@Nikske ik las ergens net een berichtje terug over het onderzoek meid wat goed nieuws!! Maar idd je word met je neus op de feiten gedrukt en dat is minder,maar snap het wel!!... Wel fijn dat jij trouwens adviezen hierover kan geven (ik wist bijv niet dat een HA verplicht is na 90 dagen om je te helpen) dat ga ik zeker in mijn achterhoofd houden! THNX Vandaag dag 67...dus het tikt..! Ik wil tot die 90 dagen blijven wachten, maarja en dan? als hij me niet wilt helpen...Hij was echt gewoon niet serieus, hij knikte maar wat en luisterde en thats it...kreeg formulieren mee waar informatie op staat die ik natuurlijk alang weet... Beetje jammer maarja niks aan te doen, ben nu nog wel onzeker want het heeft me niets geholpen 0.0
ik lees hier heel veel mee, maar laat niet zo heel veel van me horen. Ik wil vooral de dames die met MMM bezig zijn, of bijna instappen heel veel succes en sterkte wensen! Lijkt me geen makkelijke stap om te zetten! Ik hoop dat het jullie heel snel iets gaat opleveren. Hier op naar een eerste ronde na MK, ik zie het allemaal wel weer wat zonniger in.
sjow wat een verhalen allemaal zeg de huisartsen zijn tegenwoordig wel laks aan het worden.. ik hoop voor jullie dat alles goed komt.. hier blijf ik mooi nog 2 weken w8en tot mijn volgende menstruatie, die over 2 weken al weer is normaal gesproken. dan test ik nog een keer, mocht ik dan nog niet ongesteld zijn geworden. dan zal die tog wel positief aangeven? dan ben ik onderhand 8 weken zwanger..
Hey allemaal, Veel gekletst moest ff bijlezen.. @nikse... yeah... een stapje verder!! Wat zal het ontzettend spannend voor jullie zijn!! @Ik heb je lief: Wat baaleh dat je ha zo reageerde...!!! Wees sterk en laat duidelijk merken dat je het meent en dat je serieus genomen wilt worden.. En je kunt toch altijd is een keer bij een ander ha informeren om te horen hoe zij erover denken!! Veel succes! @ mijn keuze..: De vakantie naar Egypte is al geboekt dus een last minute gaat niet meer lukken... We hebben na een goed gesprek toch besloten om vanaf september te stoppen!!! En vanaf augustus begin ik met folium... Heb me hier bij neer gelegd en voel me daar zeker over... dus nog even geduld.. Ondertussen blijf ik lekker hier rondhangen... en mee kletsen.. kan niet wachten tot het zover voor ons is.. liefs
Pff wat een dag zeg.. ben kapot!! Wasjes draaien, zolder opruimen, boodschappen halen, badkamer poetsen & dan ook nog een een verjaardagstraktatie maken voor mijn broertje. Nou nu lekker gtst kijken daarna douchen en dan met mijn desperate housewives dvd's mijn bed in xxx
Ik heb vandaag een ongelooflijke k**dag Mijn moeder belde op dat haar poes niet naar huis was gekomen vandaag. Naar mijn moeder thuis en geen poes te zien. Naar het veld gelopen en daar gekeken en geroepen. geen reactie. Toen kwam de buurvrouw thuis, ze had de kat zien liggen (dood) in het veld ('smorgens) Dus zij met mijn moeder het veld in en de poes was weg. Gemeente gebeld, blijkt dat de kat daar is, kan mijn moeder haar ophalen morgen. Nu ben ik er ook achter dat ex schoonzus en de nieuwe vlam van ex beide zwanger zijn. bah deze dag doet veel pijn. genoeg gestres gehad.
He meis wat een vervelende dag zeg!! Probeer jezelf vanavond even lekker te verwennen. Iets lekkers en een maskertje doen vaak al goed!! Sterkte
@ JoHo is echt balen meid, ook dat anderen nu zwnger zijn ik ken het gevoel heb het heeeel vaak meegemaakt dan familie leden of vrienden zwanger waren en ik niet of juist net een nk had gehad:S sterkte meid zoals Nikse al zegt neem een ontspannend maskertje..
hoi hoi! ik ben 23 en heb al een zoontje van net 3! 6april ben ik gestopt met de pil voor ons 2e kindje! Nou heb ik links onder in mn buik beetje pijn en vooral als ik erop druk! ik moet 13juni weer menstrueren!
@johe och meid wat erg naar allemaal sterkte!! @nikske wat ben je altijd medelevend naar een ander ik heb echt respect voor jou weet je dat!!... Vind het zo knap dat je mensen telkens moed in praat terwijl je zelf ook zo zit te klooten!! echt toppie!! @ iedereen, fijne avond nog!! ik ga zo lekke rff doggy uitlaten en dan duiken naar me bedje, die roept geloof ik!!
bah, mijn moeder is net de poes willen gaan halen. blijkt dat ze er niet meer was. de medewerkers hebben de poes weggebracht omdat ze helemaal open lag aan een kant. Ze is dus aangereden door een auto. In een veld, waar ook veel mensen met honden lopen. Ze rijden je daar zo van je sokken af. Ze wachten niet tot je aan de kant bent.
Meid wat balen zeg. Ik weet hoe je je voelt. Wij hebben het met onze hond gehad. Sterkte meid. Dikke knuf!!
Ja nikske haar goedheid gaat beloond worden hoor. Ze gaat straks lekker zwanger worden Spannend meid. Het gaat echt gebeuren. Nog even en dan wordt jullie wachten beloond. We willen straks foto's zien van een dikke buik