20u werken of 24u werken en een poets...

Discussie in 'Weer aan het werk' gestart door Princess81, 26 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

20u of 24u werken

1. 20u

2. 24u mét poets

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. misa

misa Niet meer actief

Ik zou voor de 20 uur gaan, helemaal als het 2 om 3 dagen werken is. Naar mijn idee kun je wel poetsen als de kinderen in bed liggen, dus dat betekend nog meer quality time met je kids! Ik hou ook niet van poetsen en doe het dan ook gewoon wat minder...! ;)
    Maar goed dat is heel persoonlijk. Wat zegt je partner?

2. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.065
    1
    0
    Hollandia
    haha, dat deze nog open is ;) Ik ben al aan het werk, heb toch voor de 24u gekozen en dat bevalt me prima :D De kinderen doen het super op het kdv dus dat maakt het helemaal goed en m'n huis is nog nooit zo op orde geweest haha. En weet je, poetsen tijdens de slaapjes kan, maar nu heb ik in die momenten even wat tijd voor mezelf en dat is ook wel eens lekker :)

3. kleinvisje

kleinvisje Niet meer actief

wooow wat een keuze :)
    ik zou gaan voor 20 uur werken en gewoon zelf mijn huisje doen denk ik.vind het niet zo fijn als anderen dat doen, ben nogal precies hihi

maar goed... het gaat bij mij momenteel HEEL anders ik werk 4 dagen en poets alles zelf. ben alleenstaand moeder namelijk, dus doe echt alles zelf ... nou ja bijna dan, want mijn zoontje van 2 vind het trouwens bijzonder leuk om mama te helpen. Alles doen wanneer hij slaapt is voor mij geen optie omdat ik dan NOOIT rust zou hebben zeg maar en vind ik ook niet nodig hoor. zoontje kan best zelf even spelen, helpen etc. en als er wat is dan krijgt hij gewoon even de aandacht.

4. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Echt wel 24u met poets! Ik heb zelf ook een enorme hekel aan schoonmaken/huishouden, ik werk er liever 4 uur in de week extra voor:D

5. PBA

PBA Bekend lid

22 feb 2010
    711
    0
    16
    Ik heb een hekel aan poetsen maar durf echt niet iemand zomaar in mijn huis alleen te laten, dus zou het moeten zijn als ik thuis ben maar dan vind ik het ook niet fijn. Dus doe ik het maar zelf. Geeft meer rust. Heb al eens eerden problemen gehoord over schoonmaaksters dus nee dank je.

Deel Deze Pagina