Hoi hoi! Bedoel je dat ze je ongesteldheid opwekken of ben ik nu echt half wakker?? Ik hoop dat je lichaam het snel zelf gaat doen meid! Liefs
Bah heb geen zin iets te doen. klussen heb ik afgeschaft. Nergens meer zin in alleen zin in eten van lekkere dingen (ijs, kibbeling enz) Zo even de was buiten op hangen en lekker van het zonnetje genieten.
Ik voel alweer vanalles . Af en toe alweer krampjes in m'n buik en soort van spierpijn ofzo in m'n rechter zij.. Verdorie nog 13 dagen tot m'n NOD en nu loop ik mezelf alweer gek te maken... Had mezelf zooo beloofd dat niet te doen deze keer.. Word er alweer knettergek van! Sorry moest het effe kwijt.
@Noddie, begrijp precies hoe je je voelt... Ik heb het mij deze maand ook voorgenomen maar vraag me af wat er van terecht gaat komen.... Heeel veel suc6 en vergeet niet al je belevenissen te melden op het forum dan kunnen we je de aankomende 13 dagen supporten! Gr. Linda
Pfff, echt verschrikkelijk. Kan ik zo boos worden op mezelf he! Is het nou zo moeilijk om me even een beetje in te houden?? Maar ja, vraag me toch af of ik mezelf het aanpraat, ik bedoel, kan mezelf toch geen buikkramp aanpraten? Of wel...? Maar voel me sowieso niet zo lekker vandaag, koppijn die niet overgaat, misselijk..bah. Hoop dat 't morgen beter is. Zal jullie op de hoogte houden hoor met m'n gezeur, hahahaha. Kan het hier in ieder geval vertellen zonder raar aangekeken te worden. Misschien kijken jullie wel raar en denken dat ik dom ben maar dat zie ik toch niet hihi. (dit was mijn 100ste bericht, wat 'n kletskous zeg, zo snel al )
Hey Nikske89 mijn man woont nog in Tunesie ja mijn cyclus is een rommeltje nog steeds sinds ik met de pil gestopt ben moest eigenlijk een jaar wachten om mn lichaam de kans te geven het zelf weer op te pakken maar ben eerder gegaan en heb een primolut kuurtje gehad en hoop dat mijn lichaam nu de cyclus zelf weer oppakt...
Klinkt echt zo bekend om van alles wat je voelt een heel groot issue te maken... Ik heb dat echt enorm op dit moment. En waar ik nu ook last van heb is dat ik echt ontzettend moe ben en nergens fut voor heb!!! We hebben de afgelopen dagen flink geklust en ik kijk er naar uit om me voor de eerste keer te testen. Echt super spannend .. het zou toch maar zo zijn in 1 keer (hoop)
Ik ben ook niet vooruit te branden. Heb de hele dag op mijn kont gezeten Straks nog even afwassen. Ik zit helemaal onder de pukkels, moe en buikpijntjes. Tsja ontpillen is niet leuk.
Ik ben een beetje in de war!! wie heeft er raad !? normaal is mijn cyclus enorm regelmatig. maar nu werd ik 2 dagen na mijn ongi weer ongi.? moet je dan vanaf zeg maar de 1ste of de 2e keer dat je menstrueert rekenen, wanneer je vruchtbaarste dag ongeveer is ?
Ontpillen...pfffff... inderdaad ik ook moe en onder de pukkels.! Maar ik blijf gelukkig nog super veel zin hebben om te klussen . @Miepsien was de 2e keer ongi dan een lange periode of kort?
@Noddie gefeliciteerd met je jubileum (100 berichten) Voel je je vandaag alweer wat beter? @Maregmo, idd spannend ik zal voor je duimen! Ik zit nog tig dagen voor mijn eisprong en bijna een maand voor NOD, daar wordt je eigenlijk wel heeeeel relaxed van hihi.. Gr. Linda
Gaat iets beter vandaag . Heb het alleen bloody hot en zweet me de pleuris..nog erg last van m'n nek en licht hoofdpijn. Gisteravond een buikpijn gehad, niet normaal! Gewoon echt steken en kramp, net alsof je moet poepen ofzo Maar dat moest ik dus niet, haha. Volgens mannetje voelde ik ook erg warm aan maar had verder geen verhoging ofzo..dus jaa, gewoon een klotedagje gehad denk ik. Gisteren werd ik dus ook ingewerkt bij nieuwe baan, ik vond het echt 10 keer niks, misschien dat ik me daarom ook zo klote voelde, maar ja, werd er al wel mee wakker gisterochtend dus misschien ook wel een dagje gewoon ziek geweest. Ach, het is gelukkig voor de helft over dus me druk maken en af vragen wat het was is ook niet meer nodig denk ik praat mezelf alleen maar gek dan. Hoe is het met jullie verder? Ikhebjelief..al meer nieuws? Ongesteld..iets anders??
Hoelang was je de eerste keer ongi? Heb nu zelf 2 maanden achter elkaar dat ik 2 dagen ongi ben, dagje niks en dan komt het weer terug. Ben dan ook echt 8 tot 10 dagen echt ongesteld.
wat een troosteloos weer buiten. Alweer niet vooruit te branden. Veel last van witvloed en moe. Gisteren weer moeite gehad met de gravitamon. Jeetje, ze mogen die dingen ook kleiner verkopen. Mijn buik voelt wel goed, geen krampen enz.
hallo lieve meiden, ik ben 20 jaar,, en m`n vriend is 34 we zijn beide bijna jarig, en willen heel graag een kindje we zijn nu met ronde 6 bezig en het wil niet lukken 10 maart hebben we een vmk gehad. ik ben in staat en bel de dokter want ik ben al wel een jaar van de pil af, dus ontpild ben ik echt al wel . voel me nu aardig onzekeker over alles. liefs kat
Hee Katriena, Zou gewoon je dokter bellen hoor als je dat graag wilt! Misschien kan hij/zij je ook wat gerust stellen
bah ik erger me zo erg aan mijn moeder. Heb het helemaal gehad met haar. Alles moet om haar draaien, springen enz. :x
Wat vervelend voor je! Niks van aantrekken is ook zo makkelijk gezegt dan he? Ik ben er zat van dat ik me zo ziek voel
ik woon ook nog in hetzelfde dorp. liefste ging ik vandaag me nog in laten schrijven voor een andere woning, terwijl we misschien volgend jaar willen gaan kijken voor een huis te kopen. Bah, mijn man is tuinman en ze wou perse de tuin klaar hebben voor haar verjaardag, dus heeft ie alles laten vallen en 3 weekenden bij haar in de tuin gewerkt. Daar heeft ie geld voor gekregen. Dus nu is alleen de vijverrand nog die gedaan moet worden. Vanaf het begin van het jaar is oma het vragen voor haar tuin te doen. Ze is 83 jaar,dat is toch geen probleem. Nu is het zo dat mijn hubbie nog de tuin van zijn zus moet doen,dat staat gepland in zijn vakantie, dus weer een week de sjit op. En nu zaterdag wou hij naar zijn oma gaan, dus mijn ma meteen van: Mijn tuin moet wel klaar zijn voordat hij naar zijn zus gaat.:x Fijne is ook nog dat onze tuin overhoop ligt en die ook nog klaar moet zijn voor dat hij vakantie krijgt. want in het eerste weekend (van vakantie) vieren we onze verjaardagen en trouwdag. Ik trek dit niet meer, voel me nu al zo ellendig en kan gewoon in huilen uitbarsten.