Ja echt shit en het ergste vind ik dat ik er zo machteloos bij sta. We kunnen er niets aan doen. Dat doet wel pijn Hoe is het eigenlijk met Black Angel??
hoi hoi even een update hier... nog niks... wilde morgen gaan testen omdat me man ook vrij was... is ie niet vrij... ga denk ik morgenvroeg toch testen... en dan kan k het hem vertellen als ie thuis komt... duimen jullie allemaal voor me... heb steken in me borsten... romelende darmen.. en een opgezette buik... ow ik hoop het zo.... jullie horen het van me groetjes
ik draai drie rondjes.... spring 5 keer in de lucht.... van blijdschap... zit te trillen op de bank... hij zegt dat ik zwanger ben... zou het dan echt... kan het dan toch... ow shit en nu... me man is werken... ik wil het uitroepen... zal ik me man toch bellen of wachten tot 5 uur... shit shit en nu ... is het echt waar of slaap ik nog... zo voel ik me dames
ik heb me man gebeld... gevraagd of ie niet wat eerder naar huis kon komen... hoezo waarom dan.. ik zeg nou je word pappa... he zegt ie... ik zeg ja je word pappa.. vet echt waar,... ja echt waar...
Hoi Allemaal! @ Black Angel, Wat een geweldig nieuws Black Angel, van harte! Geniet ervan. @ Nikske, wat balen weer, heel veel succes! Ik zit in mijn 'vruchtbare dagen'.. Ook spannend! Gr. Linda
black angel: GEFELICITEERD MEID!!!!!!!!! ga er lekker van genieten kom je nu ook gezellig mee kletsen bij de januari 2011 mama's???
@ Blackangel : Van harte gefeliciteerd, een hele fijne zwangerschap toegewenst!! Geniet ervan. Hier nog steeds geen doorbraak. Zonet getest, deze was negatief.... Dus dan maar op naar de volgende ronde!!! Nieuwe rondes, nieuwe kansen toch ?!?! Groetjes mar123
black angel: gefeliciteerd geniet er van! Hier geen bijzonderheden, ga zo cake'jes bakken.... afleiding zoeken
Ik hoop trouwens dat het deze maand bij ons lukt, aangezien ik de volgende maand 2 weken weg ben en dus niet kan klussen Daar baal ik wel van... of mijn vruchtbare dagen moeten in het weekend vallen dan ben ik wel thuis...zal wel niet!!
als je nog niet ongi bent kan alles nog... ik teste ook niet meteen posi... misschien heb je ook wel een late eisprong ofso.... groetjes
@ Blackangel- Ik ben benieuwd!! En hoop natuurlijk dat ik net zo'n geluk heb als jou haha. Maar wacht het rustig af.... ( terwijl ik dit typ denk ik, tja rustig afwachten...het houd je toch wel bezig hoor!!) Ik probeer maar wat afleiding te zoeken en dan zal de tijd het zeggen Bedankt voor je berichtje in ieder geval Groetjes!
Leuk zeg. ik ben er een paar dagen neit en er is wer iemand zwanger. Misschien moet ik vaker wegblijven GEFELICITEERD BLACK ANGEL. SUPER!!