20ers die zwanger willen worden.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door linnie89, 7 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rachell

rachell Actief lid

2 sep 2008
    305
    0
    0
    kapster
    gelderland
    Mijn eerste kindje was niet bepaald gepland .. maar toch reageerde mijn moeder en mijn stiefvader helemaal blij !! Die stonden er ook niet zo raar van te kijken , aangezien ik nogal laks was met de pil slikken haha..
    Mijn schoonouders hadden echt zo iets van.. ooh hoe moeten we dat doen etc.. helemaal paniek .. ( wij hadden nog niet zolang een relatie .. woonde nog niet samen etc... )
    Nu wij voor een tweede gaan.. ( waarschijnlijk ben ik al wel zw, maar wil nog niet doordringen;))
    Mijn ouders zullen wel leuk reageren.. ben bang dat mijn schoonouders weer zoiets hebben van .. te snel etc..

Ik weet trouwens niet wanneer ik het mijn fam zou vertellen ..
    Mijn neefje van 5 weken is 18 jan overleden .. en het voelt heeeel erg dubbel .. ik woon wat verder weg dus je hebt wel genoeg af leiding .. maar mijn fam heeft het er nog wel heel moeilijk mee ..
    Eigenlijk ben je heeel erg blij voor je zelf .. maarjaa je gaat toch een link leggen met mijn neefje .. :S

Pfff

2. Anniej

Anniej Actief lid

19 dec 2007
    265
    1
    16
    @ Rachell, Ja dat is dan een beetje dubbel. Moeilijk zo'n situatie! Hun zijn nog heel erg met dat verdriet bezig, logisch ook! Maarja...jullie zijn natuurlijk erg blij! Lastig hoor...

@ mandii1987, leuk dat je in de kinderopvang werkt! Ik werk ook met kinderen, ben juf! Dus gaat ook dagelijks over kinderen haha
    Ja? Weet je al hoe je het gaat vertellen? Hoe dan? Je maakt me nieuwsgierig:p Ik wil het ook graag origineel gaan vertellen, ook tegen mijn man! Hebben jullie nog leuke ideetjes?:D

@mamsie87, spannend joh! Ik duim voor je!!

3. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland

Hihi ik denk dat ik het mijn schatje niet op ene leuke manier kan vertellen omdat ik hem meteeen wil bellen hahaha... maar indd tips en ideeen daarover zijn zeer welkom!

Ik wil mijn ouders en schoonouders de opa&omabox cadeau geven!
    Lekker origineel en daar hebben ze ook echt iets aan!

4. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    zoo meiden jullie hebben flink gekletst!!

alle nieuwe 20-ers welkom:) gezellig dat jullie mee komen kletsen.

nou ik dacht dat ik mijn ei van het weekend gehad had maar ik denk dat ie nu pas komt!!! dus gisteren nog maar eens flink geklust in de hoop dat het raak is!

mij ouders weten ook van niks, al zal mijn moeder er niet van opkijken aangezien ze weet dat ik graag kinderen wil en mn vriend al 28 is:p ze begint er ook elke keer weer over haah.
    mijn schoonouders hebben niets door dat weet ik zeker!!
    ik heb het maar aan 1 iemand verteld die ik echt door en door vertrouw, zodat ik toch mijn verhaal kwijt kan ergens en dat vind ik wel fijn!

mandy, hoe wil je het gaan vertellen dan?? ik ben der ook over aan het nadenken maar ik kan echt niets verzinnen.

5. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    @ Naomi: Cadeau's, altijd moeilijk.. Misschien een mooie foto van jullie op canvas? Kan je laten doen bij de Hema ofzo.

Ik hoef niet meer te testen, ben vannacht ongi geworden. Balen, maar het was pas de eerste ronde! Dus op naar de tweede haha!

Mijn ouders weten ook van niets, maar mn moeder maakt wel vaak opmerkingen dat ze voor haar 50ste oma wilt worden, ze is nu bijna 49.. Mijn vader zal iets minder blij zijn als hij het hoort, maar dan vooral omdat hij bang is dat ik met school stop. Maar als het er is, en waarschijnlijk al eerder, zal hij er dolblij mee zijn. Hij namenlijk gek op kinderen, en waarom dan niet op het kind van zijn kind;).

6. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    mandy, ik zie het hierboven al haha.
    wel leuk!!! ik denk dat ik de test in pak voor mn vriend (als ik het al niet gezegd heb ;)

7. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    stephanie, balen joh dat je ongi geworden bent maar ach 2e ronde nieuwe kansen ;)

nee ik wil 5 kleine kado's dus die foto is geen optie, vorig jaar heb ik van hem een foto op canvas gehad met een foto van mij en onze hond:)

8. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Naomi: Ja, dat zal wel gaaf zijn, een mooie test, zal dan die van Clear Blue doen, dan is het meteen duidelijk dat hij papa wordt! Speentjes met I love papa zijn ook leuk!

9. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    jah inderdaad die zijn ook heel leuk!!! ja ik zou wel die test van cb doen, die andere snappen ze waarschijnlijk toch niet:p moet je het allemaal weer uit gaan leggen en dat maakt het minder leuk!

ik denk dat ik moeite zal hebben met het voor me houden, ik denk dat ik hem gelijk in zijn armen vlieg en huilend het goede nieuws vertel haha

10. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie

hoe oud ben je dan
    wan tik ben 19 .. en mijn vriend 31
    en mijn moeder vindt het helemaal geweldig.!
    en ook helemaal niet erg
    aangezien ik gewoon alle sheb
    goeie vriend
    huis.

11. EsDa

EsDa Actief lid

26 nov 2008
    123
    0
    16
    Zuid-Holland
    #151 EsDa, 9 feb 2010
    Laatst bewerkt: 9 feb 2010
    Ik was even een paar dag en niet op de pc en er staan al heel veel berichtjes hier!
    leuk hoor om dat allemaal te lezen, van meiden ook in de 20 :)
    Ik heb 15 Feb mijn NOD, en moet 16 Feb naar de gyn.
    Ik heb zo'n last van buikkrampen niet normaal. volgens vriendlief worden mijn boobs ook voller :p
    Hopen dat het een goed teken is.

succes jullie allemaal

12. MamavanJayden

MamavanJayden Actief lid

13 feb 2008
    251
    1
    18
    Hoi meiden,

Ik ben Lesley en ben 23 jaar en mijn vriend is 30. Waarschijnlijk slik ik morgen mijn laatste pil en willen we voor een 2de gaan! Ik knijp hem wel een beetje. Ik heb jarenlang getwijfeld of ik nog wel een kindje wilde, maar ik ben er nu toch wel over uit. Even denken, wat willen jullie nog meer weten? Mijn zoontje wordt in april 5 en zit dus al bijna een jaar op de basisschool. Hij wil ook heel graag een broertje of zusje. Dus ik hoop dat het snel lukt!

Groetjes Lesley

13. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.295
    113
    Nederland
    @ Mandii,

Wat leuk, dat je in de kinderopvang werkt! Ik ook, alleen niet op KDV maar op een BSO. Werk je allang in de kinderopvang?

14. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.295
    113
    Nederland
    Welkom Lesley!!

15. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    @g89: Ik werk op beide, mijn werk bied een combi aan. Echt ideaal!
    ma, di en do middag werk ik steeds 3 uurtjes per dag op een bso en de vrijdag werk ik op een kdv 9.00uurtjes. Ik heb nu zo´n 2 jaar mijn diploma en heb hiervoor de bbl opleiding gedaan. JIJ?

16. MamavanJayden

MamavanJayden Actief lid

13 feb 2008
    251
    1
    18
    Bij mij zijn wel een aantal vriendinnen op de hoogte. Ik kan dat niet voor me houden en 1 vriendin wil ook stoppen met de pil dus we praten er veel over. Mijn moeder weet ook dat ik ga stoppen, want ik had toch even haar visie nodig hoor hihi ;)

Voor de rest denken mijn schoonouders dat wij pas in het najaar willen gaan beginnen. En een hoop mensen verwachten het ook niet meer van ons, aangezien Jayden al bijna 5 is. Des te leuker is het om ze straks te shockeren :$ !

17. MamavanJayden

MamavanJayden Actief lid

13 feb 2008
    251
    1
    18
    Leuk hoor dat jullie met kids werken. Hierdoor weet je al een beetje waar je aan begint ;)

18. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Dat is indd wel een voordeel, alleen denk ik wel dat het met je eigen kindje toch anders is. Er zit een heel ander gevoel bij denk ik. (dit zeggen mijn collega's die al mama zijn.) En van de eerste 3 maanden weten wij ook erg weinig hihi....

19. EsDa

EsDa Actief lid

26 nov 2008
    123
    0
    16
    Zuid-Holland
    Ik werk zelf ook op een KDV.
    ben sinds juli klaar met school en ben nu de ene week 3 dagen en de andere week 4 dagen aan het werk!
    Ik heb het erg naar mijn zin maar merk nu wel dat ik een eigen kindje wil :)
    Is toch anders als je een kind verzorgt van een ander.

20. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Word steeds gezelliger hier :)

Zal ik ook even wat over mijn werk vertellen.. Werk nu met ouderen, hiervoor heb ik in de kraamzorg gewerkt. En wacht op het antwoord op mijn sollicitatie bij een KDV !

Deel Deze Pagina