Dan zou ik er gewoon wat van zeggen als ik jou was. Als je moet huilen, gewoon doen, kan erg opluchten hoor! Of even lekker je frustraties eruit schreeuwen!!
weet je waar ik zo bang voor ben,, die huisarts van mij is zo`n "super"dokter die dan zegt als het over een half jaar nog niks is dan kom maar terug.. ik kan totaal niet met ghem overweg,, heel zelden is die echt normaal tegen me,, maar 9 van de tien keer moet ik volhouden en terug komen,, bij bv hoofdpijn gekneuste enkell enz enz en nu ben ik dus bang dat als ik morgen bel dat hij zegt hou het nog eventjes vol. liefs kat
Zo'n dokter heb ik ook...fijn he?!?! Ze heeft me nu zelfs weg gestuurd terwijl we al 3 jaar bezig zijn, moet nog even 3 maandjes temperaturen. Laat me de volgende keer dus echt niet meer weg sturen! Misschien moet je maar gewoon blijven volhouden wat je wilt en wat je voelt en zeggen dat je hulp of iets dergelijks wil! Succes!
hoi meiden. ik wil mij hier graag ook aanmelden ik ben 20 en mijn vriend 30 we zijn nu vanaf september 2009 bezig met zwanger raken. in september 2009 ben ik ook zwanger geraakt maar helaas werd dit een miskraam met 6 weken. in januari 2010 werd ik weer zwanger maar dit werd helaas weer een miskraam met 9 weken. hiervoor ben ik ook gecurreteerd. ik had altijd een stabiele cyclus van 28 dagen. door de curretage is deze anders geworden want ik had gisteren en vandaag een positieve ovu test en dat zou betekenen dat ik deze maand een cyclus heb van 35. nu hopen we natuurlijk dat we deze maand weer in blijde verwachting zijn
Hi Jen, Leuk dat je hier ook meekletst! Volgens mij heb ik net gereageerd op jou topic over clear blue
Ik zat net weer te googelen op symptomen van een innesteling..Heel fout, ik weet het. Ik lag weer dubbel van 't lachen hier, m'n hond zit me ook aan te kijken alsof ik niet helemaal okee ben . Maar waar lach ik nou om, hahaha.. Kom dus vaak sites tegen over zwanger worden en zwanger zijn en dan ook een forum, maar dan heb je dus mensen die hun banner niet weg halen of aanpassen. Dan zijn ze 250 weken zwanger!! Hahaha, ik ben nu 250 weken zwanger, 208 weken overtijd.. Sorry moest het even kwijt
Hey Dames, Ik sta weer voor een raadsel! Vier dagen na mijn ei heb ik vandaag weer bloedverlies! Ik heb last van mijn tepels en ongi krampjes zit op dat 16 van mijn cyclus! Ik weet niet hoelang mijn cyclus is!
Hee, Ik zit nu op dag 20 van m'n cyclus, heb ook al 3 dagen last van ongikrampjes en steekjes.. Geen bloedverlies trouwens.. Geen idee wat het is hoor, lijkt ook steeds eerder te beginnen elke maand..Heel vervelend in ieder geval!
Ik ben Linda kom uit het gezellige brabant en ben 23 jaar. Heb een hele lieve vriend van 31 jaar, we hebben nu 7 jaar met elkaar en wonen bijna 3 jaar samen. Heb echt het gevoel dat bij mij de oerdrift om mama te worden begint te werken, en mijn vriend vind het nog een beetje een enge stap. Ik kan aan niks anders meer denken dan aan hoe het zou zijn om zwanger te zijn. Het gewoon zin hebben in de eerste zwangerschapskwaaltjes, de echo's en het voelen schoppen van de baby in de buik. Maar ook hoe mijn vriend de baby vast zou houden, verzorgen en gewoon lekker een gezinnetje te zijn wandelen in het park door de stad gewoon lekker genieten met z'n 3tjes! hihi draaf behoorlijk door Maar we gaan dit jaar wel beginnen!
Hallo meiden, Vanmorgen een testjes gedaan en hierop kwam een 2e streepje, hij is nog niet zo donker maar wel goed te zien met de blote oog. Dus hoop dat het zo is, morgen nog maar een testje doen Liefs Marjolein
mehh het wachten duurt te lang, heb een gevoel of ik een blok in buik heb, zwaar gevoel. @Marjolein...spannend, een positest in handen te hebben.
@Marjolein en...... ben je er al zeker van? Zo nog maar 8 dagen voordat ik mag testen... echt super spannend om de eerste keer te testen. Ik ga er natuurlijk van uit dat het niets is, maar toch blijft het leuk
Ik heb inmiddels al 3 testen gedaan (kon toch niet wachten) en op alle 3 komt toch echt een streepje te voorschijn. Het is nu ook duidelijk met de blote oog te zien. dus moet er maar aan geloven denk. Het vreemde is dat ik totaal me niet anders heb gevoeld alleen een beetje moe maar ben de afgelopen dagen vrij laat naar bed gegaan. Ben wel super blij en ik hoop echt dat deze kleine hummel blijft plakken? Liefs
Ik heb echt een dringende vraag! Ik zit nu op dag 16 van mijn cyclus. Ik weet niet hoelang mijn cyclus is omdat ik gestopt ben met de pil. Dit is mijn tweede ronde. Ik schrijf elke dag op hoe mijn afscheiding ect is, zodat ik mijn lichaam beter kan leren kennen! vanaf dag 11 van mijn cyclus had ik al waterige afscheiding. Dag 13 slijm en dag 14 slijm met helder bloed(dat zou mijn ei kunnen zijn)en ontzettend pijn aan mijn borsten, mijn tepels gloeide helemaal.! Dag 15 weinig tot geen witte afscheiding! Vandaag dag 16 Slijm met bruin bloed verlies! Iemand een verklaring hiervoor? Ik snap er niks meer van! Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen! Liefs!