Hoi meid, helaas geen ervaring hiermee maar misschien krijg je eerder antwoord in het ovulatie en zwangerschapstesten forum! Succes
Ook geen ervaring met ovu testen. Doe tempen maar zelfs dat snap ik niet helemaal haha... Dat lijf zit ook zo raar in elkaar...
Hee dames, Bedankt voor jullie antwoorden! Ik denk zelf dat die test niet klopte, had voor de zekerheid 's avonds ook nog 1 gedaan en daar was niks op te zien. Op FF staat nu ook dat ik waarschijnlijk cd13 m'n ei heb gehad, dus klopt wel met m'n eigen gevoel en de ovutesten .
@ Noddie: Ik denk zelf ook dat de test niet helemaal klopte, maar dit zou vreemd zijn!! Wat jij zegt: dat je geen 2 eisprongen kunt hebben klopt niet helemaal. Er worden toch ook 2eiige tweelingen geboren, dus dan heb je 2 eisprongen nodig Een tweedeeisprong vind vaak plaats op dezelfde dag als de eerste of 1-2 dagen erna!! xxx
Nikske, dat kan natuurlijk ook. Denk niet dat dit het geval was hoor, zal wel leuk zijn natuurlijk, hopen dan dat 1 van de 2 raak was . Maar denk dat ik dan 3 uur later ook nog wel iets op de test had moeten zien en die test was gewoon wit, dus zal wel gewoon een foutje zijn geweest.
Hoi dames,hier weer een berichtje!! Ovu testen daar word ik knettergek van.. Maar mijn tep lijstje is ook raar... vandaag dag 51...pfff zetnu maar door
Ikhebjelief, vroeg me al af waar je was! Nogsteeds niks dus.. Jeetje wat vervelend zeg! Nog wel getest of ook niet?
Hoi hoi, Ik ben 27 en mijn vriend is 31 en wij gaan ook voor ons eerste kindje! We hadden eigenlijk afgesproken dat we pas na de vakantie "actief" zouden beginnen... Maar als je eenmaal het besluit hebt genomen dat je samen een kindje wilt... Is het moeilijk wachten! Tenminste dat vind ik! Ik heb 11 jaar de pil geslikt, Marvelon. En ben ondertussen al 2x ongesteld geworden, netjes op dag 28. Daar ben ik op zich al erg blij mee! Alleen de afgelopen cyclus had een apart gevoel. Had last van allerlei "kwaaltjes" (als je het zo mag noemen), dus was met m'n hoofd al in de wolken en dacht zwanger te zijn! Maar helaas dat mocht niet zo zijn, ben vrijdag weer ongesteld geworden... Dus op naar ronde 3 en hopen op een wondertje!
@noddie, ja zeker heb ik getest, maar negatief...ik voel ook niets.. maarja van de week toch ff plasje weg brengen moet je mijn temp lijstje trouwens eens zien.. Zo gek toch? http://www.brabbelt.nl/gd_images/cycluskaart/29512/1270245600.png
Nog even een vraagje..! Wanneer zouden jullie naar de dokter gaan? Bedoel 51 dagen is best lang toch??
Ik vind 51 dagen wel erg lang ja, ik zou toch eens bellen als ik jou was! Je temp lijstje is erg schommelend ja, mijne ook wel maar ik ga tot 36,7 max.. Lastig zeg!!!
Mijn temp was afgelopen week ook zo'n zootje, schommelde van 36.6 tot 37.15.. Nu afgelopen 3 dagen blijft ie op 37.15 dus heb m'n ei gehad wanneer ik em heb gevoeld. Ik zou gewoon je dokter bellen hoor! Dit schiet niet op zo.
@ Noddie: ik denk inderdaad dat jouw ovu-test een "foutje"was als hij na 3 uur weer totaal nega was. *duimen duimen duimen* @ Ikhebjelief: wat vervelend meis dat je even zo in de war bent. Van tempen heb ik opzich niet veel verstand. Wat ik wel weet is dat je ongi opgewekt kan worden, maar omdat jij pas in ronde 2 na je pilstop zit, kan het zijn dat je huisarts zegt dat je eerst 2 maanden moet wachten of je ongi vanzelf komt. Een vrouwenlichaam kan HEEL VEEL last hebben van ontpillen!! Maar misschien morgen gewoon even bellen?? @ Debstertjuh: WELKOM gezellig dat je mee komt kletsen. Update over mij : niet veel speciaals aan de hand hier, wij hebben van dag 7 t/m dag 17 om de dag geklust. Een ei hebben we dus niet kunnen missen. Ik begin een beetje nerveus te worden voor onze laatste 2 onderzoeken in het ziekenhuis, want daarna word de knoop doorgehakt. Dat vind ik toch wel moeilijker dan ik dacht!!! Nou hier verder 1 weekje vakantie, morgen vertrekken we voor een paar daagjes naar Zeeland. Even lekker samen bijkomen van alles
Nikske, eventjes lekker bijkomen dus Heel veel plezier en lekker verstand op nul! Ikhebjelief, morgen gewoon de dokter even bellen, nee heb je, ja kun je krijgen toch? Gewoon doen! Misschien dat de lichaamstemp ook wel zo schommelt omdat het weer ook veranderd? Ik weet niet of dat kan hoor. Die van mij zit de afgelopen 4 dagen netjes op 37.15 dus wel lekker stabiel nu eindelijk
Ik meld mij ook aan! Ik ben 20 jaar oud! Ik woon samen met mijn vriend, hij is 25 jaar oud! Ik ben in feb gestopt met de prikpil. Nu zit ik in ronde twee. Ik denk dat ik gisteren mijn ei heb gehad, dus ik ben benieuwd! Verder ben ik militair en ontzettend gelukkig!
even over die 51 dagen, ik las ergens dat de ha pas wat gaat doen als het langer dan 4 maanden echt uitblijft, dat is dus 120 dagen !!! hier in afwachting van het vriendje die een weekendje weg is. nog 1,5 week tot de controle echo, dan weten we eindelijk meer. heb helaas naar erover zitten dromen, het houd me toch meer bezig dan ik zou willen. had gedroomd dat ze weer een lege vruchtzak zouden zien... Vond dat zo naar die eerste keer op de echo, bah. bij de controle echo voor de curettage hadden ze daarom het beeld weggedraaid. sinds dien geen echo's meer gehad, dus vind het echt heel spannend... opties die er zijn voor de echo op 2 juni; lege baarmoeder, klaar om weer de volgende ronde in te gaan of een nieuwe zwangerschap. pfff spannend zeg!
Hallo dames mag met julie mee kletsen?? Ik ben 21 en mijn vriend is 42 en wij zijn nu ronde 7 ingegaan! Liefs
Ik ben 28, mijn man 38 en wij zijn inmiddels 3 jaar bezig, ik denk zo'n 25 à 30 rondes. Niet precies bijgehouden...
Hey Dames Ik zit te denken om nog eventjes af te wachten (puur op hoop dat me eigen lichaam het zelf gaat doen ) Ze kunnen idd opwekken,dat gaat gebeuren bij iemand die ik ken. Ik vind het nog een beetje eng om naar de HA te gaan...pff zweet breekt me nu al uit (natuurlijk ook door de hitte hihi)