20ers die zwanger willen worden.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door linnie89, 7 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    Jeetje ik vind het echt heel erg dat er zo met patienten om word gegaan...jong of oud het is jullie keuze om voor een kindje te gaan en niet die van een huis arts of iets dergelijk JULLUE keuze!!;)
    Laat je idd aub niet weg sturen dat kan echt niet hoor!! er moet toch iets zijn waarom het niet lukt?????

Ik hou het zeker hier op de hoogte en ik blijf posten hoor..!!
    Weltrusten voor straks!

2. Noddie

Noddie Bekend lid

12 mei 2010
    695
    0
    0
    't hoge noorden
    Zoiets heb ik zelf ook hoor, na zo'n tijd.. Maar soms lijkt het alsof wij de enige zijn die het zo vreemd vinden maar goed, we wachten het af. Nog 1,5 maand, denk dat ik de laatste dag direct op de stoep sta bij de HA, haha. Hoop natuurlijk van harte dat het niet nodig is maar ik vrees van wel, zou wel heel bijzonder zijn anders.

Jij ook alvast weltrusten, maak je niet te druk tot zondag, lekker je ding doen. Lekker makkelijk gezegt he, weet dat dat wachten af en toe moeilijk is maar meer kan je toch niet doen :).

3. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Hey meiden,

Sorry maar na enige tijd afwezig ben ik er weer :) Er kwam hier vanalles tussen (opa die erg slecht ligt, en ziekenhuisbezoekjes) dus ik heb niet alles terug gelezen. Shame on me ;)

Voor die nieuwe mieden, WELKOM

Ikhebjelief: Ik las in je krabbel dat je nog steeds nega hebt getest :( Wat balen zeg!! Hopelijk krijg je heel snel duidelijkheid...

Hoop dat ik het nu weer allemaal kan gaan volgen :)

xxx

4. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    2,5 jaar, mijn god!! Je mag toch na een jaar altijd langs een dokter hiervoor?
    Hoe het na een mk zit met ongi en cyclus weet ik ook niet zo goed, maar de mk kwam precies met 8 weken en ik had een hele nette cyclus. Kwam dus precies op de dag dat ik anders NOD zou hebben als ik niet zwanger was. Dokters zeiden dat het best kon dat mn cyclus gewoon netjes door zou lopen, maar kan ook eventjes duren tot er weer een ei komt.
    Ik voel mn ei altijd heel duidelijk, omdat ik me de dag erna altijd erg rot voel. Dat heb ik vorige week overduidelijk gehad, dus ik denk dat mn ei wel is langs geweest. Nu weer allerlei kwaaltjes, waardoor ik denk dat het weer raak is. 2 juni moet ik voor de nacontrole van de mk, tot die tijd ga ik niet testen. Het kan nl ook zijn dat ik positief test, omdat er nog restjes van de mk in mn baarmoeder zitten. En dat verklaart dan ook de zwangerschapskwaaltjes die ik nu weer heb. Dus tot die tijd probeer ik t los te laten, al is dat erg moeilijk!!!

5. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Noddie: ik zie nu pas dat je al 2,5 jaar bezig bent om zwanger te worden :$ mijn god dat is lang... Hier deed de HA ook moeilijk toen we na 1 jaar aanklopte, ook om onze leeftijd!! Maar nadat ik met de vuist op tafel sloeg zijn we toch in het ziekenhuis terecht gekomen. Onze fertiliteitsarts doet helemaal niet moeilijk over onze leeftijd, we kregen dus ook meteen allerlei onderzoeken. Tempen vond zij niet nodig (gelukkig) Ik hoop echt dat jij ook snel geholpen word!!!

*KNUFFEL*

6. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Sahi wat ontzettend rot van jouw MK, moet er niet aan denken :( Het kan goed zijn dat je cyclus na een MK even de weg kwijt is, maar hopelijk komen je kwaaltjes door een nieuwe zwangerschap!! En nu wachten tot 2 juni,, pff SPANNEND ZEG!!

7. Noddie

Noddie Bekend lid

12 mei 2010
    695
    0
    0
    't hoge noorden
    @Nikske89: Gelukkig dat jullie wel doorgestuurd zijn, al heb je er zelf echt op moeten aandringen.
    Ik heb steeds ook als ik weer buiten sta bij de HA van verdomme, ben ik gewoon weer weg gestuurd! Het lijkt me toch als dokter ook logisch dat er iets moet zijn als er na 2,5 jaar nog geen zwangerschap is geweest. Nou ja, op een positieve test vab Predictor na dan, waar ik sterk mijn twijfels aan heb.

@Sahi: Wat verschrikkelijk is dat zeg, helemaal dat je vanalles voelt maar niet kan testen :(.
    Ik begrijp dat het erg moeilijk is om los te laten en 2 juni duurt ook nog wel even.
    Maar ja, in zo'n situatie duurt wachten altijd heel lang en is het ook heel moeilijk om je er van af te zetten he.
    Heel veel sterkte en natuurlijk duim ik met je mee dat je gewoon weer zwanger bent! :)

8. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Mijn voordeel is dat ik zelf bij een huisarts werk. Dus ik heb tegen haar gezegd dat ik het mezelf wel regel als zij me niet doorstuurt. Dus ze kon niet anders :p

Maar meis een HA heeft NOOIT het recht om je niet door te sturen. In de praktijk waar ik werk sturen we iedereen door na 10-12 maanden, ongeacht leeftijd.

Gewoon met je vuist op tafel slaan en niet weggaan voordat je een verwijsbrief hebt!!

9. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    @nikske idd dat had ik ook al gezegd!!...een mens heeft het recht om te bepalen wat met hem/haar gebeurd...dus als zei doorgestuurd wilt worden mag de dokter dat niet weigeren...echt heel erg vind ik dat bah!!
    Wat naar trouwens van opa...:( dat zijn mindere berichten :( sterkte meid!

@sahi wat naar zeg allemaal, en je hebt zo'n onzekerheid **knuffie**

Hier nog geen ongi, alhoewel ik 't gevoel heb dat het niet lang meer gaat duren...dag 41 vandaag.....

10. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    ja pff echt een gedoe zeg! Ik kan echt niet wachten, wil t liefst nu al zekerheid, maar ja. Ik snap ook wel dat het niet anders kan nu. Ben ook weer begonnen met foliumzuur, zou ik daar symptomen van kunnen hebben? Had ik bij t ontpillen en beginnen met foliumzuur namelijk ook en toen was het ook loos alarm.
    Zo irritant, proberen los te laten en dan van alles voelen, wat ik zo herken van 2 maandjes terug. Heb de uitgerekende datum alweer uitgerekend en dat moet ik dus eigenlijk niet doen, want dat is niet echt de manier om t los te laten. En ben bang dat vriendje en ik dan vol verwachtingen naar de echo gaan 2 juni en dat het dan niets blijkt te zijn misschien... Als t wel wat is, dan ben ik 2 juni bijna 6 weken en dan weten we wel meteen of alles goed zit. Als ik zwanger ben, moet ik namelijk meteen weer met 6 weken komen vanwege die mk.

Nja, t is tenminste fijn om lekker anoniem op internet te spuien ;)
    Lief dat jullie allemaal zo meeleven, das altijd erg fijn!!!

Jullie ook allemaal veel succes, zeker voor de dames die de mmm ingaan, lijkt me erg zwaar hoor! Die mk van mij is echt klote, maar ik weet tenminste dat alles werkt bij ons en dat het kan!!

11. Noddie

Noddie Bekend lid

12 mei 2010
    695
    0
    0
    't hoge noorden
    Klote he die onzekerheid, en je kan er helemaal niks aan doen :(:(.
    Je lichaam kan je ook zo voor de gek houden.
    Maar het is iets wat je zo graag wilt, dan is het toch ook bijna onmogelijk om er niet aan te denken en je er niet mee bezig te houden.?

Ik vind het ook heerlijk dat ik er hier gewoon over kan praten, mensen verklaren je hier niet voor gek.
    Ben soms zo zat van die mensen die het allemaal zo goed weten met hun leuke opmerkingen, bah!

12. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    Ja idd mensen denken dat ze weten wat jij voelt...!
    Hebben jullie ook het gevoel dat overal waar je kijkt je zwangere vrouwen ziet?ik opende gister mijn hyves pagina en bovenin stond alleen maar wij zijn zwanger...ik ben zwanger...wij krijg een broertje of zusje....GRRR hihihih

13. Noddie

Noddie Bekend lid

12 mei 2010
    695
    0
    0
    't hoge noorden
    Haha, ja echt IEDEREEN is zwanger!
    Nou zijn in mijn omgeving ook 3 nichtjes zwanger + de buurvrouw van mijn ouders + een vriendin.
    En op straat heeft ook iedereen een dikke buik of loopt met een kinderwagen met zo'n lief klein babietje, haha.

Ik heb mezelf voorgenomen om niks meer te gaan voelen omdat ik er alleen maar gek van word.
    Wens mezelf er heel veel succes mee, aangezien het heeeel moeilijk word :D:D.

14. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Lieve meiden, geloof me ik heb alles geprobeerd om er niet mee bezig te zijn, maar dat lukt van geen kant!!

Het begint al als ik 's ochtends mijn foliumzuur (etos zwanger worden) in neem, dan denk ik "wanneer kom je nou"
    Als ik ze vergeet dan denk ik "shit ben nu al slecht bezig"

Als ik hier in de praktijk iemand het nieuws mag brengen dat ze zwanger is denk ik eraan, als ik hier in de praktijk iemand moet doorsturen naar een abortuskliniek dan huil ik 's avonds.

Er zijn 3 vriendinnen zwanger en mijn schoonzusje is zwanger.

IK BEN ER DAG EN NACHT MEE BEZIG :(

15. Noddie

Noddie Bekend lid

12 mei 2010
    695
    0
    0
    't hoge noorden
    Doorverwijzen naar een abortuskliniek, ik kan me daar zooooo geen voorstelling van maken dat er meisjes/vrouwen zijn die dat doen!
    Ik kan begrijpen dat jij je daar zo rot over voelt!

Ik zeg het ook elke maand weer tegen mezelf hoor, maar dan ga ik toch weer dingen voelen enzo.
    Terwijl ik toch ook altijd denk dat het wel een heel groot wonder zou zijn als het wel zo zou zijn na al die tijd.

Maar ja, het houd je bezig he.. Dan doe ik een test en achteraf baal ik alweer van mezelf omdat ik het heb gedaan omdat ie toch negatief is.

Wel fijn dat je hier niet de enige bent die zulke dingen hebt vind ik, thuis ben ik toch alleen met die dingen. Nou op m'n vriend na dan, maar die voelt natuurlijk niet wat ik voel.

Ik heb wel besloten er niet meer met mensen over te praten die doen alsof ze je snappen maar aan het eind van het gesprek toch nog even zeggen, ach, je bent nog jong, komt vanzelf een keer.
    Daar ben ik inmiddels wel zo zat van!

Hebben jullie ook mensen in je omgeving dus zulke dingen zeggen? Of juist mensen die echt met je meeleven en het snappen?

16. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Opzich weet hier bijna iedereen van onze wens, onze vrienden zeggen natuurlijk wel dat ze hopen dat het snel "raak" is enzo. Maar ze zullen je nooit helemaal begrijpen, omdat ze zelf vrij makkelijk zwanger zijn geraakt.

Mijn moeder leeft natuurlijk erg met me mee, maar mijn schoonouders kunnen nogal bot uit doe hoek komen. Zoals toen mijn schoonzusje vertelde dat ze weer zwanger was, toen kreeg ik de opmerking "ja iets sneller he dan bij jullie"
    Of toen ik deze week vertelde dat ik vorige maand misschien een vmk heb gehad "ochja dat is natuurlijk"
    En dan nog een die ik me goed kan herinneren, op kerstavond kregen wij te horen dat de zaaduitslag niet goed was, toen ik met betraande ogen daar binnenkwam moest ik natuurlijk uitleggen wat aan de hand was, de reactie van mijn schoonvader "als iedere man zich al na een jaar laat testen dan zullen er veel mannen met slecht zaad zijn"

Ze bedoelen het misschien niet verkeerd, maar sommige opmerkingen doen wel eens pijn.

Voor de rest leeft hier opzich iedereen mee, maar ze zullen nooit voelen wat ik voel.

xxx

17. Noddie

Noddie Bekend lid

12 mei 2010
    695
    0
    0
    't hoge noorden
    Precies wat je zegt, ze bedoel het misschien niet verkeerd..

Hier in de omgeving veel mensen die er van overtuigd zijn dat als we er wat minder mee bezig zouden zijn het dan vanzelf komt.

Afgelopen sept. had ik die positieve predictor ***test.
    En ja hoor: 'Zie je wel, als je er niet mee bezig bent komt het wel'.
    Toevallig net in een periode dat we er even helemaal zat waren, en toevallig veranderde mijn cyclus, daarom die test gedaan. Ik denk dus nogsteeds vals positief aangezien de dag erna alle testen witter dan wit bleven.

Zulke dingen blijf je altijd houden denk ik. Ik praat er gewoon niet meer over met bepaalde mensen :) scheelt me een hoop ergernis iig!

Fijne avond dames, wij gaan vanavond eventjes over de kermis :).

18. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    Hmmm zie je er komen veel verhalen los hier..

Ik zit eigenlyk ook ergens mee....
    Mijn vriendin is gestopt met de pil omdat ik dat ook was:( (hoezo raar) en ze is dus meteen zwanger...daarom heb ik daar moeite mee..!!
    Iedere beweging,iedere kreun,ieder pijntje alles hoor ik aan...het is zoooo irritant!!

en nikske ooh wat erg dat je zulke opmerkingen krijgt,daar zou ik ook me eigen niet prettig bij voelen *knuff*
    Hier gelukkig nog geen opmerkingen gehad ,maar ik praat er ook niet met 'iedereen'over omdat ik dat gewoon simpelweg niet wil....heb geen zin om iedereen tekst en uitleg te geven...

19. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    @ikhebjelief:

Dat is ook een raar verhaal....stoppen met de pil omdat je vriendin ook gestopt is?

@Nikske: lijkt me heel moeilijk een beroep dat jij doet uitoefenen terwijl je er zelf ook zo erg mee bezig bent!

Ik heb do ochtend een test gedaan. Negatief, maar een uur later kwam ik weer boven om om te kleden en toen stond er ineens een streep. Achteraf heb ik de test wel 5 sec te lang in het potje gehouden, en men zegt dat je na zo'n tijd een test niet meer positief kunt beschouwen.

Ik heb wel op de site van sensitest gekeken en daar zeggen ze dat sensitesten geen indroogstreep hebben.
    Wat kan er dan aan de hand zijn?

Xx

20. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    Ja idd maar het is echt zo...
    Tenminste daar mag ik van uitgaan,ze wist dat ik gestopt was en zei zei tegen mij nee ik voorlopig echt geen kids nee en bla bla bla...
    maar 1 week later vertelde ze dat ze gestopt was met de pil...echt raar toch..

Deel Deze Pagina