20ers die zwanger willen worden.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door linnie89, 7 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Lijkt mij niet logisch als je echt ongi bent dat je dan zwanger bent.
    Je lichaam kan natuurlijk nog delen van de lh hormoon in je lichaam hebben ronddwalen. Je bent immers ongesteld. Dat is al een grote hormoonwerking.
    Hoe donker zijn de lijntjes dan? Blijkbaar niet zo heel donker als jij ze vergelijkt met indrooglijntjes.
    Ik zou als ik jou was nog even wachten om jezelf neit gek te maken. ALs je nog geen zw kwaaltjes hebt. Daarnaast even wachten of je een volgende ei krijgt. Als je er daarvoor nog niet achter bent gekomen dat je zwanger bent.

Maar is het echt zo dat als je zwanger bent dat je dan een licht lijntje ziet op je ovutesten?

2. nijnonijntje

@Noddie
    Maar natuurlijk hoop ik voor je dat ik het mis heb en je gewoon lekker zwanger bent ;)
    Zou wel leuk zijn als je denkt dat je ongi bent, maar eigenlijk gewoon zwanger. Wat een verassing zou dat zijn :D

3. JoHe

JoHe Niet meer actief

vreemde boel hier.
    hele dag al een gevoel dat ik ongi word.
    steekjes en krampjes, maar niks te zien.

4. Noddie

Noddie Bekend lid

12 mei 2010
    695
    0
    0
    't hoge noorden
    Hee, ik had even gekeken of ik op die andere negatieve misschien een indrooglijntje had maar dat was niet te zien, dat bedoelde ik ermee :).
    Vind het gewoon vreemd dat ik normaal als ik geen ei heb, ook echt geen lijntje te zien is en nu wel terwijl ik gewoon ongesteld ben..Dan kan je toch echt geen ei hebben?
    Misschien heeft het ook wel te maken met dat ik 5 dagen te vroeg ongi werd?
    Het is in ieder geval een beetje raar vind ik.

Zwtest was gewoon negatief dus dat is het niet.
    Volgende maand weer HA, daar maar even vragen dan. Had gehoopt dat ik wat wijzer zou worden van die ovutesten maar dat word hem zo niet echt :p:D

5. Noddie

Noddie Bekend lid

12 mei 2010
    695
    0
    0
    't hoge noorden
    Hier een foto.

Even voor de duidelijkheid, ik weet dat deze niet positief is.

6. Noddie

Noddie Bekend lid

12 mei 2010
    695
    0
    0
    't hoge noorden
    En deze..
    Normaal beginnen ze zo, dichter bij m'n ei, hoe donkerder..
    Zit nu op dag 4 van m'n cyclus, kan nu toch niet al vlakbij m'n ei zitten??

Sorry hoor, beetje irritant misschien al die vragen.

7. nijnonijntje

@Noddie
    Ik zie het. Ik zie echt duidelijk een streep. Raar zeg.
    Misschien krijg je deze maand heel vroeg je ei. Maar ja dat zou raar zijn. Neem aan dat je al redelijk een regelmatige cyclus hebt.
    Dit soort streepjes zie ik ook altijd wel tot aan mijn nod eerlijk gezegd. En vaak test ik als ik ongi ben geworden niet meer totdat dat afgelopen is en dan begin ik weer. Dus misschien heb ik het dan ook wel. Zal het eens in de gaten houden.
    Ik denk iig niet dat je zwanger bent, maar dat dit gewoon hormonen zijn. Je hoort wel eens dat er vrouwen zijn die de hele maand door zo'n klein streepje hebben. Dan maakt je lichaam gewoon heel veel hormoon aan. Waar natuurlijk niks mis mee is.

8. nijnonijntje

Vreemd, maar klinkt wel alsof je ongi eraan gaat komen meid.
    Maar misschien zijn het wel voorloopjes op je zw kwaaltjes ;)

9. Noddie

Noddie Bekend lid

12 mei 2010
    695
    0
    0
    't hoge noorden
    Ik blijf nu gewoon elke dag testen totdat ie echt donker is en het echt m'n ei is, ookal ben ik nog ongesteld.
    Vorige maand waren de negatieve ook echt negatief en niks te zien..
    Nou ja, ik weet het ook niet, weet nu wel dat ik em niet alleen zie :).
    Misschien komt inderdaad m'n ei wel gewoon erg vroeg deze maand en blijft ie nu donkerder worden.

Zw-test was ook negatief hoor.

10. JoHe

JoHe Niet meer actief

@nijnonijntje
    dat zou leuk zijn zwangerschapkwaaltjes.
    Het is gewoon vreemd dat ik de hele dag het gevoel heb dat ik ongi ben.
    Ik wacht nog af, als het zo blijft doe ik volgende week een test.

11. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    @noddie zo zijn mijn testen altijd...altijd als ik test is er een tweede lijn,vandaar dat ik niet meer test haha..
    en oohja als je zwanger bent naar mijn idee geeft ze ovulatietest dan positief aan(omdatjenu al 4 dagen ongi bent?)

12. Noddie

Noddie Bekend lid

12 mei 2010
    695
    0
    0
    't hoge noorden
    Ik heb geen flauw idee, heb wel eens gehoord dat ovutesten positief kunnen zijn als je zwanger bent..
    Ben nu inderdaad 4 dagen ongesteld maar zw-test was ook negatief hoor, dus dat is het in ieder geval niet.

13. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    Ze zeggen dat je altijd wat LH in je lichaam hebt, misschien daar dan van?
    wil je niet ontmoedigen hoor! zeker niet zelfs

14. Noddie

Noddie Bekend lid

12 mei 2010
    695
    0
    0
    't hoge noorden
    Ja denk dat dat het dan is hoor, misschien dat je voor je ei meer LH hebt?Na m'n ei test is dus wel echt negatief/spierwit, ervoor ook trouwens.
    Haha :p gewoon een vreemde maand denk ik :D

15. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    ik was even benieuwd hoe het met nikske is, maar nog geen nieuws zie ik... Ik hoop het zo voor je!!!

16. nijnonijntje

Nee nikse is denk ik van het weer aan eht genietn.
    Ik hoop het voor je meid

@Noddie
    Ja wie weet komt je ei inderdaad wel vroeg. Dnek dat als je zwanger was inderdaad je test wel posi was geweest al was het maar een licht streepje.

@Johe
    Wordt dus allemaal nog erg spannend voor jou. ik hoop het voor je meid.

17. Noddie

Noddie Bekend lid

12 mei 2010
    695
    0
    0
    't hoge noorden
    Bedankt meiden, zal toch maar weer afwachten zijn wat dit is.
    Neem aan dat 2 dagen een foute test wel heel toevallig moet zijn.. We wachten het maar weer af, zijn we onderhand gewend :)

18. JoHe

JoHe Niet meer actief

Dames, wat denken jullie hier van.
    Vorige week Dinsdag, woensdag en donderdag veel witverlies, vorige week vrijdag roze afscheiding.
    Vandaag had ik ongikrampen en steekjes maar geen ongi en al 4 uur geen steekjes of zo meer.

19. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Nou meiden, vandaag naar scheveningen geweest. Royal beach concert. Heerlijk zeg!! Ik vind het wel ontzettend lief dat hier een paar meiden zijn die aan me gedacht hebben.

Nog steeds niet ongi :) Hopenlijk is het een goed teken. Mijn NOD laat me normaal nooit in de steek, en ik had mijn ongi donderdag verwacht (hooguit vrijdag) Ik heb nog niet opnieuw getest omdat ik bang ben dat hij weer nega is. Ik probeer dus nog een paar daagjes te wachten als dat lukt & nodig is.

Nou hopenlijk laat mijn cyclus me niet in de steek en mag ik over een paar dagen goed nieuws brengen...

Noddie: zoals jouw test eruit ziet zo heb ik hem altijd een paar dagen voor mijn ei, en daarna blijft hij spierwit tot aan mijn NOD. Dus sorry meid maar ik kan je echt geen raad geven!

Johe: Verwar ongi kwaaltjes niet met zwangerschapskwaaltjes he ;) Het kan allemaal! Mijn duimen draaien...

Ikhebjelief: hoe voel jij je vandaag?? (of heb ik iets over het hoofd gezien :)??)

xxx

20. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    DANKJE :D

xx