Hey nikske lief dat je het vraagt.. om eerlijk te zijn ik me een beetje depri... Vandaag alweer dag 64 zit er echt even doorheen...ik voel echt dat er iets niet goed is...ik weet het even niet meer Ik hoop zo dat je zwanger bent nikske echt!!
Ik kan me echt hardstikke goed voorstellen dat je je depri voelt meis!! Ik heb dat gevoel ook heel sterk doorgemaakt, en voel het nu nog regelmatig. Het is niet niks als je iets heeeel graag wil maar je lichaam werkt dan niet mee. En het maakt niet uit of je net van de pil af bent of al meer dan een jaar. Als je iets wil dan vertrouw je nou eenmaal op je lichaam, en als dat je in de steek laat dan voel je je gewoon klote. Ik hoop dat jullie snel duidelijkheid gaan krijgen. Misschien is het ontpillen maar misschien wat anders. Zelf voel je dat vaak het beste aan en daarom hoop ik dat jullie huisarts je serieus gaat nemen!! Mijn duimen draaien in ieder geval, en als je vragen hebt over wat dan ook dan kun je ze altijd kwijt. Liefs xxx
Wat spannend hier allemaal Nikske en Johe ik hoop dat jullie zwanger zijn!! Ik duim voor jullie. Ik moet nog een dikke week wachten voor ik iets weet, hier nog geen gevoel dat het zo zou zijn. Onze vorige keer was het in één keer raak ... ik ben ns benieuwd hoe het nu gaat Sterkte meiden, ik lees gezellig mee!!
Nou meiden, Jullie mogen voor mij helaas stoppen met duimen Schrok vanochtend wakker met buikpijn en werd in alle hevigheid ongesteld Ik dacht het echt deze keer, maar na 3 dagen ben ik ongi Ik baal zo erg Ronde 17 here we come... xxx
Waarschijnlijk niet, binnen nu en 10 dagen krijg ik hopenlijk mijn HSG onderzoek en daarna word besproken wanneer we kunnen starten met behandeling. Na 16 maanden geloof ik even niet meer zo in een natuurlijk zwangerschap
@Nikske Wat balen meid. Had echt gedacht dat het zover was. Maar jullie gaan zwanger worden ik weet het zeker.
Hi Ladies, Ook ik voeg me bij het clubje. Ben 22 jaar en vriend 27. As di heb ik me laatste pil en daarna gaan we ervoor. Zelf heb ik een heel sterk gevoel dat zwanger worden voor ons niet gemakkelijk zal gaan. Mijn vriend rookt elke avond wel 1 jointje. Om de kans op een zwangerschap te vergroten wat zouden jullie ons aanraden?
Ka niks anders zeggen dan stoppen met jointjes roken. Klinkt misschien heel hard. Maar het is wel zo. Verder lekker gezond eten. Lekker veel fruit en groente Gevarieerd eten. Foluimzuur slikken. Geen alcohol. Veel water. En dan meot het lukken Spannend!!! Leuk dat je meekletst.
Haha is niet hard hoor, heb je ook helemaal gelijk in. Ben alleen al hardstikke blij dat die er nu maar 1 rookt ipv meer. Maar goed, ik probeer zo gezond te zijn voor ons allebei, misschien dat dat helpt.. Time will tell.
Ja inderdaad. En zorg ervoor dat hij ok gewoon goed en gezond eet. Misschien gaat het dan best wel goed. Een gezonde zaadcel is namelijk wel heel belangrijk om een bevruchting en een kindje te krijgen. Maar ja wie weet maakt dat niks uit. ze adviseren in ieder geval om geen joint te roken. Eigenlijk om helemaal niet te roken, maar dat is weer een ander verhaal.
Heb je al een testje gedaan? Kan gewoon een ongi zijn die nadert, maar ook een zw natuurlijk. We duimen voor het laatste
Nou de eerste is makkelijk. Stoppen met die troep!! Ookal zou je zwanger raken, dan zou je het jezelf nooit vergeven als je kindje niet helemaal gezond is door het roken van joints. Verder: proberen zo regelmatig mogelijk te leven, goed eten, je eisprong eventueel in de gaten houden door ovu-testen/tempen. Niet teveel zorgen maken over wat dan ook, maar vooral veel lol samen hebben in het klussen. Zorg vooral in het begin dat het geen "moetje" word!!! Succes
hallo dames, ik ben een paar dagen hier niet meer geweest, sorry hiervoor heb echt een klote week achter de rug maar nu even een vraag aan jullie zien jullie wat op deze foto´s ik namelijk wel
hallo, Ik heb een vraagje miss kunnen jullie mij helpen? op 28 maart ben ik ong, geworden doordat ik de pil ben vergeten, daarna heb ik de pil niet meer geslikt omdat wij graag een kindje willen. ik ben nu nog steeds niet ong. geworden en heb al 3 testen gedaan maar alle 3 negatief. ben nu dus 2 maand niet ong. geweest en heb gelezen dat het nog wel langer kan duren? weten jullie hoe lang ongeveer en wanneer ik naar de HA toe kan gaan? groetjes mij
Meid ikheb twee maanden geleden ongeveer een miskraam gehad. Na die tijd ben ikneit meer ongi geworden. Mij ha zei mij dat ik pas na 3 maanden mog komen en dan gingen ze kijken wat ze gaan doen. Eventueel opwekken ofzo. Maar elke huisarts is anders. Zou dus even contact opnemen met die jouwe wat die erover zegt.