Binnenkort wil ik de training met mijn hond weer gaan oppakken. Ons trainingsveld ligt in het bos, met allerlei beestjes die bij een bos horen. Mijn dochter gaat gewoon mee, maar omdat we bijna de halve dag op het trainingsveld aanwezig zijn, lijkt het me erg saai, om dan in de wandelwagen bak te blijven liggen met speelgoed. Ik wil haar graag op een speelkleed in de schaduw neer leggen, alleen dan ben ik bang dat er continu beestjes bij haar zullen zitten, Wie o wie heeft hier een creatieve oplossing/ideeën voor? Ik heb al nagedacht om haar dan in het campingbedje te leggen met het muggen gaas eroverheen, maar dan blijf ik heen en weer slepen (staat in het secretariaat lekker koel, waar ze dan slaapt) en ik ben bang dat ze dan niet meer het verschil weet wanneer er gespeeld en geslapen mag worden. Thuis slaapt ze dus ook niet in de box.
Deryan bedje? Ideaal, licht en zo in te klappen/mee te tillen! Ik zou dan wel de peuteruitvoering nemen, die is net wat hoger!
je kan ook het campingbedje als box gebruiken en dan de wagenbak in het sercretariaat neerzetten om in te slapen