essiegio: Wat jammer! Hopelijk is het hierna wel snel raak.. Naomi: Lief gedicht! Zal je vriend heel blij mee zijn! Weet je al wat voor cadeau's je hem gaat geven.. Nu al twee dagen na mn NOD en nog niet ongi geworden..
@stephanie, nee ik heb nog geen idee wat ik moet geven. ik wil gewoon 5 kleine kado's ik denk en badschuim want die is bijna op haha. verder heb ik nog geen idee, heb jij misschien ideeën? heb je al getest?
hee dames!! nou nou er is wat afgekletst hoor!! Gezellig firefly; spannend!! Nog een keer testen eej met een "kruidvatje"!! misschien word hij donkerder! Rachell; indd. gewoon nog even afwachten :d wie weet!! Veel vage strepen vandaag hoop dat ze allemaal duidelijker worden! Hier nog in de wachtdagen.. grr.. die duren altijd zo lang he.. pff... ow even het lijstje weer aangepast me eigen erbij gezet op 17 febr. hoop het zoo!! wil niet ronde 11 in NOD Februari: 8. Rachell ( vandaag getest, heeeeeeel licht streepje ) 9. firefly 13. deborah1986, Rammel 16. Nieke84 17. Honeyy 18. G89 23. T84 24. MamaCharlotte86 + noami123 NOD Maart: 2. Linnie89 4. MissNanda 10. Schism 13. Truus21 Wie gaat er testen: Februari: 9. firefly 12. deborah1986 Maart: knufff
NOD Februari: 8. Rachell ( vandaag getest, heeeeeeel licht streepje ) 9. firefly 13. deborah1986, Rammel 16. Nieke84 17. Honeyy 18. G89 23. T84 24. MamaCharlotte86 + noami123 + Brenda1987 NOD Maart: 2. Linnie89 4. MissNanda 10. Schism 13. Truus21 Wie gaat er testen: Februari: 9. firefly 12. deborah1986 hey meiden ik heb mezelf ook even toegevoegd aan de lijst op 24-02 is mijn NOD. Meiden succes met zwanger raken! Liefs brenda
NOD Februari: 8. Rachell ( vandaag getest, heeeeeeel licht streepje ) 9. firefly 12. C85 13. deborah1986, Rammel 16. Nieke84 17. Honeyy 18. G89 23. T84 24. MamaCharlotte86 + noami123 NOD Maart: 2. Linnie89 4. MissNanda 10. Schism 13. Truus21 Wie gaat er testen: Februari: 9. firefly 12. deborah1986 Maart: Ik heb mezelf er ook bij gezet. Ik hoop voor iedereen dat het geluk jullie een keer mag vinden. Ik heb vandaag toch al getest, natuurlijk te vroeg! maar kon het toch niet laten. Nu ECHT maar wachten tot vrijdag, als ik dan nog niet ongi ben. Ik heb wel veel last van een soort weeig gevoel rechts en links onderin, meer rechts dan links. maar ja dat kan natuurlijk ook betekenen dat mn ongi eraan komt.. @essigio, vreselijk! Heel veel sterkte.
C85; ook spannende dagen voor jou!! Geen bloed geeft moed toch? Succes!! en mn duimen draaien Essigio; sterkte deze tijd!! * knuff* liefss
Spannendddd allemaal! Denk trouwens dat het 'test'-lijstje wel uit de grote lijst kan, ik neem aan dat iedereen wel test op of rond de NOD, toch? En die staat al daarboven. Essigio: onwijs balen.. !! Maar je kan iig zwanger worden he, dat moet je maar niet vergeten!
Essigio, Heel veel sterkte. Ik weet hoe je, je voelt! Ik test niet eerder voordat ik de 32 dagen voorbij ben, al zal deze maand de kans klein zijn, want we hebben eigenlijk "niets" gedaan. Alleen 3 dagen voor ei en daarna niet meer.. ik acht de kans klein! Heeft één van jullie misschien ervaring met ikea laminaat?
Hoi hoi, Ik ben 20 en mijn vriend is 34,, Sinds augustus ongeveer van de pil af,, meer uit laksigheid /geen zin om de pil te halen.. Door veel gesprekken met elkaar te hebben gevoerd hebben we op 28 december in de sneltrein richting huis hihihihi besloten definitief de pil te laten liggen, en te gaan voor ons eerste wondertje,, hoop dat het snel raak is. Heb het er luchtig met me moeder overgehad, ,niet dat we gestopt zijn met de pil en dat we aan het klussen zijn,, maar meer over het feit dat me vriend een leeftijd heeft van 34 en dat we niet te lang moeten wachten,,waarop mijn moeder zei : nou dan begin maar vast met klussen ,, ik had verwacht van ,, aaa meid je bent nog maar 20 dit en dat,, maar nee helemaal niet,, ze weet tot op de dag van vandaag niet dat ik gestopt ben met de pil ,, dat houden we nog even stil. Hoe reageerde jullie ouders aangezien jullie ook in de 20 zijn met een mega kinderwens? Liefs, Katriena
@ essiegio, meid wat vreselijk. Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd ! @ katriena, mijn moeder weet wel iets, maar die vind het prachtig. Mijn pa weet niks.. Het moet namelijk wel een verrassing blijven. Mijn schoonouders weten ook niks. @ Alle nieuwe 20ers, welkom Ik ga trouwens straks nog een testje wagen bij daglicht, dan kan ik het namelijk beter zien dat met al dat kunstlicht ! Hoe is het met jullie allen?
Welkom alle nieuwe 20ers! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd Toch? @Essiegio, meid wat vreselijk voor je zeg!! Veel sterkte toegewenst hoor! Hopelijk mag het snel weer raak zijn. @ firefly, en? Al een testje gedaan? Kben benieuwd! Wat denk je zelf? Ik duim voor je! @ Katriena, bij ons weet ook niemand dat we weer willen gaan klussen voor een 2e wondertje! Denk dat de reacties wel positief zullen zijn hoor! Bij mijn 1e zwangerschap niet altijd hoor, toen was ik nog maar 18...Fijn dat je moeder zo reageerde, dat geeft weer moed he! Ik las vd week in een blad dat 20 ook de beste leeftijd is om zwanger te raken trouwens...
@ Anniej, ja heb net getest, urine was te licht, had vanochtend dus al geplast. Dus weer een super licht streepje. Ga nu niks meer drinken en straks toch een KV test halen. Die Wondfo testen vind ik toch niet zo fijn als de KV zelf.
Mijn ouders weten van niks, volgens mij heeft mij moeder ook echt geen enkele seconden erbij stil gestaan dat "wij" daar al mee bezig zijn. Ja kijk het is inmijn omgeving wel algemeen bekend dat ik graag jong moeder zou willen worden, dat roep ik al vanaf mijn 10e ofzo Maar nee, kan niet echt merken dat ze erbij stil staat, of een idee heeft! Mijn schoonouders weten ook van niks, eigenlijk weet niemand iets alleen een collega van mij en een vriendin! Maar mijn schoonmoeder heeft wel zin in een 3x oma worden volgens mij haha,, ze begint er zelf steeds vaker over! En mijn schatjéé maar volhouden dat hij nog zeker 2 jaar wil wachten!! Gelukkig weet ik beter! Ik wil echt dat niemand iets weet, des te leuker is het om te vertellen! Ik zou het me ouders rond de 10e week willen vertellen, en me schoonouders natuurlijk. En ik weet ook al helemaal HOE! hihi.... tjah krijg je als je in de kinderopvang werkt dan zie en hoor je van alles om je heen, en daar zijn kinderen bijna dagelijkse onderwerp! Groetjes allemaal!
Hoi Katriena, Ik heb het aan mijn moerder verteld. De dag dat ik bij de doker zat om mijn spiraal te verwijderen zat mijn moeder er ook (wisten niet van elkaar dat we op dezelfde dag en tijd een afspraak hadden). Ik heb toen gezegt dat ik voor controle moest. Maarja je bent er steeds over aan het denken, en mijn moeder pikt ieder signaal op, dus die begon al te vissen. Maar ze reageerde boven verwachting, dacht echt dat ze het uit mijn hoofd zou proberen te praten bben ook 20 en man lief 25. Maar nee ze was redelijk pisitief, vroeg wel of ik het zeker wist. En daarna had ze het alleen over hoe geweldig het is om jong moeder te worden ze was zelf ook 20. En ze hoopt voor ons dat het het in 1 keer raak is en ze wil het gelijk weten hahaha. Dus toch wel enthousiast, maar we wachten tot 6 weken dan vertellen we het. Suc6 met zwanger worden. Ik heb steeds het gevoel dat ik deze maand zwanger ben van een jonge, vreemd maar af wachten. groetjes linda
hoi allemaal, hier nog zo een die zoooo graag nog een kindje erbij wil!! ik ben 23 en mijn dochtertje is van nov. 2 ik heb in november m'n spiraaltje laten verwijderen dus we zitten nu in de 4e ronde. Over 3 dagen kan ik testen! Ik heb wel allerlij kwaaltjes, misselijk, maagzuur, steken in mn buik, hoofdpijn en heel erg moe. maar goed ik wacht het nog even af. ik heb me daarin wel al vaker vergist. gister was test nog negatief. morgen ga ik er nog een doen denk ik. voor alle meiden, succes met zwanger worden!
Mijn ouders wisten pas dat we bezig waren met een kindje toen ik zwanger was, maar dat liep met 5,5 week mis. Mijn zusje (12) wist het wel vanaf dag 1 en heeft netjes dr mond dicht gehouden. Tijdens mijn miskraam heeft ze me erg gesteunt en vond het heel erg! Ze weet dat ik altijd jong moeder heb willen worden en heeft er ook geen problemen mee. Ik was ook al jong "zelfstandig" voor zover dat kan op die leeftijd. Mn vader en (stief)moeder weten het ook en hoe mijn vader er over denkt weet ik eigenlijk niet, maar mn (stief)moeder vind het volgens mij wel erg leuk. Ze kletsen er ook regelmatig over. En mijn schoonouders weten het ook en die kunnen ook niet wachten om opa en oma te worden!