20ers die zwanger willen worden.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door linnie89, 7 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JoHe

JoHe Niet meer actief

wat is dat voor een rare actie van het zh?
    dat kunnen ze toch niet maken.
    Knuff

2. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Ja inderdaad.
    Rare lui. Zoiets til je toch neit oevr het weekend heen.
    Ik snap soms eht ziekenhuispersoneel echt neit. Is wel een volkje apart hoor.

3. 2011Mamma

2011Mamma Fanatiek lid

4 nov 2009
    4.805
    96
    48
    Fulltime Mama en adviseur
    't gezellige Brabant
    :$ Wat idioot zeg van het ziekenhuis, ze snappen soms echt niet dat sommige dingen gewoon erg belangrijk zijn voor mensen :x

Succes meid, hoop het voor je dat je goed nieuws krijgt maandag!

4. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    pff nou echt niet dat ik het had geaccepteerd
    was de uitslag hoogst persoonlijk op gaan halen !!

5. Miems

Miems Actief lid

18 apr 2010
    325
    0
    0
    Hey meiden ik meld me ook even, ben 22 jaartjes, bijna 3jaar getrouwd en we zijn bezig met ons eerste kindje. Heb helaas PCO dus het gaat gewoon heel moeilijk. Ik baal echt vreselijk!!!!

6. Noddie

Noddie Bekend lid

12 mei 2010
    695
    0
    0
    't hoge noorden
    Nou! Wat een ***ziekenhuis zeg! Gatver!
    Kan je het hele weekend afwachten.
    Hopen dat het het wachten waard is en je maandag een goede uitslag krijgt!

7. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Ik hoop ook echt op een goede uitslag maandag,, ik was echt boos. Maar de dokter was al naar huis en niemand anders mocht de uitslag doorgeven.

Gelukkig hebben we een vol weekend dus ik kan mijn gedachten er wel vanaf zetten. Morgen royal beach concert in scheveningen, zondag verjaardag en 's avonds komen vrienden met ons petekindje :D

8. Noddie

Noddie Bekend lid

12 mei 2010
    695
    0
    0
    't hoge noorden
    Ahh gezellig joh, voor je het weet is het maandag!
    Vooral als het zulk mooi weer blijft!

Ik zit op m'n 3e cyclus dag, had net een ovutest gedaan, even nieuwsgierig natuurlijk :D kwamen gewoon 2 streepjes op! Teststreep wel wat lichter maar ja.
    Lijkt me er errrrug vroeg om m'n ei bijna te hebben, aangezien ik vorige maand met ovutesten dichter bij m'n ei steeds donkerder testte..
    ZUCHT, mijn lichaam af en toe ook..
    Of zou ik gewoon steeds testen kopen die niet deugen?

9. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Welke testen gebruik je Noddie?? De ovu testen van kruidvat deugen in ieder geval echt niet!! Dag 3 is wel erg vroeg voor je ei, dan ben je toch nog ongi?? Ik wel tenminste...

Ik ben benieuwd hoe lang mijn cyclus gaat duren. Had gister ongi moeten worden... Zit vandaag 16 dagen NA mijn positieve ovu test!!

Hoop niet dat mijn cyclus WEER afwijkt :(

10. Noddie

Noddie Bekend lid

12 mei 2010
    695
    0
    0
    't hoge noorden
    Vorige maand had ik van testjezelf, nu heb ik die dipsticks van sensitest..
    Ben inderdaad nogsteeds ongi, daarom keek ik ook echt zo :$, haha.
    Was nu ook 5 dagen te vroeg ongesteld, doe gewoon morgenmiddag nog eens een ovutest kijken wat er dan uit komt.

Maar was vorige cyclus toch ook zo vreemd dat ik opeens 1,5 dag na m'n posi ovutest weer een posi ovutest kreeg.

Om gek van te worden die testen!!

11. Noddie

Noddie Bekend lid

12 mei 2010
    695
    0
    0
    't hoge noorden
    Heb je trouwens nog geen zw.test gedaan? Of wacht je daar nog een tijdje mee mocht het uitblijven??

12. Penguin

Penguin Actief lid

9 apr 2010
    495
    0
    0
    Hoi Nikske,

Soms snapt zo'n ziekenhuis er echt weinig van...
    Geniet van het weekend van al je dingetjes en het heerlijke weer en maandag zullen we met z'n allen duimen voor je!

Hier giga buikpijn, maar dat heb ik vaker rond mijn eisprong... wel lekker aan het klussen en vanaf zondag 3 nachtjes naar groningen in een hotelletje en hopelijk lekker op een terrasje enzo zitten.

Gr. Linda

13. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Ik heb al 12 maanden de ovu-testen van sensitest. De dipstick en ik heb er nog nooit problemen mee gehad!

Normaal word ik ook mooi 15 of 16 dagen na de posi test ongi, nu dus nog niet.

Ben dus bang dat mijn cyclus ook een beetje op hol is geslagen!

Is jou cyclus al vanaf april '07 zo'n ramp?? Zitten jullie nog niet in de MMM??

xxx

14. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Dankje !!!

xxx

15. Noddie

Noddie Bekend lid

12 mei 2010
    695
    0
    0
    't hoge noorden
    Nee gelukkig is het niet altijd zo'n zootje geweest, haha.
    Vanaf september '09 loop ik er mee te kloten.
    Vanaf de 'posi' test van predictor.
    Voor die tijd had ik altijd precies 28 dagen, gewoon ongi, nergens last van..
    Sinds september is het zo raar geworden, gaat van 20 tot 30 dagen, af en toe veel buikkramp, echt pijnlijk.
    Heb echo gehad, was goed, inwendig onderzoek gehad, was ook goed.
    Denk dat ik volgende maand wee naar de HA ga voor een doorverwijzing naar een gyn.
    Zou eigenlijk nu heen kunnen gaan, ze wou eerst dat ik nog 3 maanden ging temperaturen om te kijken of ik wel een eisprong had.
    Maar ben er op 't moment echt zo zat van dat we waarschijnlijk nog even een maandje wachten met heen gaan.

16. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    @nikske aaaah nee dat meen je niet!!! :( oooh wat shit zeg om zo het weekend in te gaan mijn god!!!! aaaah!!

Even over ovu testen, ik gebruik ze niet meer...de mijne blijven positief aangeven...en ik werd daar zo onzeker van dat ik dat dus echt niet meer doe!!
    Ik wacht dinsdag mijn gesprek bij de HA af..!! vind het nog steeds spannend...:(

17. Noddie

Noddie Bekend lid

12 mei 2010
    695
    0
    0
    't hoge noorden
    Hee, veel succes bij de dokter!
    Wat houd het eigenlijk in?
    Is het dan ook juist goed dat je nog jong bent en er nu achter komt?

Ik ben vorige maand mt die testen begonnen, toen werden ze netjes elke dag donkerder tot m'n ei..

18. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    @noddie..wat houd wat in sorry snap het even niet..:( Wel thanks voor je lieve woorden!! waardeer ik!

Ja mijn testen blijven positief dat is zo raar..er is echt iets goed mis in mijn lichaam...ook heb ik opgezocht tussenbloedingen horen bij PCO dus ik verwacht echt dat ik het heb...en aangezien me zus het ook heeft...!
    Idd ben wel blij dat ik er nu achter kom en niet over 5,6 jaar...altijd heb ik jong kinderen gewillen dus daar ben ik wel blij mee dat als het zo is ik er nu achter kom..

19. Noddie

Noddie Bekend lid

12 mei 2010
    695
    0
    0
    't hoge noorden
    Sorry, ik bedoelde wat is PCO?

20. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Wat vreemd zeg dat het toen pas begon te rommelen!!

Onze fertiliteitsarts heeft nooit gevraagd om temp curves. Zij vond het onzin omdat ze op een echo net zo makkelijk kan zien of je een eisprong hebt.

Ik snap best dat je er even helemaal klaar mee bent, dat punt heb ik nu ook! Het is moeilijk om positief te blijven, maar het is wel belangrijk.

Ik duim voor jullie

*Knuffel*

Deel Deze Pagina