He meid nee ik heb niet echt kwaaltjes gehad, ik moet zeggen ik voel me echt een stuk beter nu ik die hormonen niet meer slik. Ik ben veel happyer en voel me echt weer goed. Ik ben ook nooit eerder met mijn cyclus bezig geweest, nu ben ik er misschien wel teveel mee bezig... ik hoop gewoon dat we snel weer zwanger zijn, er zijn zoveel mensen om ons heen zwanger dat ik er gewoon jaloers van wordt! haha
hoi hoi zou ik hier ook mogen komen kletsen ben melissa en ben 21 jaar ben dalijk in augustus samen met mijn vriend al een jaar bezig om een kelintje te krijgen
Dank je heb een beetje zitten rond te neuzen hihi,.. en heb een vraagje ik en mijn vriend zijn nu dalijk in augustus een jaar bezig om een klein wereldwondertje te krijgen, hoe kan ik de kans op een zwangerschap vergroten, ik temperatuur me al iedere dag, en houd dat bij op zo'n site, ben al een stuk gezonder gaan eten en heb eindelijk na 3 jaar tijd regelmaat in mijn slaap gekregen hihi iemand nog tips of opmerkingen dat ik mijn zwangerschap kan versnellen( of tewel de kans groter maakt op een zwangerschap) thanks alvast
ja ik weet het ook niet precies, maar ik zal je vertellen wat ik doe. Veel fruit en groente eten. Foliumzuur slikken. Of de pillen "zwanger worden"van de etos. Regelmatig eten. Goed slapen. Regelmatig vrijen natuurlijk. Na het vrijfen 10-15 minuten blijven liggen. Ovulatietesten gebruiken. Geen alcohol rauw vlees, rauwe kazen enz. Geen stress. Dan moet het toch een keer lukken
Oke thanks voor de tips ik heb al 2weken dat mijn lichaam aangeeft dat het fruit wil hebben en dat heb ik dus gehaald klinkt misschien stom maar toch is het zo!! eet nu iedere dag 3 stukken fruit op een dag!! ben ook heel anders gaan eten vind mijn vriend!! alleen ovulatietesten klinkt misschien stom maar ik weet niet hoe die werken en dat van dat na het vrijen 10-15 min liggen wist ik ook dus niet alchohol daar ben ik al helemaal niet meer van gelukkig en ja dat word ede filet americane laten staan bij de winkel haha maar echt bedankt voor de tips ben er echt super blij mee!!!!! echt bedankt
Wat ik heb gedaan was inderdaad tempen. Aangezien ik heel ongeregelmatig was was dat ook echt nodig. Mijn lichaamstempratuur was de heletijd 36.3 / 36.4. Ik heb eigenlijk om de dag gevreeen t/m ik mijn positieve test in handen had. Mijn lichaamstempratuur was ook in inne van 36.4 naar 36.7 op die dagen heb ik extra gevreeen. Nu zit ik alleen nog maar op 37 en dat had ik bij mijn vorige zwangerschap ook. Het is nu alleen maar hopen dat het dit x wel goed gaat. Hoe is het verder met jullie? Hier is er nog niets aan de hand, ben smorgens een heel klein beetje misselijk en af en toe een pijntje aan mijn borsten maar voor de rest echt niets. dat maakt me wel weer onzeker, gister nog even een testje gedaan die ik over had en deze was in een keer positief en het 2e streepje was bijna net zo donker als het andere. 14e mijn echo en hopelijk zie ik dan een mooie hartje en kan ik met een gerust hart op vakantie Liefs
ey mag ik mij ook even voorstellen ik ben 22 (in oktober 23) en wij zijn ook bezig voor een kindje toch al lang. ik ben van België. al van alles al meegemaakt
Jeetje meid, je hebt al zeker veel meegemaakt zeg. Welkom in iedergeval en hopelijk mag je snel weer in verwachting zijn van een mooi kindje LIefs
goedemiddag meiden, wat een hoop nieuwe weer zeg!!! hoop dat jullie allemaal snel zwanger mogen zijn. gisteren mijn 1e echo gehad dus kwam even mijn echofoto laten zien
5 dagen te vroeg ongesteld geworden... Vanmorgen kwam het los, echt best wel veel. Gisteravond al een klein beetje bruin.. Begin nu te twijfelen of ik volgende week naar de dokter ga, ben er zooooooo zat van he. Misschien maar even een maandje niks hoor. Had ook wel verwacht dat ik gewoon ongesteld zou gaan worden maar niet zo vroeg, toch voel ik me er wel weer kloten van ondanks ik er helemaal niet meer vanuit ga dat ik op 'natuurlijke' wijze zwanger ga worden.
hier nog een mama van 24 jaar heb al 3 prachtige kindjes, stiekem hoop ik nog eens op een 4e kindje, maar durf niet meer zo goed. Ik zit niet meer aan de pil omdat ik niet over die troep kan, en ik kan ook maar niet beslissen of het blijft bij 3 of echt voor een 4e gaan door me angst, dat we de natuur maar echt lekker zijn eigen weg laten gaan. Mocht ik zwanger raken dan is het van harte welkom en gaan we er helemaal voor!! Mocht het niet gebeuren dan heeft het niet zo moeten zijn en gaan we gewoon lekker verder genieten van ons gezinnetje! Dus we zijn er niet met zin voor aan het klussen we zien wel wat de natuur ons brengt of niet. Maar stiekem hoop ik wel op een 4e haha..... Heel veel succes meiden, ik hoop dat jullie snel prachtige positieve testen in de handen mogen hebben en lekker kunnen genieten van een zwangerschap, want het is het mooiste wat er is!!
Pff meiden, zit hier echt met tranen in mijn ogen. Heb onwijze ongi krampen en ben dus bang dat we morgen of overmorgen ronde 17 ingaan Ik trek het niet meer Waarom toch?!
@nikske: meid wat balen!!!! *dikke knuffel* hoop voor je dat de ongikrampen bij een zwangerschap horen....
Ah meid balen zeg. Ik hoop zo dat het vals alarm is en dat je niet ongi wordt. Dikke knuffel meid *knuffel knuffel*
@nikske ben voor je aan het duimen draaien dat je ongi wegblijft. Heb net 2 gravitamon weg gegooid. krijg die dingen niet mijn strot naar onder. een dag gaat het goed en dan gaat het weer niet.
Nikske, shit man! Hier ook in alle hevigheid weer losgebarsten, laatste kans om het zelf te doen...en weer niks . Gewoon 5 dagen te vroeg ook.
hallo dames, heb net eventjes een stuk terug gelezen pff word net wakker gemaakt door hubby en heb een opgeblazen gevoel, dames en heb dikke blauwe aders op me boobies mag volgende week gaan testen ben eigelijk nu wel heeeel erg benieuwd, wil gaan testen maar die zal toch wel nega zijn