Hoi, ik zelf ben nu 29,mijn man is nu 39 en hebben samen 2 prachtige dochters van 7 1/2 mnd en 1 van 5 jaar. Ik was zwanger van alessia toen 24 jaar was,en kreeg haar dat ik net 25 jaar was. Met chiara was ik 28. Het begint nu alweer mij mij er te jeuken en wil graag voor de derde gaan,alleen man lief wilt niet! (te veel dames in huis zegt hij,stel dit weer een dame word dan word hij gek,hihihi)
Mijn vriend zegt altijd: "als ik ooit een dochter krijg en ze heeft dezelfde puppy ogen als jouw, dan heb ik helemaal niets meer te zeggen thuis" hihi
ik ben 26, vorig jaar juni getrouwd, en gaan nu voor ons eerste kindje mn man woont nog in het buitenland.. de pil is in juni de deur uit gedaan, begin morgen met een primolut kuurtje om mn cyclus op gang te brengen en hoop in juli te kunnen klussen...
Daphne, waar woont je man als ik vragen mag?? Is je cyclus zo'n rommel, of nu eenmalig?? Hopenlijk mogen jullie snel zwanger zijn
@Ikhebjelief: Hoe gaat het?? Al ongi of nogsteeds helemaal niks?? Even snel een vraagje aan jullie. Hoe hebben jullie dat pendelen gedaan? Ik heb naar 2 van die meiden een PB gestuurd maar nog niks gehoord, of ben ik nog 'te nieuw' hier voor zoiets??
Volgens mij maakt het niet uit dat je nieuw bent, maar ze krijgen vrij veel aanvragen en kunnen niet alles snel afhandelen. Dus vandaar dat het langer duurt!
Goede morgen dames.. hier net een test gedaan, en negatief...ik baal een beetje...Laat nu de ongi maar door komen,vind het goed geweest deze ronde...42e dag alweer..
Heb je dat vaker dat je zoveel dagen ovetijd bent? Ga je ook nog naar de HA als je niet ongesteld word en de testen negatief blijven? Ik heb sinds vorig jaar sept. nadat ik die positieve test had, ben ik precies 3 weken na de LAATSTE dag van mijn menstuatie, weer ongesteld. Maakt niet uit hoelang mijn menstruatie duurt, 4, 5, 10 dagen, precies 3 weken na de laatste dag. Had altijd rond de 28 dagen, nu zit ik meestal met m'n cyclus in de 30 dagen dus.
ik ben net 21 en ik kan niet wachten op ons eerste kindtje. Dit is ons eerste maand dat we proberen (ben nu iets meer dan een maand getrouwd).
@noddie ik zit pas in de 2e ronde. Vanavond echt hele erge buikpijn gehad ik dacht het zet nu wel door...maar nee! ik wil het nog even aankijken en dan naar de Huisarts... Weltrusten allemaal
@noddie en anderen... ik heb inderdaad vanmorgen getest. En ik ben zwanger. Test streep is nog iets lichter dan de controle streep maar toch echt goed te zien!
@Ikhebjelief: Wat klote zeg, word je ook moe van hoor, laat het nu ook maar doorkomen of niet dan? Gefeliciteerd Marije! Leuk hoor. Snel je banner veranderen!
Is er ook iemand van jullie die fertilityfriend heeft? Vanaf de eerste dag van m'n laatste menstruatie is m'n temperatuur helemaal op hol! Laag, hoog, laag, hoog. Of is dit normaal?
hai ik ben 20 en ik heb vorige week definitief de pil de deur uit gedaan,meer omdat ik pijnlijke borsten miisselijk etc ik had alles wat op een zwangerschap leek te duiden..werd donderdag helaas ongesteld dus door het bijna zwanger zijn door de pil vergeten en te laat in nemen kwam me vriend der achter dat hij der ook al klaar voor is ik heb een relatie van 6jaar dus we vonden het allebij nu wel goed en gaan dus vanaf nu zwanger proberen te worden..weet iemand wat je der allemaal bij moet slikken voor dingen?
Hee, voor jou ook spannend dus, hoop dat je snel zwanger bent . Ik denk dat het belangrijkste foliumzuur is. Voor de rest gewoon gezond en gevarieerd eten, maar ja das logisch, moet je normaal ook haha.
Bah, beetje chaggie vandaag. Denk steeds, morgen bel ik de HA en zeg ik dat ik nu gewoon doorgestuurd wil worden, ik wil helemaal niet meer temperaturen Alsof dat iets opschiet! 2,5 jaar niks en dan zou dat temperaturen dat zeker veranderen . Stomme dokter!