Ben zooo zenuwachtig pff wij mogen morgenvroeg om half 10 Gelukkig lekker vroeg en hoef ik niet weer een hele dag te wachten
Micchan ja jij mazzelaar! Eigenlijk zouden jullie pas in 2014 ervoor gaan toch? Meen mij dat te herinneren tenminste van andere topics En idd best veel stappen overgeslagen dan... want als je er een jaar over doet dan heb je 12x dat wachten, of minder als je een langere cyclus hebt... Naja, dit kindje wil gewoon erg graag bij jullie zijn Zoetje succes morgen!! Hier ook morgen, pffff zenuwen komen nu langzaamaan hoor...
Ja sanna spannend hè jij ook suc6 morgen ! Zie dat jij het geslacht al weet leuk hè Ik maak me opeens zorgen dadelijk is het opeens toch het andere geslacht haha
Zoetje ja we hebben een geslachtsbepaling laten doen! Eerst met 13 weken een pretecho en toen zei ze met een hele grote slag om de arm een meid. Met 16 weken de geslachtsbepaling en toen durfde ze niks te zeggen. Kindje had de navelstreng tussen de benen zitten en lag erg diep. Teruggekomen met 17 weken en duidelijk een jongen. Maar..... ik durf pas wat blauws te kopen als hij morgen nog steeds een jongen is! Had laatste een topic gelezen van idd 17 weken en 20 weken het andere geslacht! als hij/zij maar gezond is. Het maakt mij echt niks uit. Ben nu alleen lichtelijk ingesteld op een jongen haha! En jij??
Wij horen ook al vanaf 13 weken een jongen Hier wel al een en ander gekocht hihihi maar blijft toch spannend Dit was een echo foto met bijna 17 weken....
Hier ook morgen de 20wkn echo! Vind het erg spannend, ben zwanger van een tweeling dus benieuwd hoe lang ze bezig zijn. Mag al om 9.00. Succes allemaal die morgen ook mogen
Ik moet ook morgen... Of liever gezegd... straks.... Ik ben een beetje aan het nachtbraken de laatste tijd. Om 14.00 uur hebben wij de 20 weken echo. Elke keer ben ik weer gerust tot er weer een echo voor de deur staat..... Probeer nu maar een kopje warme melk...... Succes allen die vandaag ook een echo hebben!!!
Hier ook vandaag de 20 weken echo. Maar helaas vanavond pas om 20:15 dus nog even geduld. Vind het deze keer echt zoveel spannender dan de vorige keer. We zijn ook erg benieuwd wat het geslacht is. Hoop stiekem op een zusje voor onze zoon. Maar nog een jongen is natuurlijk ook welkom.
Ik heb de 20 weken echo gehad en alles is goed!! Hij ligt precies op de middellijn en alles zag er goed uit. Gelukkig, een hele opluchting. En overduidelijk nog steeds een jongen
Super Sanne ! Hier ook alles helemaal goedgekeurd super trots!! Al heb ik wel een half uur moeten rond huppelen omdat hij er geen zin in had vandaag... uiteindelijk alles mooi in beeld gekregen en alles was in orde. We hebben ook even in 3-D mogen kijken zo mooi! Mooi op schema ook 22 cm en 350 gram Het werd geen kleintje zeiden ze maar dat dacht ik al Missdragonfly heel veel suc6 strakjes en vooral heel veel plezier Hier onder een kiekje van ons wondertje!
Wauw wat mooi Zoetje!! En hij wilde niet meewerken nee, hihi, eigenwijsje! Hier lag hij er juist erg goed voor! Zal straks eens fotos plaatsen, zo mooi! Geen 3D helaas maar die laten we nog op 23 december maken, idd erg mooi hoor!!
Ja die willen wij ook nog laten maken Sanne dit was alleen omdat hij zijn gezicht niet goed liet zien keken ze heel even zo vandaar.... Ben benieuwd naar jullie foto!
Gefeliciteerd dames! Ik vroeg tijdens mijn 20 weken ook van hoelang is t kindje toen zei ze ja dat meten we niet. Wel jammer ik wou dat wel weten.
Gefeliciteerd met de mooie echo's! Vanochtend ook geweest en we krijgen er 2 dametjes bij, een meidengezin dus hier Wel werd er helaas bij 1 kindje een afwijking gezien onderaan de wervelkolom. Die liep niet mooi recht maar bevatte een knik. Morgen naar de gyn voor een uitgebreide medische echo (guo). Gelukkig wel alles goed met hartje, hoofdje, nieren etc. En de vrouw van vanochtend had ook niet het idee dat we met een open ruggetje te maken hadden dus dat was wel fijn om te horen. Nu morgen afwachten in hoeverre dit van invloed is verder op ons kleintje. Hoop dat ze meer kunnen zeggen dan.
Essie klopt hier ook niet. Ze gaf aan dat kindjes niet recht in de buik liggen dus nooit exact gemeten kunnen worden. Bovendien heb je een weegschaal nodig voor exact gewicht. Wel gaf ze aan dat ik keurig op termijn lag dus dat de baby ongeveer 20 cm zou zijn. cc93 toch schrikken zeg! Je hoopt dat alles goed is, hopelijk hebben ze het verkeerd gezien en weten jullie snel meer. Wat leuk 3 dametjes! Dat wordt veel getut en wekkers voor de badkamerbzetting later hihi Zoetje foto komt nog hoor, denk morgen want mijn mobiel is leeg.
o jeetje cc93 dat is inderdaad even schrikken. Ik duim morgen voor goed nieuws. Hier is alles goed. Geen gekke dingen gezien. Meneer was erg beweeglijk. En de vk zei dat het nu al een druktemaker is. hahaha misschien konden we stiekem al een beetje beginnen met opvoeden grapte ze. Meneer is ongeveer 25 cm lang en weeg 336 gram. Hij was flink tegen het echo apparaatje aan het trappen dus moest er ook wel om lachen. Wij hebben ook even 3d mogen kijken. Wat is dat bijzonder zeg.... pfff. En zo mooi! Hoofdomtrek heeft ie van mama. Een wat ronder hoofd. hihihi. Al met al, erg gerust gesteld en zo in de wolken. Meneer is denk ik 3 uurtjes stil geweest en nu weer flink aan het schoppen. zo'n heerlijk gevoel is dat he....
Wij zijn nu onderweg voor de 20 weken echo. De zenuwen beginnen nu ook echt wel te komen. Zelfs bang dat we niet op tijd komen door file of iets dergelijks. Alle doemsenarios schieten nu ook door mijn hoofd maar gaat vast wel goed komen.