morgen krijgen we weer lekker mooi weer nog dames hier met leuke plannen of niet echt heey nat jij ook hier ??? zie ineens de foto van dennis en daisy
goede morgen meiden, alle nieuwe welkom! ik ben bijna 23 en mn ventje is 28! ook nog net een 20'er dus hihi. nou meiden moet weer gaan werken!!
Mijn vriend is 29 en ik 25, dus nog net een twintiger.. Ik had op mijn basisschool een meisje en toen in groep 8 was haar vader jarig en werd hij 60, dat vond ik toen zo raar! Zelf was mijn vader 33 toen hij zijn eerste kind kreeg (dat was ik) dat vond ik maar een betere leeftijd. Sindsdien ook altijd gezegd ik wil een kind voordat de papa 30 is.... (Kortom we moeten opschieten hihi - hij wordt maart 2011 30..) Daarnaast had ik ook nog gezegd: Ik wil trouwen voordat ik kinderen krijg.. maar dat nu maar even naast me neergelegd.. Willen gewoon zo graag een kindje en een bruiloft is zo duur, dat komt later wel een keer... Zijn jullie al getrouwd? Gr. Linda Dan heb ik nog een vraagje, ben momenteel beetje grieperig --> zere keel, oorpijn, koortsig maar de 'klusweek' komt eraan. Zal het invloed hebben op het hele gebeuren, de eisprong, een eventuele zwangerschap, het kindje?
Hoi Ik ben ook getrouwd. Nu bijna 3 jaar. maar dat hebbenw e gedaan omdat dat ons leuk leek. Verder geen enkele reden. Wij hebben ook gezegd dat we papa en mama willen worden voordat mijn man 30 is. WE hopen dat dat gaat lukken @Linnie Ik denk inderdaad dat jou grieprige kwaaltjes invloed kunnen hebben op je cyclus en ook op eventuele innestelingen en bevruchtingen. Daar kun je niks aan doen. Het is gewoon pech hebben. Maar maak je er niet te druk om meid. Wie weet gat het gewoon goed.
Griep heeft trouwens geen invloed op het kindje. DUs als je al zwanger bent dan maakt het niks uit. Tenzij je dagen hele hoge koorts hebt. Dan moet je wel even bij de ha aan de bel trekken.
Hier niet getrouwd, we zijn wel gerigstreerd partners (hier hebben we voor gekozen toen we in 2008 ons huis kochten). Volgens de wet zijn we dus officieel partners, en ik zou eventueel ook al de naam van mijn man/vriend mogen dragen, maar dit wil ik echt pas na een bruiloft. Wij willen zeker trouwen, maar aangezien ik een echt over the top sprookjesbruiloft wil hebben we dat nog maar even opgeschoven En ook hier zouden we graag ons kindje (of kindjes) verwelkomen voordat vriendlief 30 is, hopelijk lukt dat, aangezien dat nog 4 jaar zijn
Ja hebben jullie ook al bedacht hoeveel kids jullie willen? Of dat nog niet Wij willen er zeker twee. En als de tijd er naar is en de mmogelikheden willen we er misschien wel drie . Jullie?
Ik zou er heel graag 2 willen, maar nu na 15 maanden ben ik met dat "willen" gestopt en HOOP ik dat ons op z'n minst 1 kindje gegund word. Mijn vriend en ik hebben het er wel over gehad dat we voor een tweede kindje waarschijnlijk niet meer de MMM ingaan, omdat het zoveel impact heeft op alles. Maar goed, zo denken we er nu over dat kan altijd nog veranderen. Een tweeling lijkt ons trouwens HELEMAAL geweldig
Ja een tweeling is wel leuk, maar dat zou ik denk ik niet als eerste kind willen hebben denk ik. Maar dat soort dingen kun je niet regelen. We zien wel hoe het allemaal loopt.
Hier ook ziekjes. Gister echt vreselijke buikpijn, echt mijn darmen! Daarna ging het weer iets, maar rond half9 kreeg ik verhoging. Ben toen lekker met een stapel desperate housewifes het bed ingekropen. Nu heb ik onwijze keelpijn en zit vreselijk te snotteren Verder totaal geen zwangerschapskwaaltjes, en aangezien we bijna niet hebben kunnen klussen ga ik ook nergens vanuit.
Dan meld ik me hier ook maar aan. Ik ben 28 jaar, dus mag nog net Wij zijn vorige maand gestopt met de pil, ik ga nu de 2e cyclus in. Erg spannend allemaal! Ik vind het nog wat vroeg om het met mijn omgeving te delen, en daarom lijkt het me fijn om deel te kunnen nemen aan dit forum!
Wat leuke deze topic...! Heb er iedere keer overheen gekeken!! Ikzelf ben 21 jaar! hopelijk mag ik gezellig hier mee kletsen!? liefs
O balen zeg dat je ziek bent Hebben jullie helemaal neit kunnen klussen? Dat is balen. Raar he dat je dan op een ongi wacht waarvan je zeker weet dat die komt Weet hoe je je voelt. Had ik ook deze maand.
Oke leuk dat ik mee mag kletsen!!! Idd als je weet dat je ongi eraan komt en hij zet niet door is dat behoorlijk vervelend..!!
We hebben op dag 10 "moeten" klussen ivm de samenlevingstest de dag erna. Maar daar was geen enkele zaadcel aangetroffen in mijn baarmoederhalsslijmvlies, dus kan me niet voorstellen dat we daar een kans door maken. Toen hebben we op dag 13 nog 1x geklust en daarna door de diensten van mijn vriend niet kunnen klussen tot 17 of 18. Dus al bij al zou dag 13 een lucky shot geweest moeten zijn, dat betwijfel ik