@Debski ik weet niet of dat zo is,want mijn zus is nog geen half jaar bezig en die word nu al naar de Gyn gestuurd... Ik zit er nu echt even doorheen...zit geloof ik al 1uur in een huilbui en kom er bijna niet uit, het is ook helemaal niet leuk...veel mensen om je heen zijn zwanger...leuk voor hun natuurlijk!! maar soms vreet het aan je..
Wat een L*L zeg. Het is overduidelijk geen man die zelf zoveel moeite met zijn vrouw heeft gehad om zwanger te raken! Als ik jou was zou ik een andere Ha nemen. Dit is je wens. Laat je niet zomaar afschepen! Veel succes.
hallo meiden wil me ook even melden ben 22 (okt 23) en wij willen ook graag zwanger raken alleen heb ik al 2 mk's gehad. en ben nu denk ik ook weer zwanger ben al 11 dagen overtijd maar de testen van kruidvat 2 voor 5 geven steeds negatief aan. dit had ik bij de vorige zwangerschappen ook alleen werden ze naar 7 dg overtijd heel heeeeel licht en nu gister nog steeds negatief. heeft misschien iemand ervaring dat die ook bij jou ni werkten en andere testen daarin tegen wel?
@koppel nou ik had sowieso het gevoel dat hij me niet serieus nam...hij las ook nog eens ff voor dat ik er een tijdje geleden even helemaal doorheen zat en ik overspannend begon te raken omdat ik zonder werk zat...en toen hij dat voorlas zei hij doodleuk probeer het nog maar een jaartje...mijn grond ging onder de voeten vandaan...
@Ikhebjelief Meid wat een kl88tzak is die ha van jou zeg. Ik zou echt even contact opnemen met een adnere ha. Soms kunnen ze zo harteloos zijn. Zij hebben natuurlijk makkelijk praten of niet?
Welkom hier. Ik begrijp jullie twijfel heel goed meid. Ik zou ook voor een last minute of iets gaan. Is misschien wat wat meer safe.
@Ikhebjelief. wel klote dat de huisarts nog niet mee wil helpen. hopelijk komt er toch snel een oplossing voor jullie.
Tja ik ben inmiddels al iets rustiger geworden (was net zo boos had echt ff een huilbui) maar chocolade doet me nu effe goed haha... Maar ik weet het echt even niet meer, zal ik gewoon af wachte dan maar? ik vroeg aan hem wat ik moet doen als ik niet ongi word zegt ie ja de geanecoloog bellen, ik denk huh dat kan toch niet zo maar...maar ach anders vraag ik de volgende keer een invaller die nemen je vaak nog serieuzer als je eigen HA
Nou Nijn volgends mij is dat ook niet de bedoeling hoor de gyn bellen maar die man was zo onduidelijk..Grrr...hoe is het verder met jou?
Wat super geweldig zeg!! Dan gaat het toch eindelijk gebeuren het was dus het wachten waard Spannend!! Succes meis!
Hmm helaas neit zoals het moet gaan. Schiet niet echt op. Heb wel erg zere borsten. JE weet wel aan de zijkant en onderkant. Verwacht toch echt binnekort een ongesteldheid. Maar wanneer? Hoop ik tenminste. Maar ja heb geen idee waar ik in mijn cyclus zit en hoe lang het dus nog duurt.
Meis wat vervelend voor je zeg!! Word je ongi opgewekt zodra je 3maanden niet ongi bent geworden?? Want na cyclus dag 90 heb je er recht op dat ze het opwekken!! Liefs xxx
Dit is wel een heel snel oordeel! Ik werk zelf bij een huisarts en ook huisartsen moeten zich aan bepaalde regels houden. Natuurlijk houd de ene huisarts zich er strakker aan dan de andere. Maar je mag er nooit zomaar vanuit gaan dat die mensen dan geen moeite hebben gehad met kinderen krijgen! Dat zie je namelijk niet en misschien hebben die mensen zelf ook wel veel verdriet doorgemaakt.
Meis die huilbui is heel begrijpelijk. Je kunt trouwens gewoon een gyn bellen zonder verwijsbrief!! Toen wij een jaar bezig waren wou mijn huisarts me niet doorsturen omdat hij door mijn leeftijd vond dat ik nog tijd genoeg had. Ik heb toen gewoon een afspraak gemaakt in het ziekenhuis, heb daarna mijn huisarts gebeld en gezegd: de afspraak staat dus nu de brief nog.... 2 dagen later kon ik de brief ophalen. Afwachten is heel moeilijk, dat begrijp ik onwijs goed na 17 rondes. Wij zijn er voor je!
Hey meis, Welkom hier!! Wat ontzettend vervelend van je MK's zeg Ik heb helaas geen ervaring met laag HCG want ik ben nog nooit zwanger geweest. Ik hoop dat het snel heel duidelijk is voor jullie! xx