnen, ik dacht dat mijn ei dan al geweest was.... Ik dacht trouwens dat jij je nod al gehad had... Ik heb niet goed opgelet dus
nee mijn nod is eigenlijk vanacht/morgen pas hihi, had 4 dagen te vroeg getest omdat ik bijna zeker was dat ik zwanger was dus ja voor mij toch nog ff spanning tot morgen haha. maar ik heb sterk het gevoel dat het goed zit hoor nee als je dat slijm hebt komt je ei 1/2 dagen erna dus flink klussen dan meid!!
Van harte gefeliciteerd Naomi!! Lekker genieten. Hopen dat we binnenkort allemaal ook zulk goed nieuws mogen hebben...Zou geweldig zijn! Groetjes mar123
dank je wel ja hoop dat jullie ook allemaal snel een positieve test in handen hebben! dat zou leuk zijn!
Hier vandaag ontzettende buikpijn gehad Denk dat dat wel beetje stress is geweest... Aangezien we nu in ronde 15 zitten! Stiekem hoop ik elke maand weer... Maar ben toch een beetje bang dat het niet gaat lukken...
meid heel veel HCG toe gewenst en dat je maar snel zwanger mag zijn! 15 maanden is niet niets. vind het dan altijd zo lullig dat het hier wel in 3 rondes is gelukt wat is het toch oneerlijk!!
Meis ben blij dat het na 3 maanden gelukt is!! Je moet genieten!! Er zijn wel meer dingen in de wereld oneerlijk, Maar: What doesn't kill me, makes me stronger !! xxx
ik ben ook blij maar vind het toch vervelend voor diegene die al heel lang bezig zijn. genieten vind ik nog moeilijk omdat het nog zo pril is maar het lukt me redelijk hoor maar je hebt helemaal gelijk!! hoop dat het jullie snel lukt in ieder geval.
Het is ook heel jammer dat het soms heel lang kan duren, maar het is ook echt een wonder. Althans zo zie ik het hoor.... Alles komt op zn tijd! En ik weet zeker dat het goed zal komen. Het is voor jou Linnie, heel fijn dat het zo snel gegaan is. Dat je maar van een fijne zwangerschap mag genieten. Stuur ons maar wat van je HCG in je reacties haha!!! Fijne week iedereen. Groetjes, mar12
mag ik ook met jullie mee kletsen ???? ik ben 22 en ondertussen een dochtetje van 7 maanden en we zijn nu bezig voor nummer 2
O wat een zwangeren weer hier. Echt een vruchtbare maand. Kan iemand nog even flink wat hcg deze kant op strooien??