@ naomi dankje wel jij gefeli met je zwangerschap @ nijnonijntje hcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcg hcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcg hcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcg hcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcg hcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcg hcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcg hoop dat dit genoeg is als je nog te kort komt geef je dan nog ff een gilletje @ voor de rest van de (aanstaande)mama`s die ook nog wat hcg nodig hebben hier ook een lading voor jullie he namelijk een heleboel bij me schoonzusje gepikt en verdeel dat hier weer hcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcg hcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcg hcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcg hcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcg hcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcg hcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcg kunnen jullie kiezen welke kleur jullie willen de roze of de blauwe
hallo linnie89 en alle andere meiden, ik ben 20 jaar en 1-2 weken zwanger. Ik ben ook opzoek naar iemand die in de buurt woond om samen te kletsen over de zwangerschap of zwanger willen worden. ik woon in amsterdam, jij of jullie? groetjes cindy
@syboena: dank je wel zoo jij hebt veel hcg gestrooid @cindy: sorry woon aan de andere kant van het land in roosendaal! gefeliciteerd met je zwangerschap!!
Wow dat zijn er veel. Dat moet toch wat doen hihi. Bedankt!! En wat bereft kleur, dat maakt me helemaal niet uit. Roze of blauw. Allebei zo welkom hier. Ik ben niet kieskeurig. Zijn er meiden hier die een voorkeur hebben? ben wel benieuwd. Tuurlijk is iedereen blij met een zwangerschap en met een gezodn kind. Maar soms kun je voorkeur hebben.
nee helemaal geen voorkeur. jongen lijkt me erg leuk maar een meisje net zo goed haha als het maar gezond is
ik het liefst een boy maar als het weer een girl is ben ik net zo blij en gelukkig maar een boy zou erg leuk zijn
hier wel een beetje voorkeur onderhand, heb 2 knappe zoons, en een meid zo erg leuk zijn natuurlijk. maar ook hierbij geld. als t maar gezond is, en houd net zoveel van een 3 manneke
Ja ik kan me goed voorstellen als je al een jongen hebt dat je dan een meisje wil en andersom Denk dat het met de eerste anders is. Dan maakt het niet uit. Maar als je er al een hebt wil je natuurlijk beide geslachten. Dat kan ik me voorstellen. Maar precies zoals iedereen zegt, als het maar gezond is. Dat is inderdaad het belangrijkste.
Hier ook geen voorkeur,, een babytje is goed hihi Maar inderdaad zoals nijn zegt,, kan me voorstellen dat je bij een 2e kindje graag het tegenovergestelde geslacht wil van de eerste!
Veel in mijn familie hebben een zoon en een dochter. Dat zou toch wel heel mooi zijn inderdaad. Maar nu maakt het me echt niet uit. Als het maar een babytje is die gezond is en op mij lijkt hahaha. Nee hoor mag ook wel op mijn mannetje.
Hallo ik ben 22 jaar en heb al een kindje van 1 ,4maanden oud.. ben bezig met de2de..de 1ste kleine was binnen de 2ronde raak..nu zijn we al vanaf september bezig..7 maanden dus..hopen dat het binnen kort raak mag zijn..
Ik zou heeeel graag eerst een jongetje willen, aangezien al onze vrienden/kennissen eerst een meisje hebben gekregen. Dus even lekker anders als je de rest. Maar goed..daar gaat het natuurlijk allemaal niet om. Het belangrijkste is dat het gezond is. xX
@ alle zwangeren --> van harte gefeliciteerd! Geniet ervan! @ Michele, voor jou een spannende tijd aan je banner te zien, al getest? En ook voor mij geldt: Jongen/Meisje het maakt mij niet uit.. Maar voor het zover is nog veel duimen, hopen en oefenen
ik heb nog geen kleine...maar persoonlijk gaat mijn voorkeur wel uit naar een jochie hoor maar als het een meisje is ben ik net zo blij
Meiden wij zijn dan wel allemaal twintigers, maar zijn jullie mannen ook twintigers of schelen jullie veel in leeftijd?? Ik ben 20 en mijn vriend 26...