20ers die zwanger willen worden.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door linnie89, 7 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

nee hoor, dat kan liggen aan je eisprong en de innesteling, dus dat hoeft nog niks te zeggen. Als je niet ongi bent over een paar dagen ou ik er toch nog even een testje tegenaan gooien.
    heb je ook geen last van je borsten ofzo?
    Ook niet als je er op drukt? Aan de zijkant ofzo?

2. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    Ja het voelt wat harder als normaal...maar geen pijn ofzo dat is het gekke..!
    Volgends mijn ovulatietest was 27e mijn eisprong...! 2 weken verder is vandaag

3. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    Heb trouwen temperatuur opgemeten vanmorgen die was 37 graden...precies 37 graden

4. nijnonijntje

Als ze wat harder voelen, dat kan natuurlijk ook een goed teken zijn. Ze doen niet bij iedereen pijn. En ze kunnen nog pijn gaan doen.
    Nog een andere vraag ;) ?
    Als je bukt of iets wil pakken heb je dan het idee dat je darmen/baarmoeder je in de weg zitten? of dat als je iets zwaars tilt dat je ze dan voelt zitten?

5. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Op het moment van je posi ovu test heb je je LH piek, dit betekend dat je ei binnen 48 uur springt. Het kan dus zijn dat je overmorgen pas op 2 weken na je ei zit!!

Maar we blijven gewoon duimen dat je zwanger bent :D

6. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    nou kijk ik ben best wel flink, dat mijn borsten groter worden zie ik bijv niet...omdat ik cupmaat E heb...
    Als ik buk voel ik niet veel..hihiih

7. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    @Nikske dat zou dus idd kunnen ja dan zit ik precies op 40 dagen weer!!!!

8. Woezel82

Woezel82 Lid

5 jan 2010
    69
    0
    6
    Nederland
    Hallo "Ik heb je lief" Dank je wel!
    Ik zit al heeeeeeel lang overal te lezen maar nog nooit echt iets gepost.
    Bij deze dan!
    Ik ben Chantal, ben 23jaar en mijn vriend is 27jaar.
    Wij zitten in onze 1e ronde voor een kindje.
    Vorig jaar September heb ik helaas een miskraam gehad bij 6weken.
    Ik zit nu in de wachtdagen.

Ik heb een onregelmatige cyclus, dus ik kan niet precies zeggen wanneer mijn nod.
    Misschien 4dagen, maar misschien 6, het liefst helemaal niet natuurlijk..

Gister heb ik tegen beter weten in een zw test gedaan, eerst stond er niks, en daarna een heel vaag lijntje.
    Ook heb ik inmiddels 2 ovutesten gedaan, allebei hartstikke positief!
    Nou weet ik dat je daar niet van uit mag gaan, maarja je laat je soms zo gek maken ;)
    Vanmorgen was zw test heeeeel vaag, moest goed kijken wou ik een vaag lijntje zien.
    Zit helaas niks anders op dan te wachten...

Wat ik verder las over veel afscheiding, dat heb ik op dit moment ook!
    Hopelijk een goed voorteken?

Meiden, Succes!

Liefs Woezel

9. nijnonijntje

Ik heb helaas ook een miskraam gehad bij 6 weken. Niks aan te doen. hopelijk zijn we snel weer zwanger.

10. FEE88

FEE88 Niet meer actief

Hoi allemaal!

Ik ben Lisette 22 jaar, ben in januari 2010 gestopt met de pil, 1 x ongesteld geweest en daarna gelijk zwanger maar kreeg 22 april een miskraam... nu zijn we weer bezig alles was heel snel weg en snel weer een negatieve test... ik weet niet of het zo snel kan maar ik hoop het wel mijn nod is rond 22 mei omdat ik dus niet weet wat mijn cyclus nu doet...;)

Groetjes!

11. Penguin

Penguin Actief lid

9 apr 2010
    495
    0
    0
    Hoi meiden,

Wat een berichten, en ik ga duimen voor wat zwangerschappen!

Ik ook NOD rond de 22e dus kan alleen maar afwachten en de dagen aftellen..

Mijn vriend wil btw een vakantie gaan plannen voor nov - dec... maja mocht het lukken deze ronde dan ben ik eind jan uitgerekend... weten jullie hoe het zit met tot wanneer je kan vliegen? Ik vind het zelf niet zo'n prettig idee..

Gr. Linda

12. nijnonijntje

@Linnie
    Je mag volgend mij tot 7/m 7 maanden vliegen. Als je deze ronde zwanger zou izjn, zit je in nov/dec al bijna over je 7 maanden heebn. Dat wordt dus heel krap. Zou dus nog even wachten wat de maand jou brengt ;)

13. HappyMarie

HappyMarie Bekend lid

6 feb 2010
    509
    0
    0
    Noord-Brabant
    @linnie, je mag met de meeste maatschappijen tot 7 maanden vliegen. Er zijn maatschappijen die zeggen tot maximaal 6,5 maand en vaak zit er ook een verschil tussen vluchten binnen en buiten europa. Het lijkt me overigens echt niet prettig om ver te vliegen als je al zo ver bent.

Overigens zou je een annuleringsverzekering hiervoor af kunnen sluiten, er zijn maatschappijen waarbij je kan annuleren als je na het boeken van je reis zwanger bent geworden. Ik zou dan eens goed de voorwaarden nakijken.

14. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    nou dames hier helaas ongi
    ben er echt ff flink van aan het balen
    maar ja we blijven moed houden volgende ronde nieuwe kansen

15. Debski

Debski Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.502
    0
    0
    Koerier
    Maastricht
    Hallo dames

Ik ben Deborah, net 28 jaartjes en wij zijn net gestart om voor de 2e te gaan.
    4 jaar geleden was ik ongepland zwanger van onze 1e een geweldige zoon van nu 3 jaar Jesse. (uitspraak Djessie) Ik was de pil vergeten te bestellen en ik dacht dat ik wel een maandje zonder zou kunnen ... nou niet dus!! haha
    Ben benieuwd of het dit keer ook in 1 keer raak is.
    Ik heb Astrid gevraagd om voor me te pendelen dus ben benieuwd!!

Ik wens iedereen heel veel succes en plezier met zwanger worden/zijn.

16. nijnonijntje

@Debski
    hihi mooi verhaal zeg. Ben ook benieuwd of je nu weer zo snel zwanger bent. ;)
    Succes.

17. maregmo

maregmo Actief lid

12 mei 2010
    327
    35
    28
    Vrouw
    Persoonlijk begeleider
    Zuid-holland
    Hallo allemaal,

Mag ik mij ook nog toevoegen bij jullie gezellig gesprekken...
    Ik ben 23 jaar en mijn vriend is 25 jaar, we hebben samen besloten om te stoppen met de pil en er echt voor te gaan. Ik ben nu aan het ontpillen en wil er dan volgende maand echt voor gaan.

Ronde 1: .....

18. ReginaR

ReginaR Lid

12 mei 2010
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi allemaal
    ik zit met een vraagje, ben nu 3 weken overtijd, heb een ong een week geleden 1 dag oud bloed gehad en dan gaat het gewoon weer weg, heb vorige week ook een test gedaan maar die was negatief, nu vandaag een beetje rood bloed maar het zet niet door, normaal voel ik mijn menstruatie ook opkomen, kan het zijn dat ik toch zwanger ben?

groetjes

19. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    ik denk het haast niet meid. als je 2 weken ovetijd bent geweest toen je hebt getest, moet de test wel echt duidelijk zijn!
    heb je niet een lange cyclus deze keer??

20. nijnonijntje

@reginaR
    Ik denk ook inderdaad dat je gewoon een hele lange cyclus hebt deze keer. Een spotje bloed geeft waarschijnlijk aan dat je ongi eraan zit te komen. Na twee weken overtijd zou je echt wel een posi test in handen moeten hebben.

Deel Deze Pagina