slijmprop verloren 31,5 wk...iemand mee bekend?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ramona001, 31 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ramona001

Ramona001 Actief lid

24 jul 2006
    397
    0
    0
    Hey allemaal

Ik ben afgelopen vrijdag opgenomen in het ziekenhuis ivm met al een te weke baarmoedermond met 31 wk, ze hebben mij toen aan een ctg scan gelegd om de harde buiken (weeen) te registreren ik voel namelijk alleen een zeurende menstruatiepijn maar de harde buiken helemaal niet. In het ziekenhuis konden ze voelen dat ik al 1 cm ontsluiting had en de baby was al volledig ingedaald. Ze wilde me daar houden ter observatie omdat ik niks voel :( gelukkig mocht ik zondagavond weer naar huis omdat het stabiel was, geen verdere ontsluiting.. Wel denken ze dat ik een vroegtijdige bevalling ga krijgen....

enfin

Gister avond ben ik mijn slijmprop verloren :( Ik weet dat de bevalling dan nog wel eventjes op zich kan laten wachten maar het is toch best wel vroeg om met nu 31,5 dgn je slijm/bloed prop te verliezen...?
    De VK heeft vandaag ook gevoeld maar heb geen verdere ontsluiting...
    Maar kan het nu zijn dat het nog 8 wk gaat duren of is het max 3 tot 4 wk als de slijmprop weg is....Ik weet het nu ook allemaal niet meer harde buiken blijven en de zeurende menstruatie krampen ook er zit alleen geen regelmaat in...

ik zal wel weer iets aparts heben maar zijn er toevallig mensen die een soort gelijk verhaal eerder hebben gehoord of misschien zelf hebben mee gemaakt?

sorry dat het zo'n lang verhaal is

liefs

Ramona

2. Ramona001

Ramona001 Actief lid

24 jul 2006
    397
    0
    0
    Hmm wist het wel....ik ben weer zo'n iemand die weer iets aparts heeft haha, najah ik wacht rustig af tot dat ik wat hoor...

3. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Volgens mij kan het nog 2 weken duren dan, maar ik was m'n slijmprop verloren met 35 weken en 1 dag (en ook nog met 35/2) en met 35 weken en 3 dagen is m'n dochter geboren.

Maar wat zei de vk dan hierover?

4. Ramona001

Ramona001 Actief lid

24 jul 2006
    397
    0
    0
    Ik moet maandag 5 Febr. naar de Gyneacoloog in het ziekenhuis en ze zegt dat ik moet afwachten wat hun er verder van zeggen, daar gaan ze namelijk ook weer een inwendige echo maken.

Heeft je kindje trouwens lang in de couveuse moeten liggen omdat ze met 35 wk is geboren?

5. Niet meer actief

je slijmprop kan gewoon weer teruggroeien. Dat heb ik ook gehad bij mijn eerste! Het kreng plopte eruit, ik in paniek, maar beviel toch echt pas met 38.6 wkn.

6. Ramona001

Ramona001 Actief lid

24 jul 2006
    397
    0
    0
    Ow dat zou helemaal mooi zijn als hij weer terug groeit, wist namelijk helemaal niet dat, dat kon...

Deel Deze Pagina