20ers die zwanger willen worden.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door linnie89, 7 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. familievdlaan

familievdlaan Bekend lid

9 apr 2010
    609
    0
    0
    Mama zijn
    Zuid holland
    ik denk volgende week donderdag of vrijdag zo'n beetje......
    Zou jij dat ook doen of langer wachten???

2. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Ja ik heb al een keer een mk gehad na 6 weken, ben dus heel voorzihtig ( kwam trouwens door een operatie aan mijn blinde darm) maar ik zou wachten todat ik een paar dagen over tijd was en echt symptomen heb, maar ja misschien is dat wel makkelijk praten van mij haha, ben na mijn mk niet emer ongesteld georden weet dus neit goed hoe nieuwsgierig ik dan ben. haha. Kan me voorstellen in jou situatie dat je dat zo snel mogelijk wilt weten. Maar ik probeer altijd teleurstellingen te voorkomen. Je hoort ook dat men voor hun nod positief testen en dan toch ongesteld worden. Dat is best een klap.
    Maar je moet doen waar jij je goed bij voelt ;) Komt vast wel goed allemaal.

3. nijnonijntje

Wie zegt dat 28 oud is? Vind ik niet hoor. Welkom hier trouwens ;)
    Ik ben 26 en mijn hubby 29. Wij gaan ook vooronze eerste broekpoeper en zijn in januari gestopt met de pil. In de tweede maand was ik zwanger, maar heb helaas na 6 weken een miskraam gehad. Nu ben ik nog steeds op een ongesteldheid aan het wachten die ik na mijn mk niet meer heb gehad. Ja het is wat. ;)

4. familievdlaan

familievdlaan Bekend lid

9 apr 2010
    609
    0
    0
    Mama zijn
    Zuid holland
    Ja dan snap ik dat je dan wel heel voorzichtig bent. Hoor het wel vaker dat je na een operatie niet snel ongi wordt, heeft een nicht van me ook gehad, dr ongesteldheid is 6 maanden toen weggebleven....

Ja ik wil niet voor me NOD gaan testen, dan kan het vies tegenvallen als je posi test en toch ongi word wil pas na me nod gaan testen, kijk wel even aan hoe ik me dan voel en wanneer ik het ook aandurf haha

5. nijnonijntje

6 maanden?? hebben ze het toen niet opgewekt dan? Bij mij gaan ze dat wel doen na 3 maanden. Dat betekent dat ik dan nog ongeveer3-4 weken heb. Maar hoop dat ik voor die tijd uit mezelf ongesteld wordt. Dat lijkt me beter dan medicijnen. Maar als het niet lukt ben ik wel blij dat ze het opwekken. Niet ongesteld worden is zo'n rotgevoel in je buik.

6. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Ik heb deze klachten elke maand, vanag 8 dagen na mijn ei tot aan mijn ongi. Natuurlijk hoop ik voor jou dat het een zwangerschap is, en als jullie goed geklust hebben zit die kans er dik in ;)

7. familievdlaan

familievdlaan Bekend lid

9 apr 2010
    609
    0
    0
    Mama zijn
    Zuid holland
    @nijnonijntje
    Nee hebben ze niet opgewekt, maar dat staat wel bekend, er is een stukje darm uitgehaald door ziekte van Crohn (heb ik ook trouwens) maar ja nu is ze wel weer gewoon ongi dus dat scheelt.

@Nilske89
    Ik ben wel nuchter hoor, heb zelf zoiets van wordt gewoon ongi en dan is het niet zo'n terleurstelling als ik nu echt ga zitten hopen op zwanger zijn.... En als ik wel zwanger ben ben ik natuurlijk helemaal :D
    We hebben wel goed geklust. (sorry voor de detail hoe ik heb beschrijf) vorige week maandag had ik echt dik helder slijm wat er zo uit hing haha, dus gelijk geklust die avond, nu even afwachten tot volgende week, ga denk vrijdag op zijn vroegst testen en anders miss pas die maandag of dinsdag maar ja hopen dan dat ik dan volhou

8. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    He dames!
    Sorry ik heb niet echt terug gelezen
    wil alleen ff melden dat ik waarschijnlijk ongi ben!!!!!!
    Het bruinverlies en de vorige keer zette het ook door!!
    duim aub voor me!!

9. Eefteling

Eefteling Niet meer actief

#1709 Eefteling, 1 jun 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 jun 2010
    A brand new day! pff, gisteren en vandaag moe en ook nog eens misselijk ook wat steekjes in het midden van mijn buik onderin! ik benieuwd wat dat is! ik wil zo graag naar mijn bedje, ik moet vandaag naar de bedrijfs arts, dus dat zit er niet in! ongesteldheid gelukkig over, dan hoop ik dat ik nu een wat langere cyclus heb! succes allemaal vandaag!

10. JoHe

JoHe Niet meer actief

vanmorgen een test gedaan en niks te zien.
    nou maar wachten tot volgende week.

11. Penguin

Penguin Actief lid

9 apr 2010
    495
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik ben ook een paar dagen niet op ZP geweest, wel ffies rustig..
    @Alle zwangeren van harte gefeliciteerd en Johe nog gefeliciteerd met je verjaardag!

Succes allemaal! Dat juni maar een mooie maand mag worden!

Gr. Linda

12. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    ik ben even een lang weekend weg geweest, lekker hoor! Maar wel een hoop gemist lees ik. Al nieuwe zwangeren??
    Morgen is het eindelijk 2 juni, dan heb ik de controle echo na de curettage, waarop misschien weer een nieuwe zwangerschap te zien is. Op dit moment weet ik even helemaal niet wat ik kan verwachten, dus ik ga er maar zonder verwachtingen naar toe. heb ook wel symptomen, maar anderen weer niet, dus tja...

13. Jacqi

Jacqi Nieuw lid

19 mei 2010
    3
    0
    0
    Hallo,

Ik ben hier nieuw. Ik word in aug 22 jaar, en mijn vriend in juni 26.

Ik ben na me ongesteldheid in april gestopt met de pil.

Ik heb verder geeeeen idee wanneer ik weer ongesteld word, of me eisprong is. Ik heb wel een agenda waar ik alles inschrijf. Vind ik makkelijk voor mezelf :D

Maar ik heb wel wat kwaaltjes. Opgezette buik, misselijk, duizelig, steekjes, wat gerommel. Ik ben benieuwd wat dit allemaal betekend.

Toen ik nog de pil gebruikte vond ik altijd dat ik zo snel weer ongesteld was hahaha, nu lijkt het echt een eeuwigheid te duren.

Ik wacht denk nog een week af ( als het me lukt ) om een test te doen..

14. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Oww nee :( Mijn duimen draaien!!

xx

15. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Heb je alweer een posi test in handen gehad dan? (die nieuwe zwangerschap bedoel ik dan)

Hopenlijk ziet morgen er alles goed uit! Ik zal aan je denken.

16. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Als je de eerste dag van je ongi als dag 1 rekent, dan zou je op dag 30 eens voorzichtig een testje kunnen wagen! Als deze nega is, niet schrikken want het kan goed zijn dat je moet ontpillen!

Ik was meteen de eerste 3 cyclussen na mijn pil 30 dagen, daarna begon het te verschillen. Nu heb ik steeds een cyclus tussen de 28 & 34 dagen.

Succes in deze spannende tijd die jullie tegenmoet gaan, en welkom in het topic :)

17. Jacqi

Jacqi Nieuw lid

19 mei 2010
    3
    0
    0

Jaaa ik ga daar ook wel van uit eigenlijk. Ik vind het allemaal reuze spannend! Vooral omdat je het gewoon niet weet of het in 1x raak is of dat het gewoon even duurt..

Ik wacht het wel af *zucht* ;)

18. Romana

Romana Actief lid

1 jun 2010
    443
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik kom me even voorstellen. Ik ben Romana, ben 23 jaar en heb al een zoontje van 4 jaar.

14 mei ben ik gestopt met de pil.... Had hm daarvoor nog 8 dagen ingenomen. Maar manlief en ik wilden toch niet meer wachten dus ben impulsief eerder gestopt. Ben nu aan het wachten tot ik ongesteld wordt. Heb allerlei klachten die zowel kunnen duiden op een zwangerschap als op ontpillen.
    Heb gisteren een test gedaan, deze was negatief.
    Dus nu 'rustig' wachten tot ik mijn eerste echte ongesteldheid krijg.

Bij mijn zoontje werd ik onverwachts zwanger. Na 1x pil vergeten dus het bewust zwanger worden is nieuw voor mij :)

Wens jullie allemaal veel geluk in de babyliefde :)

19. Debski

Debski Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.502
    0
    0
    Koerier
    Maastricht
    He ik heb hetzelfde als jou, mijn zoontje is nu 3,5 en bij hem was ik ook "per ongeluk" zwanger. Nu gaan we ook bewust voor de 2e, het is zo anders he. Aan de ene kant is het leuk omdat je het nu bewust wilt en aan de andere kant word ik het wachten nu al snel beu ;)

Ik wens je in ieder geval veel succes met zwanger worden, dat het maar snel raak mag zijn!

20. Romana

Romana Actief lid

1 jun 2010
    443
    0
    0
    Hai Debski,
    Leuk dat jullie nu ook bewust voor een tweede gaan.
    Vind het ook spannend, het is toch anders, nu kijk je er naar uit, en toen was het oepsss.... haha

Hoe ging het bij jou na het stoppen van de pil? kwaaltjes???
    Eigelijk is het voor mijn gevoel net of ik voor het eerst zwanger ga worden, omdat ik me nooit verdiept had in eisprongen, cyclussen en kwaaltjes..... maar ik ben helemaal bij ;)
    Nu mijn lichaam nog

Deel Deze Pagina