Ohja trouwens, mijn bloed is nu weer helemaal weg..denk echt dat dat bruinverlies was van mijn eisprong... Maar is toch gek dat ik dit de 18e ook al heb gehad?
Dat kan toch wel?! Je hebt 2 eierstokken, dus kun je ook 2 eisprongen hebben. Hoe komen er anders 2 eiige tweelingen?! Nee meis ik durf het niet met 100% zekerheid te zeggen, maar het zou best kunnen lijkt me.....
ja heb natuurlijk meteen google opgespoord haha! En het kan idd! maar vaak gebeurd het dezelfde dag! bij mij zat er 9-10 dagen tussen, dat kon weer niet..!!HMMM
Waarschijnljk gewoon wat oud bloed dat eruit wordt gegooid Ik heb ook wat raars. Sinds zondag roze bij het afvegen en een beetje slijmig af en toe. Dacht dat ik ongi ging worden, maar het heeft niet doorgezet en is nu al bijna weg. Volgens mij is het wel een ongi, zou niet weten wat het anders zou kunnen zijn. Maar toch raar. Iemand een idee?
Ja omdat ik dacht dat ik ongi zou worden heb ik het al veradnerd. Innesteling? Kan maar heb door herstel van operatie niet kunnen klussen. Dat lijtk me dus raar. Ja we hebben het geprobeert, maar dat was niks, was lachen en gieren, maar verder niks hoor. had ook mijn ei 18 april, kon dus eigenlijk ook nog niet, maar ik dacht ja na een mk moet je je cyclus nooit heel serieus nemen. @Nikske Ja dat was het dus niet. Dacht even dat dat het ging worden door een paar donkerpaarse vlokken ertussen dinsdag, maar verder is het rozig gebleven en dun eigenlijk alleen maar bij afvegen. Heel af en toe een druppel in mijn ondergoed. Vind het wel een beetje eng hoor.
Ja het was een beetje klodder/vlok achtig. Slijm zge maar dat donkerrood/paars was. Ik ben zaterdag 3april geopereerd. bijna 4 weken dus.
Heb ook geen ongi krampen gehad. Die ik normaal altijd heb. Daarnaast is na mijn ei mijn temp. ook helemaal niet omhoog gegaan en ook geen borstpijn, wat ik altijd heb na mijn ei. Raar he?
Ja dacht ik ook, maar denk dat ze me toch weer naar huis stuurt onder het mom van, je hebt net een mk gehad. dan kan dit gebeuren en hoort het erbij. Je lichaam is van slag ofzo. Rare situatie. heb ik weer haha.
Volgens de ovutesten 100% zeker. Maar of je daar wat mee kunt? Heb niet echt ei pijn gehad. Wel een bepaalde druk. Heb deze maand eeok echt een hele schommelende tempratuur. Misschien dat ik daarom niks kon zien met de tempratuur.