echo ivm geslacht !

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door belin, 29 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. belin

belin Fanatiek lid

30 jul 2009
    1.477
    1
    0
    NULL
    NULL
    Net voor een pretecho geweest en was zooooo mooi ! Alles zag er goed uit en we krijgen een dochter !!!! Helemaal geweldig...mn vriend heeft uit een vorige relatie al twee kinderen en dat zijn twee knullen dus dit is helemaal super ! Ik ga lekker ff op mn wolk zweven meiden

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Gefeliciteerd, :)

3. Starlady

Starlady Bekend lid

24 sep 2005
    892
    0
    0
    GLD (zuid)
    Gefeliciteerd meid!

4. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    wat leuk!! gefeliciteerd meid!!:D:D:D

5. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    gefeliciteerd.. leuk een meid!! Ik ben aan het twijfelen of ik gewoon wacht tot de 20 weken echo of ook al eerder ga voor een pretecho/geslachtsbepaling.. Want als je eerder gaat moet je geluk hebben dat ze het kunnen zien toch?? Ik hoor overal weer andere verhalen.. Wil iig wel heel graag weten wat het word:D..

6. belin

belin Fanatiek lid

30 jul 2009
    1.477
    1
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel meiden !

Goldy.....tegen mij zeiden ze bij babyvision dat het vanaf zestien weken kon en als ze het dan niet kunnen zien mag je net zo vaak terug komen totdat ze het wel kunnen zien ! Bij ons hield de kleine gisteren ook netjes de beentjes bijelkaar haha maar opeens konden we toch even spieken....het is echt heel leuk, we hebben het ook mee op dvd dus hebben gisterenavond nog ff samen zitten genieten

7. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik had gebeld naar eentje hier in de buurt en daar deden ze het vanaf 18 weken. Ik ga toch nog even verder zoeken naar een andere die het misschien wel eerder doet, kan niet zo lang wachten haha:)

8. Aura

Aura Niet meer actief

Ooh wat leuk een meid!!!
    Wij hebben ook een vroege geslachtsecho gehad met 15 weken....bij dokter papa in amsterdam...die man is echt zoo goed! En neemt alle tijd....zou hem aan iedereen aanraden..ben blij dat ik met 24 weken weer even mag spieken naar ons meisje.

Geniet van het idee dat je een meid krijg :D Ik veranderde binnen 1 seconde in een zuurstok toen ik het wist....heb alleen maar roze in mijn ogen hahaa.

9. belin

belin Fanatiek lid

30 jul 2009
    1.477
    1
    0
    NULL
    NULL
    Goldy haha blijven zoeken meis ! Er is er vast eentje die het rond de zestien weken doet

Aura, nou je verhaal komt me bekend voor. Vandaag naa babypark in zaanstad geweest en in de kar was alles roze haha.....

10. desi23

desi23 Bekend lid

1 jul 2006
    670
    0
    0
    verpleegkundige
    zaandam
    Belin!!!wat leuk!!Gefeliciteerd!ik had je al een tijdje niet meer gezien meid!
    hoe is het?
    wij krijgen ook een Meid!!:)

11. desi23

desi23 Bekend lid

1 jul 2006
    670
    0
    0
    verpleegkundige
    zaandam
    hahaha wij zijn ook bij babaypark geweest.
    Ja is bij mij om de hoek!
    Zag er wel mooi uit he??veel roze gekocht??

12. belin

belin Fanatiek lid

30 jul 2009
    1.477
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hey desi......hoe is het meis ? Heb je inderdaad een tijd niet meer gesproken. Kom eigenlijk niet meer bij de juni mama s omdat ik het overzicht daar een beetje kwijt was...vond het zooooo druk. Hoe verloopt je zwangerschap ?

Wat een luxe zeg, babypark om de hoek, heerlijk haha. Tja inderdaad een kar vol roze haha...zoooo leuk. Vandaag ook weer ff bij mexx geweest, schattig joh ! Jullie dus ook een meid, lekker he haha, lekker tutten

Deel Deze Pagina