Ik dan ook maar hihi. Ik werk in de thuiszorg bij ouderen. Bevalt me wel voor nu, maar in januari verloopt mijn contract dus ik zal na de bevalling nieuw werk gaan zoeken voor 2 of 3 dagen.
Ik werk ma, di, do en vrijdag ochtend bij de VSO van 7:30 tot 09:00 en ma, di, do middag van 15:00 tot 18:00 en vrijdagmiddag van 11:30 tot 18:00 uur. Daar werk ik vast en daarnaast nog af en toe invallen op 't KDV. Gemiddeld werk ik zo'n 30 uur.. Ik heb BOL opleiding van 3 jaar gedaan. Ik vind het erg leuk werk en heb 't erg naar mijn zin, maar zou ook graag iets met autistisch kinderen willen doen.
Ja, dat is waar. Maar het lijkt me in de toekomst toch anders, wat Mandii zegt! Alleen moet ik wel zeggen... wij zijn inmiddels 18 maanden bezig, waar onder één vlindertje in ons midden, maar dat maakt het voor mij toch wel moeilijk om vooral met baby's te werken.
Ja, dat ben ik met je eens! Wat ik hier voor ook al zei; voor mij is 't erg moeilijk om vooral met babys te werken. Ik zet me er over heen, maar toch het dubbele gevoel!
Hallo dames!!! Erg he die dagen tussen je eisprong en NOD! Weet niet hoe ik ze door moet komen, jeetje. Dacht dat het bij mn tweede wat minder zou zijn, maar nee de spanning is even erg en ik let op alles! waaah! iemand nog tips? NOD is op 18 feb. wie nog meer?
Hier is echt veel gekletst zeg! En dan nog best veel werkzaam bij kdv/bso/vso Ik heb gewoon een kantoorbaantje Sabbie mijn nod is ook de 18e!
heeey allemaal, ik ben 22 jaar, en mijn vriend is 30 wij wonen in brabant. en ik ben op 1 januari gestopt met de pil. ben al een paar dagen opzoek naar een gezellig gespreks maatje, die in het zelfde schuitje zit. ik hoop op reactie... liefs
Nou had ik het alleen maar na de eisprong, het enige moment dat ik rustig ben is tijdens de menstruatie en die duurt maar 3 dagen (goddank) haha. hoop dat het snel luk dat is volgens mij het enige waarmee het overgaat. Maar dan komt het de laatste maand(en) weer terug als je op de baby wacht. Oh wat kwelllen we ons toch haha, je zou je gedacht gewoon uit moeten kunnen zetten.
Hoi, Nou hier een gespreks maatje, ik opende dit om iemand te vinden. maar het is zo druk dat ik het niet bij kan houden haha. Wij wonen ook in brabant ik ben 20 en man lief is 25. begin januari spiraal laten verwijderen. Wij gaan voor onze eerste. Jij al ongi geweest? Liefs
heey.. wat leuk al zo snel een reactie hihi... wij gaan ook voor onze eerste. en ja ik ben al ong geweest ik ben er bijna klaar mee dus we kunnen onze gang gaan. ik moet wel zeggen heb er veel last van nu ik geen pil meer slik en jij..?? liefs
Ik ben het ook geweest. dit weekeind vruchtbaar yes. ja echt he so ik had me toch een opgezwolle borsten, en nu lijkt het wel of ze leeg gelopen zijn hihi. hou jij bij wanneer je je ei hebt? liefs
pfff ik heb hoofdpijn, en z'n pijnlijke borsten.. en ja ik hou bij wanneer ik mijn ei sprong heb hihi staat genoteerd in mijn agenda. mijn man lief vind het wel raar om geplant sex te hebben hihi... heb je dit al tegen meer mensen verteld...??? liefssss
Ik hou het ook bij hoe doe jij het, ik temp iedere ochtend, en we doen het gewoon om de dag hebben we de meeste kansen, vind man lief helemaal niet erg haha. ik heb het tegen mijn moeder verteld, die heeft een soort voelspriet voor ding die ik eigenlijk geheim wil houden. ze was er toch wel achter gekomen haha. Maar heb ik ook steun als het miss niet makkelijk gaan. en jij? liefs
ik heb op internet gelezen dat 2 weken na je ong vruchtbaar bent. te veel het doen is ook weer niet goed voor de zaad van de man. en ik heb het nog tegen niemand gezegt, vind het wel moeilijk om tegen niemand iets te zeggen. wil het zo graag het er met iemand over hebben. maar vind het erg moeilijk. toch een beetje bang voor reactie. liefssss
Hallo dames, Mag ik mij hier ook toevoegen? Ik ben 21 jaar en mijn vriend 23, wij zijn sinds september 2009 gestopt met de pil. Omdat ik maar niet ongi werd zijn we op controle geweest bij de gyn, hieruit bleek dat ik PCO heb. Moet deze avond de eerste keer opnieuw naar de gyn en normaal gaan wij dan van start met de clomid (tenzij ik nu toch nog vanzelf zwanger zou zijn deze maand... je weet nooit) Is best spannend allemaal! Ohja, het zou ons eerste wondertje zijn. Zijn er hier meiden die ook clomid hebben genomen? Groetjes Joke
Ik hou er rekening mee iedre dag is niet echt goed om de dag kan wel ik heb een korte cyclus 25 dagen dus ben eerder vruchtbaar we begingen een week voor tot een week na ei is toch wel goed toch? Begrijp het tja, ik ben ook wel bang dat ze zullen zeggen je bent nog zo jong, en je kan dan niet meer dit of dat. daarom vertel ik het ook verder tegen niemand. Maar dan ben ik wel bang dat ik als het gelukt is weer opmerkingen krijg van was zeker een ongelukje, of niet niet geplend maar wel gewenst? zucht, ach daar sta ik wel boven. Ik kijk voor ik naar huis 16.30 ga nog even of je een berchtje heb gedaan. anders spreek ik je morgen wel weer. liefs
@ lovepeet: ik ben 22 @ de rest ik lees misschien straks nog bij en anders morgen moet nog eten en dan weer paardje hobbelen
Gezellig toch! Zo met z[n allen hihi.... Uhmz... ik hou mijn ei wel bij, alleen ben nog druk zoekende want ik heb daar nooit op gelet enzo... dus hihi komt hopelijk goed. Volgens de banner zit ik over 8 dagen in mijn ei!
hee meiden!! zoo weer flink wat afgekletst!! gezellig!!Hoe gaat het hier? nog zwangere?? Rachell & firefly nog duidelijke testen?? Jojo; hoe was het bij de gyn?? Liefs xxx